Juist wel dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nederlandse winter. Eens in de drie vier jaar een strenge winter is nou niet typisch Nederlands
.
Ja, zeker.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:16 schreef Rookert het volgende:
Bilmiyorem, heb je lekker gevakantiet zonder Fok?
Ik had een roeifeest
Ja dat zuigt wel ja. Daarom eet mijn vader ook nooit manti, hij haat knoflook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat is lekker, maar als je in slaap valt zonder een "frisse" mond...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat zuigt wel ja. Daarom eet mijn vader ook nooit manti, hij haat knoflook.![]()
Manti:
[ afbeelding ]
Hoeveel knoflook gebruiken jullie dan? Wij gebruiken niet zo heeeeel veel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ik eet het ook bijna nooit, de nasmaak van knofloof is echt walgelijk.
Ik weet niet hoeveel we gebruiken.. eten jullie knoflook ook zonder het in eten te mengen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoeveel knoflook gebruiken jullie dan? Wij gebruiken niet zo heeeeel veel.
Iewh nee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel we gebruiken.. eten jullie knoflook ook zonder het in eten te mengen?
Hoe eten jullie dat dan? Gewoon bij het eten? Wij eten wel rauwe uieren bij kuru fasulye enzo, maar knoflook echt niet.quote:
Gewoon bij het eten ja, niet bij alles, weet eigk niet precies bij wat, maar m'n broer doet het. Uien eet hij ook erg vaak rauw.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe eten jullie dat dan? Gewoon bij het eten? Wij eten wel rauwe uieren bij kuru fasulye enzo, maar knoflook echt niet.
Echt raar, ik hoor er voor het eerst over.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gewoon bij het eten ja, niet bij alles, weet eigk niet precies bij wat, maar m'n broer doet het. Uien eet hij ook erg vaak rauw.
de geur ookquote:
Straks heb ik me vergistquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt raar, ik hoor er voor het eerst over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |