quote:
Het is volgens mij nooit zo koud geweest.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind 't wel een beetje rustig daarbuiten, dat is weleens beter geweest.
Vind dat er nog aardig wat volk staat met -10 graden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
Dan denk ik dat we eindelijk een plaat hebben gevonden die iedereen leuk vindquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar het kan nog steeds beter. Doe anders Fake Blood - Mars, dan heb je mij heul tevreden
Tis nu wel -10 hè.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
hahahquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is volgens mij nooit zo koud geweest.
Maar wel Rage Against The Machinequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dit dan de zogenaamde nachtegaaltjes uit Idols of X-Factor.
Hopen dat Simon Cowell een ongelukkige kerst tegemoet komt (lees: zijn wereld stort in als één van zijn talenten niet op nummer 1 staat in de UK).
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze heb ik al lange tijd niet meer gehoord.
Bovendien ook logistieke problemen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is volgens mij nooit zo koud geweest.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we eindelijk een plaat hebben gevonden die iedereen leuk vind
Aanvragen dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we eindelijk een plaat hebben gevonden die iedereen leuk vind
Dan ga in gods christus` naam 538 luisteren, of FunX radio ofzoquote:
Jij hebt geen smaak, jij telt niet mee tussen "iedereen". Jij bent een zeurmeneer.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan ga in gods christus` naam 538 luisteren, of FunX radio ofzo![]()
![]()
Ik vind het wel een realistisch kerstcadeau voor de weldenkende Brit. En dat zijn er heel weinig...quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar wel Rage Against The Machine!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |