Uh ja, inderdaadquote:Op zondag 21 maart 2010 11:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik dénk dat je de Etna bedoelt, aangezien de Vesuvius op het vaste land ligt, bij Napels!
En weer een tripje erbij, in april naar Florence.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:46 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Heb er weer een tripje bij: 15&16 mei naar Monaco, formule 1 kijken.
Zeer relaxed. Doe je dat met de auto en rijd je van hotel naar hotel? Ik wil dit nog wel een keertje doen in een camper met 3 goeie maten en een paar surfplanken op het dak... Mountainbikes mee om door de Pyreneeën te crossen en een ipod vol met goeie muziek.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:30 schreef Taneli het volgende:
Dit jaar in mei naar Lanzaroteen in Augustus een beetje rondreizen van Barcelona via Andorra en de Franse zuidoostkust naar Marseille
Dat is wel de bedoeling inderdaad, we (mijn vrienden en ik) zitten te twijfelen of we de auto al in Spanje huren of (pas) in Frankrijk...quote:Op maandag 22 maart 2010 14:43 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Zeer relaxed. Doe je dat met de auto en rijd je van hotel naar hotel? Ik wil dit nog wel een keertje doen in een camper met 3 goeie maten en een paar surfplanken op het dak... Mountainbikes mee om door de Pyreneeën te crossen en een ipod vol met goeie muziek.
Ik vlieg vrijdag naar Praag voor klein weekje en in April zit ik in Miami en San Francisco!
update 2010:quote:Op maandag 21 december 2009 00:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
2009:
- Februari (Minneapolis - Minnesota - USA)
- Mei (Parijs, Frankrijk)
- Mei (Bali, Indonesie)
- Juli (Lignano, Italie) en omgeving
- Augustus (Reykjavik, IJsland) en omgeving
- December (Rome, Italie)
- December (Parijs, Frankrijk)
IJsland, en Minneapolis waren top, maar heb voor mij doen verder best weinig gereisd dit jaar wat ik jammer vind.
2010:
- Februari (Noorwegen of Oostenrijk)
- Mei (Engeland of Zweden waarschijnlijk)
- Zomervakantie (Italie waarschijnlijk)
Beetje een late reactie zie ik nu, maar toch nog even reagerenquote:Op maandag 21 december 2009 13:25 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Volgens mij is het een zij. Maar inderdaad, vooral dat "voor mijn doen" maakt me erg nieuwsgierig naar hoe een normaal reisjaar er voor Pumpkin dan uit ziet!
Ben je gedeeltelijk van Italiaanse afkomst of zo? Of hou je gewoon zoveel van dat landquote:Op maandag 22 maart 2010 18:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
Beetje een late reactie zie ik nu, maar toch nog even reageren
Meestal ga ik elke vakantie weg en ben ik zowat 6 weken in Italië in de zomervakantie, afgelopen jaar was ik maar 2 weken in Italië en nergens heen geweest in Oktober, vandaar dat ik het een beetje weinig vond
Laatstequote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ben je gedeeltelijk van Italiaanse afkomst of zo? Of hou je gewoon zoveel van dat land
Ik kwam er pas voor het eerst toen ik 18 was maar ben er sindsdien ook niet meer weg te slaan. Kom er nu ook elk jaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Laatstekom er al elk jaar sinds ik 5 was ofzo..
Geweldig land ja, en lekker eten en leuke mensenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:57 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik kwam er pas voor het eerst toen ik 18 was maar ben er sindsdien ook niet meer weg te slaan. Kom er nu ook elk jaar.
Jaloeeeeersquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:42 schreef conleche het volgende:
Over 3 weken en 33 minuten precies zit ik in een vliegtuig richting Las Vegas. 3,5 week daar rondtoeren in de Nationale parken, LA en San Francisco. Mèn, ik kan niet wachten!!
Wales is ook heel leuk!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
kom ik aan met 'Wales' in juli / augustusmaar ik heb er wel zin in
huwelijksreis
veel plezier beide!
Ik ken het, ik ga naar Canterburyquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
huwelijksreis
veel plezier beide!
Wales is prachtig! (wel hopen op goed weer) Waar in Wales ga je heen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
huwelijksreis
veel plezier beide!
We zitten in de Brecon Breaconsquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:55 schreef Individual het volgende:
[..]
Wales is prachtig! (wel hopen op goed weer) Waar in Wales ga je heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |