Besef je wel dat jij belasting betaalt om de ongefundeerde mening van Daan Schuurmans te horen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Dartanion het volgende:
Je kan het internet niet op of er is al een of andere faalhaas bezig zijn mening te geven over anderen die hun mening geven
wie wat waar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef Bowlingbal het volgende:
'Niet dat ik verstand heb van het klimaat, maar ik vind het wel een hoax!'
De gemiddelde PVV'er ofzo. Richard de Mos of hoe heet die gast, met zijn 'ja, zure regen, daar hoor je niets meer over, was ook een hoax!'quote:
oh, pvv.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:09 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De gemiddelde PVV'er ofzo. Richard de Mos of hoe heet die gast, met zijn 'ja, zure regen, daar hoor je niets meer over, was ook een hoax!'
Serieus. Zoiets zei ie. Liep gewoon de zure regen te ontkennen. Bij P&W volgens mij.
Er gebeuren wel meer dingen met belasting geld waar ik niet achter sta... Daar maak ik me al niet meer druk omquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Besef je wel dat jij belasting betaalt om de ongefundeerde mening van Daan Schuurmans te horen?
Gezien de kijkcijfers heeft het volk er behoefte aan..quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Besef je wel dat jij belasting betaalt om de ongefundeerde mening van Daan Schuurmans te horen?
Afschuwelijk ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef mstx het volgende:
Eensch met TS.
Nog een voorbeeld: http://www.leeuwardercour(...)_happy_about_Wilders -> Who gives a fuck?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef BasEnAad het volgende:
Mijn oma heeft ook overal wel een mening over, maar om dat nou in de krant te zetten..
Net zei iemand in het topic van Kim Feenstra ook 'half doof'quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef Kevincy het volgende:
[..]
![]()
Herkenbaar!
Mijn Oma is half doof, praat dus hard en geeft haar mening openbaar. Leuk als je dan in Den Haag door de Schilderswijk loopt met je oma![]()
Een opmerking zoals: het ziet hier zwart van de mensen is mij niet vreemd
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Net zei iemand in het topic van Kim Feenstra ook 'half doof'![]()
Slechthorend
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Tut mir leid Standartenführer Landa
[ afbeelding ]
Eigenlijk had je dit kunnen posten en dat was al duidelijk genoeg, in combinatie met je TT natuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |