Dat heet e-penis.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef Biels het volgende:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla vestibulum, ipsum sit amet sollicitudin venenatis, lacus arcu ultrices sem, vel volutpat velit ante id massa. Nullam malesuada dolor id lorem vulputate condimentum. Vivamus vestibulum ultricies metus in tempor. Vestibulum ut velit nisi, non convallis ligula. Lorem ipsum dolor sit amet.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bij jou is dat idd liegen over iets kleins
30 centimeter heb je neem ik aan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bij jou is dat idd liegen over iets kleins
neuken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet het niet, volgens mij heb ik zelf ook nog nooit gelogen over dat soort dingen op internet. Ben een open boek
welke cupmaat heb jequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet het niet, volgens mij heb ik zelf ook nog nooit gelogen over dat soort dingen op internet. Ben een open boek
Nee, donateur: Kerstactie: Fok! voor Madalief (deel 2!) Al ¤ 1438,36 binnen!quote:
en homoquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, donateur: Kerstactie: Fok! voor Madalief (deel 2!) Al ¤ 1438,36 binnen!
manboobiesquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hee grappig, ik heb ook e
en roze omdat: klik hier als je swarmahoer een leuke jongen vindt
Nee, dat hoop jij alleen maar omdat je hem als vriend wil hebben, maar ik denk niet dat hij pedo is.quote:
niet? bummer..quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dat hoop jij alleen maar omdat je hem als vriend wil hebben, maar ik denk niet dat hij pedo is.
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:38 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen die liegen over futiliteiten als een leeftijd, liegen over veel meer zaken. Daar kun je gif op innemen.
Ja man Namen willen we. Wie is de fakert.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
Doel je op een persoon in het bijzonder, Biels?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |