Waarom, ik ben juist blij dat ik helemaal niet op hem lijkquote:
Ik had gehoopt op leuke verhalen waar jullie van persoon veranderen enzeu.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:30 schreef siddha het volgende:
[..]
Waarom, ik ben juist blij dat ik helemaal niet op hem lijk
We lijken qua karakter al niet op elkaar, hij is de techneut, familyman en standvastig, ik zelf ben een denker, lezer en een zwervequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op leuke verhalen waar jullie van persoon veranderen enzeu.
Jij bent leuker dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:34 schreef siddha het volgende:
[..]
We lijken qua karakter al niet op elkaar, hij is de techneut, familyman en standvastig, ik zelf ben een denker, lezer en een zwerver
Weet ik eigenlijk niet, het hangt ervan af wat je ook leuker vindtquote:
Weet ik nog nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef siddha het volgende:
[..]
En heb je vanavond ook een feest?
Wat denk je.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:40 schreef siddha het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, het hangt ervan af wat je ook leuker vindt
Ik wil nooit settelen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je wel settelen hoor, tot die tijd is beetje rondklooien wel beter
Daarvoor moet je niet bij mij zien, misschien dat Rookert je kan helpen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:46 schreef siddha het volgende:
OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP
Ik ga vanavond twee volgens mij de beste kerstfilms aller tijden kijken,
nl. Scrooge (1939) en its a wonderful life(1946)
wie denkt eigenlijk dat er betere kerstfilms gemaakt zijn, and give me the title, please
Beide nooit gezien, maar Joyeux Noël uit 2005 vind ik zelf ook erg goedquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:46 schreef siddha het volgende:
OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP
Ik ga vanavond twee volgens mij de beste kerstfilms aller tijden kijken,
nl. Scrooge (1939) en its a wonderful life(1946)
wie denkt eigenlijk dat er betere kerstfilms gemaakt zijn, and give me the title, please
Ik heb me zelf beloofd dat ik met mn 40 ste ga settelenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je wel settelen hoor, tot die tijd is beetje rondklooien wel beter
French?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beide nooit gezien, maar Joyeux Noël uit 2005 vind ik zelf ook erg goed
Dat is al bijna.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:47 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb me zelf beloofd dat ik met mn 40 ste ga settelen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarvoor moet je niet bij mij zien, misschien dat Rookert je kan helpen.
En Duits en Engelsquote:
Ja he, nog twee a drie jaartjesquote:
Zo veel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
Views: 1238
Ik vraag me echt af wie er allemaal met het Turken topic meelezen.
Ik zeg nooit nooit, maar waarschijnlijk ga ik niet trouwenquote:
Is ook nergens goed voor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:53 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik zeg nooit nooit, maar waarschijnlijk ga ik niet trouwen
Ik heb wel eens over deze film gehoord, Dat hadden de Turken met Australiers ook met de veldslagen van Dardanellen en Istanbulquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
En Duits en Engels![]()
Gaat over soldaten in Eerste Wereldoorlog die in loopgraven tegen elkaar vechten rond Kerstmis, maar dan soort van tijdelijke vrede sluiten om Kerst te vieren. Het is serieus een mooie film
Het is wel veiligquote:
Hij is abi!quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeey.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:56 schreef quatara het volgende:
ooi!
wilt iemand me hier aandacht schenken, die kut mocro's negeren me
Wat is abi uberhaupt? haramquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is abi!
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeey.
Zij zou mijn dochter kunnen wezenquote:
Grote broerquote:
Zeg maar ik heb haar geadopteerd, als mijn kleine zusjequote:
Ja, ik dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:17 schreef siddha het volgende:
[..]
Zeg maar ik heb haar geadopteerd, als mijn kleine zusje![]()
ik herken veel van me zelf in haar
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:56 schreef quatara het volgende:
ooi!
wilt iemand me hier aandacht schenken, die kut mocro's negeren me
Misschien zijn jullie wel familiequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:17 schreef siddha het volgende:
[..]
Zeg maar ik heb haar geadopteerd, als mijn kleine zusje![]()
ik herken veel van me zelf in haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toetanchamon is al wakkerquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie wel familie! Jullie komen toch beiden uit Adana
?
Hoi iedereen.Mijn vader was een player wat vrouwen betreft, dus wie weet heb ik nog een zusje ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
Zij is meer een Turkofiel als ikquote:
Dood?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Over een week of twee zal ik amper meer to onderscheiden zijn van hem.
Danquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Als ik', een veelkomende doch schrijnende fout.
Puristquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Als ik', een veelkomende doch schrijnende fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |