*proest*quote:
quote:
quote:
quote:
Dat dus. Ik heb niet vaak dat ik zulk soort nummers trek, maar deze is wel okquote:
Vind er nog steeds niks aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb niet vaak dat ik zulk soort nummers trek, maar deze is wel ok
Ik zag al dat het logboek werd bijgehouden, dus ik had al besloten om me er niet mee te gaan bemoeienquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:44 schreef 3FMaster het volgende:
Misschien moeten we even afspreken wie wat op het logboek doet, anders vrees ik dat dadelijk alles 3 keer op het logboek staat
Die komt hier vast nog heel vaak voorbijquote:
ik hoop het, maar ik dacht ik meld t voor de liefhebbers tis nu toch reclame...quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:57 schreef themauster het volgende:
Die komt hier vast nog heel vaak voorbij
Ik heb ook datzelfde dilemma, echt irritant!quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:58 schreef Marissaatje het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
Lekker geslapen vannacht, maar t voelt ook wel als zonde want nu heb k zoveel gemist! Maarja ik moest wel want vandaag de hele dag werken...Weer alles missen...![]()
Hebben ze je wat misdaan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:04 schreef themauster het volgende:
Ik heb echt een hekel aan die vidicatters kutkakkers
Och, ik vind 't niet erg dat dingen er dubbel op staan hoor. De overbodige posts verwijder ik dan wel weer. Op die manier missen we tenminste niets.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:44 schreef 3FMaster het volgende:
Misschien moeten we even afspreken wie wat op het logboek doet, anders vrees ik dat dadelijk alles 3 keer op het logboek staat
Hij zal vast het verschil tussen Friesland en Groningen niet weten en het gewoon beiden zien als "het hoge noorden"quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:05 schreef themauster het volgende:
Timurga nooit fries praten op de grote markt in Groningen das vragen om problemen
Morgen 14.30 Grunn - SCH alsof ze het niet beter gepland kunnen hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:05 schreef themauster het volgende:
Timurga nooit fries praten op de grote markt in Groningen das vragen om problemen
Jep maarja zoals het nu lijkt met de sneeuw op komst wordt de wedstrijd afgelastquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgen 14.30 Grunn - SCH alsof ze het niet beter gepland kunnen hebben.
er zijn zooooveel friezen in groningen, ze zouden er een dagtaak aan hebben...quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:05 schreef themauster het volgende:
Je gaat weer genieten van de niet gemiddelde, alternatieve muziek?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
Mannekeeeeeeeeees daar ben ik weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |