Awwquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
zonder flitser is het veel aparterder!
Nee, maar mijn ex wel, telt dat ook?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef YC2009 het volgende:
heet jij toevallig Dayana???????????????
Wies da?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Door een slotje heen ook, sukkel!
[..]
Aww
telt nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Door een slotje heen ook, sukkel!
[..]
Zie jij dat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:39 schreef YC2009 het volgende:
oops ik zie net dat D. een man is dus dat kan dus niet
Wel!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef sp3c het volgende:
door het nslotje heen telt niet als de laatste post
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Zie jij dat?
Laysa, heb je die naaktfoto doorgestuurd?
Is dat je nwe lief?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Hahahaha! Ik deed een hartjes post!
Ik was eigenlijk niet aan de beurt om te openen, maar er kwam maar geen nieuwe dus nam ik het heft in eigen handenquote:
Ja heul stoer enzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet aan de beurt om te openen, maar er kwam maar geen nieuwe dus nam ik het heft in eigen handen
Taken zit op 16% alquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Hahahaha! Ik deed een hartjes post!
Aaaaaaaaaaaaaaahwwwwwwwwww....nah...ik had wel door dat er iemand was en door geblabla dat ie ook blauw was maar....Nais!!!quote:
Maareh, welke Dayana gaat het om?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef YC2009 het volgende:
kwee niet meer waar t over gaat,,,,,, maar de kerstman bliijkt dus sex te hebben met een hele dikke Zwijn
Gelukkig is het weer goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee niet tweedehands.
Het is al 6 maanden ofzo, maar het was 2 dagen uit laatst
Ofzo.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef Laysa het volgende:
Ik ga mezelf naar boven verplaatsen![]()
Slaap lekker voor nu of straks![]()
Hoi terugquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Laysa het volgende:
Zomaar 2 mij niet bekende mensen in dit topic...
Hoi mij niet bekende mensen
Je kan wat extra nemen toch? Alhoewel het voor mij niet hoeft het niet hoor, ga lekker doorquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef versabommie het volgende:
M'n Ritalin lijkt het vandaag niet echt bijster te doen godverde... ik voel me een klapjosti met de dwangneurose om tegen bomen te schreeuwen whehe
Ik durf niet ... anders had ik het vanmorgen al gedaan ...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan wat extra nemen toch? Alhoewel het voor mij niet hoeft het niet hoor, ga lekker door
Heb je pilletje van 10mg? Kan je anders vragen maar volgens mij kan je het zelf wel een beetje aankijken en aanpassen. Beetje minder koffie kan ook wel is schelenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik durf niet ... anders had ik het vanmorgen al gedaan ...
yeps 10 mg al naar gelang 4-5 keer .. en koffie tegen de klippen opquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je pilletje van 10mg? Kan je anders vragen maar volgens mij kan je het zelf wel een beetje aankijken en aanpassen. Beetje minder koffie kan ook wel is schelen![]()
Dus een beetje speelruimte heb je al en mensen die je in de gaten houden op zombie gedrag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps 10 mg al naar gelang 4-5 keer .. en koffie tegen de klippen op
man daar zie ik echt tegenop, dat stoppen met koffie...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus een beetje speelruimte heb je al en mensen die je in de gaten houden op zombie gedrag.
Ik ben 2 jaar geleden gestopt met "echte" koffie, de datum is wel terug te vinden, was die dag dat
Douwe Egbert een paar dubbeltjes zakte op de beurs.
Als ik nu een echte kop koffie neem, merk ik dat gelijk. 3 koppen en ik stuiter door het huis en heb mijn krukken niet eens nodig
hollaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik eet een mandarijntje en ben zen.
En af en toe spring ik op en doe ik een dansje voor mijn kerstengel:
1 dag stoppen of heel sterk minderen en dan de cafeinevrije koffie nemen. Na een dag of 2 weet niet beter en scheelt het echt in je gestuiter.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
man daar zie ik echt tegenop, dat stoppen met koffie...arme douwe!
jawel hij heeft het er wel degelijk over gehad, ik negeerde hemquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1 dag stoppen of heel sterk minderen en dan de cafeinevrije koffie nemen. Na een dag of 2 weet niet beter en scheelt het echt in je gestuiter.
Heeft de huisarts hier niets over gezegd![]()
En Douwe heeft ook de nep-koffie
Lijkt me zo makkelijk! Dus geen alcohol, pillen en wiet??quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik eet een mandarijntje en ben zen.
En af en toe spring ik op en doe ik een dansje voor mijn kerstengel:
Had al zo'n vermoeden want het was 1 van de eerste dingen die ik te horen kreeg van die wolle sokquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel hij heeft het er wel degelijk over gehad, ik negeerde hem
Niet helemaal waar, mijn keuken stond is in de brand en had alleen een fles contraux in de buurtquote:
PSIES! trouwens alcohol + Ritalin macht frei! Hey daar wil ik een bordje van!quote:
Heb gemerkt dat rode wijn beter is dan bierquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
PSIES! trouwens alcohol + Ritalin macht frei! Hey daar wil ik een bordje van!
Ho ho, dat zei ik nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lijkt me zo makkelijk! Dus geen alcohol, pillen en wiet??
Dat wil ik ook
Ik bedoel medicijnen, geen andere zooiquote:
Waar haal jij de snuifjes nu weer vandaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:32 schreef Gert het volgende:
Ik heb geen pillen of snuiverij op maar ik ga wél hard!![]()
Natuurlijk ging het weer uiterst moeizaaam, maar ziggo is geïnstalleerd en verrek het is écht 20 megabit/s, zoals ze beloofd hadden. En ik kwam van 3, dus dat scheelt best een hoop.![]()
Van de week die digitale TV-rommel maar eens uitpakken, installeren en een bijpassende TV kopen. Kerstmis
Nergens vandaan, ben nuchter op een paar biertjes na! Maar als je dan toch gaat stuiteren, dan heeft dat snuiven wel wat vind ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar haal jij de snuifjes nu weer vandaan![]()
En dat snelle heeft weinig zin want zo snel kunnen we toch niet lezen![]()
Oke, ben jaloers, zit ergens rond de 5 maar de buren hebben een snellere verbinding die ik kan gebruiken voor films binnen halen![]()
Weet je al welke tv?
Dag lief heksje, slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:39 schreef Toverheks het volgende:
Lieve mensen voor straks weltrusten en slaap leker, ik zat SR te volgen op internet, wel gezellig daar in Groningen.![]()
Krib gaat ook zijn waterbedje opzoeken en tegen de gebreide onderbroek aanliggenquote:
Mogge hondjes,quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:51 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Begin eerst met een Brufen tegen de koppijn, en dat is niet door zuipen..maar door mijn nek..
en nu
Ja het is koud he? En vroeg!quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:57 schreef Dementor het volgende:
Goedemorgen met -18 graden Celsius.
Het is nu ook koud hier,,,blijft drie dagen koud en dan gaan we naar de 15cquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mogge hondjes,
Sterkte met je nek.
Watvoor weer is het in Spanje en heb je het naar je zin?
Ze had het tegen de nog onbekendere onbekenden denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoi terug(voel me achter gesteld
)
Oeh 15 graden, lekker!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is nu ook koud hier,,,blijft drie dagen koud en dan gaan we naar de 15c![]()
Dus de houtkachel is aan en de elektrische kachels, want ik haat kou.
Verder is het gaaf hier, en geniet nog steeds van het mooie uitzicht, en lopen op eigen terrein van 1.5 hectare..
Zou nu eindelijk wel eens de honden en katten willen, maar dat gaat nog niet, omdat we er nog steeds maar drie weken zijn en dan weer drie weken naar Holland...
Da's de planningquote:
De kippen neemt Coos, als hij mijn BUUR wordt..quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh 15 graden, lekker!!
Ja dat is lastig idd, weet je al wanneer je helemaal over gaat? Als de zaak verkocht is toch?
Ik hoorde van Coos over je prachtige land, daar passen ook kippen
Het lijkt mij dat de garagemuren prioriteit hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de planning
Nu nog iets verzinnen om de dag zo nuttig mogelijk te maken.
Stap ik zo op de fiets of misschien toch maar de garagemuren witten
Komt Coos naast je wonen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
De kippen neemt Coos, als hij mijn BUUR wordt..![]()
Dan mag ik zijn eieren,en hij mijn olijven![]()
Alleen even oudjaar afwachten, en dan komt ie...he Coos
Daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat de garagemuren prioriteit hebben
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt Coos naast je wonen?
Dan kom ik een keer logeren en ga ik eieren rapen en olijven plukken
Komt Coos eerder dan de zomer hondjes?
Tuurlijk kom ik dan ook een paar daagjes bij jouquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef hondjes het volgende:![]()
[..]
![]()
Want Coos wint de 27.5 miljoen![]()
Kom je dan ook een paar daagjes bij mij
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:42 schreef D. het volgende:
Ik pak maar ff een paar broodjes om wat energie op te doen voor de zware klus
Omdat ik had bedacht dat dat nodig wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even serieus, waarom zou je in godsnaam met deze temeperaturen een garage witten?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ze had het tegen de nog onbekendere onbekenden denk ik
Niet gelijk naast je schoenen gaan lopen hequote:Op zaterdag 19 december 2009 10:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben dus een bekende Fokker
![]()
Ohja, goedemorgen.
Yup, ik ken je nog wel. Is wel lang geleden.... BB5 ofzo...?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben dus een bekende Fokker
![]()
Ohja, goedemorgen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:45 schreef KRIBBET het volgende:
Oven staat aan, we gaan een stokbroodje afbakken. Koffie en glaasje jus staan ook klaar.
EEn rustig romantisch ontbijtje om daarna de kou in te gaan
WTF????Goeiemorgen allemaal!!! Gelukkig Mera!! T was rustig hier gisteravond zag ik. Zelf ben ik op de bank in slaap gevallen tot 2 uur snachtsquote:
Nicequote:Op zaterdag 19 december 2009 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemorgen! Antislipcursus is goed gegaan![]()
Dat weet ik niet eigenlijk. Ik schrok laatst van mezelf toen ik mezelf op video terughoorde. 'Lieve stem man!,' dacht ik. In mijn hoofd schreeuw en snerp is dus kweenie Piet. Maar kom gerust een keer langs!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is Noek al wakker? Ik had gisteravond een bad-Noek-experience! Voor 't eerst hier in de buurt gesquashd, in een enorm sportcomplex. Daar gaven ze een of andere aerobic-les onder keiharde muziek met een vrouw die werkelijk door de microfoon aan 't tetteren was
. Maar de ramen waren geblurred dus ik kon alleen het bovenste gedeelte zien, zag steeds *poink* *poink* van die koppies erboven uit steken op de maat van de muziek
, onder het genot van een krijsende vrouw
!
Noek, jij hebt gewoon een zachte stem, toch?!?
Trouwens,quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:48 schreef Laysa het volgende:
Soms hé...komen er zomaar onverwachts mensen in je leven waarvan je gelijk denkt:...Jou vind ik echt tof
Bum!quote:
Plezier en vergeet je bum niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:16 schreef Anniebab het volgende:
K ga lekker ff shoppen met dochter.....![]()
Wat komt Joris (die eigenlijk heel anders heet) doen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Bum!
[..]
Plezier en vergeet je bum niet.
Ik wil ook shoppen want ik werd wakker en dacht,' Oeh, m'n bum én ik ga lekker winkelen!!!'
En toen ging meneer weg en riep nog naar boven,' Joris (die eigenlijk heel anders heet) komt om 12.30 uur!!'
Dus ik wacht op Joris en daar gaat mijn uitje!
Op bezoek Liesje. Maar je begrijpt de paniek vast wel. Je ligt nog lekker te soezen en denkt aan alle leuke dingen die je gaat kopen en opeens hoor je dat er bezoek komt. Opeens weet je precies wat je nog moet opruimen, dweilen en dat alles binnen een uurtje en dan moet je je nest ook nog uit en oh god, wat trek je aan!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat komt Joris (die eigenlijk heel anders heet) doen?
Oke, wat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:35 schreef Leandra het volgende:
-Update- Midden-Duitsland, zaterdag 19 december 2009
De actiegroep die gisteren een restaurant in midden-Duitsland heeft bezet lijkt nog steeds ongrijpbaar.
Na onderzoek van het TFT (Technological Felony Taskforce), de opvolger van het in opspraak geraakte CRT (Cyber Recherche Team), is gebleken dat de leden van deze FOK! RLS groep nog niet allemaal bekend zijn, aldus woordvoerster Ursula Simons-Bovendijk.
Ook andere instanties hebben zich inmiddels gericht op het achterhalen van de identiteiten van de leden van deze FOK! RLS actiegroep.
Wij spraken met Harm-Dirk Maes bij Ittersum van het bedrijf Protect Against Crime Management, bij het grote publiek beter bekend als PACMan, en volgens Harm-Dirk is het ronduit schokkend dat een groep die als doel het omver werpen van de Duitse staat heeft, juist jongerenforum FOK! heeft gebruikt als medium, dit vooral omdat de gemiddelde leeftijd van de leden van de actiegroep ongeveer 35 blijkt te zijn. Volgens Harm-Dirk is het vooral een blamage dat een FOK! gebruiker die als tag "übermamamodadmindinges" heeft een van de leden van de actiegroep blijkt te zijn.
Een van de jongste actiegroepleden, die in het verleden de inmiddels dubieuze tag "Schnitzel" gebruikte, lijkt vooralsnog de inside-man te zijn, ook de invloed van een van de andere actiegroepleden die beduidend jonger is dan de rest lijkt vooralsnog groter dan gedacht, zijn bijnaam "crisismod" doet het ergste vermoeden.
FOK! eigenaar Danny zegt nog steeds niet beter te weten dan dat het om een onschuldige meeting ging, zoals wel vaker voorkomt tussen users van de diverse subfora.
Het verschil met deze meeting is slechts dat hij in Duitsland gehouden werd en niet in Utrecht.
Danny: als er een groep FOK!kers in de Stairway zit dan wordt er toch ook niet direct gesproken van een vijandelijke invasie?!
Inmiddels weigert Danny verdere userdata af te staan, het RLS subforum blijft voorlopig beperkt geopend.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:35 schreef Leandra het volgende:
De actiegroep die gisteren een restaurant in midden-Duitsland heeft bezet lijkt nog steeds ongrijpbaar.
Na onderzoek van het TFT (Technological Felony Taskforce), de opvolger van het in opspraak geraakte CRT (Cyber Recherche Team), is gebleken dat de leden van deze FOK! RLS groep nog niet allemaal bekend zijn, aldus woordvoerster Ursula Simons-Bovendijk.
Ook andere instanties hebben zich inmiddels gericht op het achterhalen van de identiteiten van de leden van deze FOK! RLS actiegroep.
Wij spraken met Harm-Dirk Maes bij Ittersum van het bedrijf Protect Against Crime Management, bij het grote publiek beter bekend als PACMan, en volgens Harm-Dirk is het ronduit schokkend dat een groep die als doel het omver werpen van de Duitse staat heeft, juist jongerenforum FOK! heeft gebruikt als medium, dit vooral omdat de gemiddelde leeftijd van de leden van de actiegroep ongeveer 35 blijkt te zijn. Volgens Harm-Dirk is het vooral een blamage dat een FOK! gebruiker die als tag "übermamamodadmindinges" heeft een van de leden van de actiegroep blijkt te zijn.
Een van de jongste actiegroepleden, die in het verleden de inmiddels dubieuze tag "Schnitzel" gebruikte, lijkt vooralsnog de inside-man te zijn, ook de invloed van een van de andere actiegroepleden die beduidend jonger is dan de rest lijkt vooralsnog groter dan gedacht, zijn bijnaam "crisismod" doet het ergste vermoeden.
FOK! eigenaar Danny zegt nog steeds niet beter te weten dan dat het om een onschuldige meeting ging, zoals wel vaker voorkomt tussen users van de diverse subfora.
Het verschil met deze meeting is slechts dat hij in Duitsland gehouden werd en niet in Utrecht.
Danny: als er een groep FOK!kers in de Stairway zit dan wordt er toch ook niet direct gesproken van een vijandelijke invasie?!
Inmiddels weigert Danny verdere userdata af te staan, het RLS subforum blijft voorlopig beperkt geopend.
Proest!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:35 schreef Leandra het volgende:
Of ik dat ken? Mijn leven hangt van dit soort stress momenten aan elkaar!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Op bezoek Liesje. Maar je begrijpt de paniek vast wel. Je ligt nog lekker te soezen en denkt aan alle leuke dingen die je gaat kopen en opeens hoor je dat er bezoek komt. Opeens weet je precies wat je nog moet opruimen, dweilen en dat alles binnen een uurtje en dan moet je je nest ook nog uit en oh god, wat trek je aan!!!Dus ik wacht nog steeds op Joris.
Sssssssssssssttttttt ze lezen mee, die vent van Pacman ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
Het is maar te hopen dat de TFT het "V"topic niet ontdekt.
Ok ik ga naar de AH, koud!
OMG dat ik die gemist hebquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:44 schreef Leandra het volgende:
Teruglezen is niet altijd voor mietjes.....
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Proest!
Zie je wel, Pietjes schuld
Wat goed!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Mera, ik heb net al m'n verwarmingsdingen ontlucht. Nu hebben we een band.
Feind hört mitquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sssssssssssssttttttt ze lezen mee, die vent van Pacman ook
Gaat in een hoekje zitten dimmenquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Niet gelijk naast je schoenen gaan lopen he
Dat kan wel kloppenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup, ik ken je nog wel. Is wel lang geleden.... BB5 ofzo...?
Dacht dat ik na al die jaren van afwezigheid wel vergeten zou zijn maar dat valt dus erg meequote:Op zaterdag 19 december 2009 11:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
het was tegen de mensen die ik nog niet kende...die heette ik welkom in dit uberliefdevolle topic
wahahahquote:FOK! eigenaar Danny zegt nog steeds niet beter te weten dan dat het om een onschuldige meeting ging, zoals wel vaker voorkomt tussen users van de diverse subfora.
Jij hebt 2 hoofden?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:54 schreef Dottey het volgende:
* Dottey tut zich op om gezellig een familiefeestje bij te wonen![]()
ik heb zin in sneeuwengelen te maken, dus ik denk dat ik warme winterboots, handschoenen, sjaals en mutsen mee sleur
Over elkaar heen aantrekkenquote:
quote:
Dat is het mooie, een schizofreen is nooit alleenquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wij zijn samen best gezellig![]()
Al zeg ik het zelf
U is wakkerquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het mooie, een schizofreen is nooit alleen
Geluktquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:37 schreef D. het volgende:
*zich ff fris en fruitig gaat maken
In een Italiaans zaakje in Rotterdam hebben ze die in allerlei verschillende smakenquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:30 schreef KRIBBET het volgende:
Warme chocomelk en een soort chocolade cake, heel erg lekker![]()
Sommige kerstgeschenken mag mijn vrouw vaker krijgen.
[ afbeelding ]
Zeker uit het kerstpakket van je vrouw?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:30 schreef KRIBBET het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch Italiaansquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:30 schreef KRIBBET het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenmiddag all.........quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:35 schreef Leandra het volgende:
Is er ooit nog een verklaring gekomen voor die man onder de bar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een Italiaans zaakje in Rotterdam hebben ze die in allerlei verschillende smaken
Ben ze hier (Haarlem) nog niet tegengekomenquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een Italiaans zaakje in Rotterdam hebben ze die in allerlei verschillende smaken
Klopt, niet echt uit een pakket maar gekregen van een relatie, hij kwam met 20 van die dozen aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker uit het kerstpakket van je vrouw?
Vind het typisch zo'n kerspakketkado
Jammer dat hij bijna op is, nog 1 stukje voor vanavond maar op kantoor lagen er nog 2quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Typisch Italiaans![]()
Heul erg lekker
Dat zaak is nog steeds niet opgelostquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is er ooit nog een verklaring gekomen voor die man onder de bar?
Nee die hangen nu voor de ramen...tis wel een ienie niemenie boompje hoor...maar stiekum best wel gezelligquote:
Ojee, dat gaat van kwaad tot erger.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:03 schreef Laysa het volgende:
Pietje heeft voorspellende gaven....![]()
Mn moeder vond het zo niet gezellig dat ik geen boom had staan dat ze er eentje voor mij gekocht heeft![]()
[ afbeelding ]
Doe jij Jozef?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:15 schreef D. het volgende:
Ojee, dat gaat van kwaad tot erger.
nog een paar dagen en je hebt een levende kerststal
Mijn Mams is gewoon de liefste mams van de wereld en niet alleen vanwege dat boompje hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:14 schreef Deisyy het volgende:
Lief van je moesje, Laysa en natuurlijk staat het toch wel gezellig
Oeh, Danny en Clairy..... dat gaat leuk worden!!quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ojee, dat gaat van kwaad tot erger.
nog een paar dagen en je hebt een levende kerststal
In de kerststal staat geen koequote:Op zaterdag 19 december 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
.....Alhoewel....Mina kan wel rennen als een koe
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:23 schreef Leandra het volgende:
lees:heeft de spullen de boom opgetuigd terwijl ik vanaf de bank aanwijzingen gaf
![]()
![]()
Nou eigenlijk wilde ik voor de ene lijst Albert laten komen, want mijn zoon is ook nog eens jarig een dag voor kerst waar drankjes, hapjes en taart voor moet komen, maar er is geen bezorgmoment meer beschikbaar voor de feestdagenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:19 schreef D. het volgende:
[..]
Je maakt lijstjes, of je haalt de boodschappen ook nog?
Ik heb net de eerst rijles van mijn dochter besprokenquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:38 schreef KRIBBET het volgende:
Net ons nichtje op bezoek gehad, 18 jaar en 4 maanden en heeft net haar rijbewijs gehaald en een leuk autootje gekocht, die moest even door de familie bekeken worden natuurlijk![]()
Eerste dag zelf rijden en al schelden op die klote brommertjes
Tsja, het is niet anders.... ben woensdag geopereerd en heb wat meer pijn dan ik dacht te zullen hebben.quote:
ijs?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wilde ik voor de ene lijst Albert laten komen, want mijn zoon is ook nog eens jarig een dag voor kerst waar drankjes, hapjes en taart voor moet komen, maar er is geen bezorgmoment meer beschikbaar voor de feestdagen![]()
Iemand nog een idee voor een lekker desert, dat iedereen lekker vindt?
Ghehehe vroegahhh was ik altijd weg als mn ex de boom ging optuigenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:23 schreef Leandra het volgende:
Leuk zo'n wit boompje Laysa![]()
Zoonlief heeft nu thuis ook een witte staan, wij zijn van het type "als het nep is, dan moet het ook heel erg nep zijn, dus werd het een witte... En ik heb m nog niet IRL gezien, maar de foto was leuk.
Hier staat overigens een echte die we vandaag eindelijk opgetuigd hebben![]()
lees:heeft de spullen de boom opgetuigd terwijl ik vanaf de bank aanwijzingen gaf
![]()
![]()
Kon me er ook al niks van voorstellenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:28 schreef Leandra het volgende:
Tsja, het is niet anders.... ben woensdag geopereerd en heb wat meer pijn dan ik dacht te zullen hebben.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, het is niet anders.... ben woensdag geopereerd en heb wat meer pijn dan ik dacht te zullen hebben.
Groetjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:29 schreef D. het volgende:
Ow, wij gaan ff en kopje thee drinken bij moeders
Later
Niets wat hier gemeld is, en het doet er ook niet echt toequote:Op zaterdag 19 december 2009 16:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whut????? wat is er gebeurd????.....sterkte Leandra
![]()
* graaft in dr geheugen want leandra heeft weleens wat verteld.....
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:29 schreef D. het volgende:
Ow, wij gaan ff en kopje thee drinken bij moeders
Later
Dan toch sterkte ermeequote:Op zaterdag 19 december 2009 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niets wat hier gemeld is, en het doet er ook niet echt toe
toch sterktequote:Op zaterdag 19 december 2009 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op m'n telefoon.... ik zal eens kijken of ik een kabeltje kan vinden waarmee de pics naar de PC kunnenquote:
Dat wat zo zojuist deedquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:33 schreef danaqui het volgende:
heeey, ik ben nieuw en blonT,![]()
Wat betekend TVP?
TerugVindPost, maar daar zal je geen énkele moeite mee hebben hiero hoor, want je zit op een zéér dood RLS-Topic op dit moment..quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:33 schreef danaqui het volgende:
heeey, ik ben nieuw en blonT,![]()
Wat betekend TVP?
Ik doe liever heul alsof ik hier al jaren kom en er helemaal bij hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef Laysa het volgende:
Mera leg dat arme kind ff uit dat het TerugVindpost betekend....zodat je het dan in je My Act kunt terugvinden... Toe wees eens lief![]()
Thnx daar was ik al achter gekomenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
TerugVindPost, maar daar zal je geen énkele moeite mee hebben hiero hoor, want je zit op een zéér dood RLS-Topic op dit moment..
Ow we gaan mensen bashen en voor kloon uitmaken....dan hoor je dr bijquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik doe liever heul alsof ik hier al jaren kom en er helemaal bij hoor
Hoezo arm kind ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef Laysa het volgende:
Mera leg dat arme kind ff uit dat het TerugVindpost betekend....zodat je het dan in je My Act kunt terugvinden... Toe wees eens lief![]()
Hoe?Wie?Wat?waar?....indien daar cupmaat en gewicht ( voor Coos).....Met wie en waarom met die? en wat beweegt je om hier te komen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hoezo arm kind ?ben best wel lief hoor
![]()
Zeg ik niet.........DD..........................vertel ik ook nog niet ( hou het een beetje spannend ) .Lees veel mee en nu meeposten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe?Wie?Wat?waar?....indien daar cupmaat en gewicht ( voor Coos).....Met wie en waarom met die? en wat beweegt je om hier te komen?
Dr zullen nog wel wat vragen komen, maar dit dekt redelijk de lading![]()
Ik geloof dat ik zelfs bijna op het eind kwam binnen wandelen. Dat hele survival-gedoe heb ik iig gemist. Had ik sowieso niet aan durven meedoen toen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppenDie was leuk te volgen met het ouwe nelen op Fok.
Hadden ze toen niet zo'n off-topic hoekje kunnen maken?? Kreeg zo vaak op mijn donder dat in eigenlijk nooit on wasDe nachtelijke gesprekken waren altijd erg gezellig.
Jij kwam toen halverwege een beetje binnen of vergis ikme nu weer
Wat mij betrefd mij....Maar wat de rest betrefd......quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zeg ik niet.........DD..........................vertel ik ook nog niet ( hou het een beetje spannend ) .Lees veel mee en nu meeposten.
Genoeg zo denk je???
Haiii Talithaquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zelfs bijna op het eind kwam binnen wandelen. Dat hele survival-gedoe heb ik iig gemist. Had ik sowieso niet aan durven meedoen toen.![]()
Mooie tijden.
Gezelligquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:03 schreef Laysa het volgende:
Pietje heeft voorspellende gaven....![]()
Mn moeder vond het zo niet gezellig dat ik geen boom had staan dat ze er eentje voor mij gekocht heeft![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het er prachtig uitzienquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef Leandra het volgende:
Ook zonder kabeltje de boom van de foon naar de laptop... lang leve bluetooth![]()
De witte boom, vooral opgetuigd door de vriendin van zoonlief:
[ afbeelding ]
De echte boom, vooral opgetuigd door mijn lief:
[ afbeelding ]
Ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef Leandra het volgende:
Ook zonder kabeltje de boom van de foon naar de laptop... lang leve bluetooth![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woeh dubbel Dquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zeg ik niet.........DD..........................vertel ik ook nog niet ( hou het een beetje spannend ) .Lees veel mee en nu meeposten.
Genoeg zo denk je???
tis een echte dus ik plant hem hierna op mn balkonquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gezelligen hij staat niet zo in de weg dus ook lekker mee genomen
Kom er maar inquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Woeh dubbel DNou mannen kom er maar in!
![]()
Welkom danaqui
Thnxxx MVSquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Woeh dubbel DNou mannen kom er maar in!
![]()
Welkom danaqui
Goed zo. Denk dat ik zo ff naar de plaatselijke Turk loop.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:40 schreef Laysa het volgende:
ik ga nog maar ff een bakkie koffie in de keuken maken![]()
owhaaaa pietje ben weer helemaal in mn eigen ritme
Die witte is vetquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik baal ook wel dat ik m nog niet opgetuigd gezien heb.... we hadden m 2½ week geleden gekocht (Karwei) en ik had m allleen nog maar zonder ballen in de woonkamer zien staan, maar ze hebben er wel wat leuks van gemaakt zo te zienquote:
Staat toch hartstikke gezellig bij jequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik baal ook wel dat ik m nog niet opgetuigd gezien heb.... we hadden m 2½ week geleden gekocht (Karwei) en ik had m allleen nog maar zonder ballen in de woonkamer zien staan, maar ze hebben er wel wat leuks van gemaakt zo te zien
Dat kan veel beter joh...quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haiii Talitha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat je dat zo fijn vindt
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat kan veel beter joh...
Laysaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das weer genoeg voor heel 2010.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is 't vandaag nationale kloontjesdag?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn kloons posten hier nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben remlof nodig voor opheldering!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zegt 't wel onheilspellendquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn kloons posten hier niet![]()
Ik stop nu wel ff met posten trouwens...... het is weer lang genoeg geweest
Je intuitie zit dit keer goedquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:03 schreef liesje1979 het volgende:
Je witte boom
En je andere boom is leuk.
Maar vooral je sneeuw.![]()
Verder ben ik, (totaal niet felxibel, zoals Peter) een beetje in de war van alle nieuwe namen.![]()
Welkom, ofzo.
Fijne avondquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn kloons posten hier niet![]()
Ik stop nu wel ff met posten trouwens...... het is weer lang genoeg geweest
Ren Pietjequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zegt 't wel onheilspellend
Viel het je niet op dan Pietje??? van de week kwamen er nog een paar bij, misschien dat het geen kloontjes zijn maar zien ze hier hoe *gezellig* we het hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zegt 't wel onheilspellend
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:07 schreef danaqui het volgende:
avater is geluktben ff eten tot straks
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk altijd gelijk aan Neo, hebben jullie dat niet?
Niet dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:07 schreef danaqui het volgende:
avater is geluktben ff eten tot straks
Na 5 posts al van slagquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:08 schreef liesje1979 het volgende:
Nou nee.
Ik weet niet of ik heel blij ben met de ontwikkelingen.
*Grijpt zich vast aan Pietjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zei schatjequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
* aai over bol geeft
Komt wel goed, schatje.
quote:
Makkelijk!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:18 schreef liesje1979 het volgende:
Verder ben ik op zoek naar de titelsong van die serie op net 5 met georgina verbaan.
I Like candy...
Ik ben een heul scgattig, kom je nog wel achter.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tuurlijk tegen jou, die ander moet nog maar bewijzen of ie schattig is.....
Dus? Detective Liesjequote:
Speciaal voor jou........scattig=schattigquote:
Jij je zin, beter zo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je je smileygebruik met 400% laat afnemen mag je mogelijk een poging wagen.
Hij doet ut nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:27 schreef Dementor het volgende:
Deze link staat op Geenstijl..
http://www.wetterspiegel.de/de/europa/deutschland/90.html
volgende week barst de "hel" weer los?
Ja dat begreep ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:26 schreef danaqui het volgende:
[..]
Speciaal voor jou........scattig=schattig
....................................heul=heel.
Zo mag ik nu blijven![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |