Haar mond staat sws wat scheef.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:23 schreef djkoelkast het volgende:
Heeft ze eigenlijk een beugel gehad of heeft ze haar tanden gewoon niet gepoetst?
killing in the namequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dit dan de zogenaamde nachtegaaltjes uit Idols of X-Factor.
Hopen dat Simon Cowell een ongelukkige kerst tegemoet komt (lees: zijn wereld stort in als één van zijn talenten niet op nummer 1 staat in de UK).
Twee jaar geleden hoopte ik ook vurig op dat depressieve kerstlied van Malcolm Middleton.quote:
Ik zie niets bijzondersquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik maakte vandaag een proefrit met lijn 6 tussen Centraal Station en Sportcentrum Kardinge. Het ging al meteen fout: de bus was overvol, achterdeur wilde niet dicht, mijn bus werd ingehaald door twee bussen van lijn 3.
Kon Qbuzz geen videobewaking regelen zodat de chauffeur direct zicht heeft op de achterdeuren? Of tenminste een andere type deuren?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:26 schreef Krambo het volgende:
ah eindelijk, slechte muziek
kan ik gaan slapen
Jij hebt er echt geen verstand van. Dit is nou goeie muziek. Ik hoor geen geschreeuw, ik hoor geen gitaren die gesloopt worden en geen valse zang. Heerlijk ditquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:26 schreef Krambo het volgende:
ah eindelijk, slechte muziek
kan ik gaan slapen
Heerlijk ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hebt er echt geen verstand van. Dit is nou goeie muziek. Ik hoor geen geschreeuw, ik hoor geen gitaren die gesloopt worden en geen valse zang. Heerlijk dit
Amsterdam Centraal heeft overigens een nieuw busstation, waardoor de rijtijden van de streekbussen zijn toegenomen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zie niets bijzondersMaar ik ben dan ook wat kunststukjes van Arriva gewend met de stadsbussen
Maar het is natuurlijk ook wel -15 ofzoiets bedenk ik me nuquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind 't wel een beetje rustig daarbuiten, dat is weleens beter geweest.
ach dat komt wel goed de komende dagen denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
quote:
Het is volgens mij nooit zo koud geweest.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
Vind dat er nog aardig wat volk staat met -10 graden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
Dan denk ik dat we eindelijk een plaat hebben gevonden die iedereen leuk vindquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar het kan nog steeds beter. Doe anders Fake Blood - Mars, dan heb je mij heul tevreden
Tis nu wel -10 hè.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
hahahquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is volgens mij nooit zo koud geweest.
Maar wel Rage Against The Machinequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dit dan de zogenaamde nachtegaaltjes uit Idols of X-Factor.
Hopen dat Simon Cowell een ongelukkige kerst tegemoet komt (lees: zijn wereld stort in als één van zijn talenten niet op nummer 1 staat in de UK).
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze heb ik al lange tijd niet meer gehoord.
Bovendien ook logistieke problemen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is volgens mij nooit zo koud geweest.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we eindelijk een plaat hebben gevonden die iedereen leuk vind
Aanvragen dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we eindelijk een plaat hebben gevonden die iedereen leuk vind
Dan ga in gods christus` naam 538 luisteren, of FunX radio ofzoquote:
Jij hebt geen smaak, jij telt niet mee tussen "iedereen". Jij bent een zeurmeneer.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan ga in gods christus` naam 538 luisteren, of FunX radio ofzo![]()
![]()
Ik vind het wel een realistisch kerstcadeau voor de weldenkende Brit. En dat zijn er heel weinig...quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar wel Rage Against The Machine!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |