quote:boriszz Kap eens met die herhalingen van de serious request update snachts #SR09
1 minute ago from TweetDeck
Jup.quote:
Leuk hè, zonder opmaak en plaatjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:10 schreef Etcetera het volgende:
Wauw, FOK! zag er even verrot uit zeg
Dat deden ze wel vaak, maar volgens mij vooral later op de nacht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Terwijl er s'nachts geen reclame is. Laat dan het nieuws maar lopen.
? Snap het niet.quote:
Ik had per ongeluk mijn kabel eruit getrokken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:10 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt er wel op.. 15 minuten nu alquote:
Dat je 2 platen mist omdat de headlines (wat 'gewoon' herhaling is) nog bezig is. Dat moet toch op een of andere manier beter te plannen zijn..quote:
Ik maak het wel vaker mee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk hè, zonder opmaak en plaatjes
Snap je twitter niet?quote:
Ahh okay.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat je 2 platen mist omdat de headlines (wat 'gewoon' herhaling is) nog bezig is. Dat moet toch op een of andere manier beter te plannen zijn..
Ik gebruik geen twitter.quote:
Qbuzz heeft een slechte beurt bij mij gemaakt overigens...quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:10 schreef Etcetera het volgende:
Wat hebben ze (niet) gedaan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Qbuzz heeft een slechte beurt bij mij gemaakt overigens...
Dan ben je zo 2008quote:
hoor ook vaak "eero"quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
"1175 uuro"![]()
Al die mensen die uuro zeggen
Ik heb geen twitter, hyves, niets van dat alles. Volgens mij ben ik dan wel heel erg 2004quote:
heerlijk stem heeft ze tochquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:14 schreef Tourniquet het volgende:
Florence + The Machine
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter, hyves, niets van dat alles. Volgens mij ben ik dan wel heel erg 2004Toen was ik nog jong
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:16 schreef Etcetera het volgende:
Kan IEMAND met z'n fikken van het forum afblijven
Of dat kut woord eurie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zit jij echt in een ander gebied, hier is het euro of uuro.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:17 schreef Etcetera het volgende:
Hier geen Twitter, vond er niks aanWel hyves maar daar doe ik niet zo heel veel mee
duh haagquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zit jij echt in een ander gebied, hier is het euro of uuro.
Het ligt dus niet aan mij gelukkigquote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:18 schreef rubbereend het volgende:
Wordt er eigenlijk 's nachts weer gewoon uitgezonden vanuit het huis?
Waarom nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:18 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:17 schreef ScottTracy het volgende:
GoedenachtIk kom weer even seriousrequesten
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:17 schreef ScottTracy het volgende:
GoedenachtIk kom weer even seriousrequesten
Het is nachtquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:18 schreef rubbereend het volgende:
Ahhh jawohl die oiro.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neee![]()
Hier hoor je ook wel OIRO, maar dat is omdat er in de zomer zo veel Duitsers zijn
Ik maakte vandaag een proefrit met lijn 6 tussen Centraal Station en Sportcentrum Kardinge. Het ging al meteen fout: de bus was overvol, achterdeur wilde niet dicht, mijn bus werd ingehaald door twee bussen van lijn 3.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:17 schreef djkoelkast het volgende:
Wie vraagt dit nou aan? Een schreeuwende madam.
Ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:18 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:18 schreef rubbereend het volgende:
Daat zeg je me wat.quote:
hmmm, dat is een goeiequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, maar omdat Twitter zoooo 2009 is, kan ik in 2010 lekker zeggen dat ik geen Twitter heb
geen idee, ik zit nu te gapen naar het SR tv programma.... maar daar zit ik niet op te wachtenquote:
Oeh, isquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga zelfs zappen, wil weten hoe die Vlaamse nieuweling het er vanaf brengt.
Je bent gelukkig nooit te oud om nieuwe muziek te ontdekkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daat zeg je me wat.
Dit snap ik ook niet, gaat een wereld voor me open joh, ik hoor dit soort "muziek" normaal nooit.
Niet dat ik het goed vind hoor, ik vind dit echt walgelijk vals en snap niet hoe dit ooit opgenomen kan zijn. Maar ik leer er wel weer bijquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je bent gelukkig nooit te oud om nieuwe muziek te ontdekken
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet dat ik het goed vind hoor, ik vind dit echt walgelijk vals en snap niet hoe dit ooit opgenomen kan zijn. Maar ik leer er wel weer bij
Hm... blijven luisteren, misschien komt die smaak vanzelf. Of nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet dat ik het goed vind hoor, ik vind dit echt walgelijk vals en snap niet hoe dit ooit opgenomen kan zijn. Maar ik leer er wel weer bij
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal even voor je kijken, straks het antwoord.
Edit: volgens mij hoor ik Sofie.
Dan heb ik liever dit dan de zogenaamde nachtegaaltjes uit Idols of X-Factor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Smaak heb ik wel, maar dat zal niet overeen komen met de jouwequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hm... blijven luisteren, misschien komt die smaak vanzelf. Of niet
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van Velzen slaapgast? Kinderbedje is voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |