Primaquote:
Wauw, dat ziet er fucking lekker uitquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat zuigt wel ja. Daarom eet mijn vader ook nooit manti, hij haat knoflook.![]()
Manti:
[ afbeelding ]
Dat is echt te walgelijk voor woorden, je moet het minstens een beetje fruiten in een panquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel we gebruiken.. eten jullie knoflook ook zonder het in eten te mengen?
Als je ooit aan de alcohol gaat is dit jouw drankje:quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben ook weg, naar verjaardag, anijs ruiken.![]()
Hadi, doei.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:56 schreef Bortecinem het volgende:
wikwakka2 is gewoon gefrustreerd omdat hij die paar dagen sneeuw in Nederland moet missen.
Tam Adanaliquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe eten jullie dat dan? Gewoon bij het eten? Wij eten wel rauwe uieren bij kuru fasulye enzo, maar knoflook echt niet.
quote:
rauwe uiers?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
Omg ik heb rauwe uieren geschreven ipv uien hehehe.
Er staat uieren ipv uien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe eten jullie dat dan? Gewoon bij het eten? Wij eten wel rauwe uieren bij kuru fasulye enzo, maar knoflook echt niet.
Jullie jongeren kunnen dus alleen maar denken aan tepels en andere geslachtsorganenquote:
Ja abi natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:10 schreef siddha het volgende:
[..]
Jullie jongeren kunnen dus alleen maar denken aan tepels en andere geslachtsorganen![]()
Ik had zin in een grapje, en wat is het fucking koud zeg, brrrrrrrrquote:
Teveel groslch op?quote:
Hihi.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik had zin in een grapje, en wat is het fucking koud zeg, brrrrrrrr![]()
Verhuizen, morgen nog paar dingetjes en dan ben ik klaarquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hihi.![]()
Het is idd erg koud. Wat heb je vandaag allemaal gedaan?
Waar ga je heen verhuizen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef siddha het volgende:
[..]
Verhuizen, morgen nog paar dingetjes en dan ben ik klaar![]()
![]()
Nu ga ik naar de centrum van Almeloquote:
Nou nou, dat is een hele stap.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:22 schreef siddha het volgende:
[..]
Nu ga ik naar de centrum van Almelo
Ik heb twee jaar geleden mijn huis al weg gedaan. Nee, ik woonde ff bij mijn tweeling broer in huisquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou nou, dat is een hele stap.Was je oude huis niet leuk meer?
En heb je vanavond ook een feest?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Family Guy![]()
[..]
Nee, gisteravond was Heineken ofzo, Grolsch kan je niet zo mee doordrinken
Vet, je bent een tweeling.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden mijn huis al weg gedaan. Nee, ik woonde ff bij mijn tweeling broer in huis
Helemaal niet, hij is de blonde en ik ben de donkere (twee eiig)quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vet, je bent een tweeling.![]()
Lijken jij en je broer ook op elkaar?
Oh.. jammer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef siddha het volgende:
[..]
Helemaal niet, hij is de blonde en ik ben de donkere (twee eiig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |