Awwquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
zonder flitser is het veel aparterder!
Nee, maar mijn ex wel, telt dat ook?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef YC2009 het volgende:
heet jij toevallig Dayana???????????????
Wies da?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Door een slotje heen ook, sukkel!
[..]
Aww
telt nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Door een slotje heen ook, sukkel!
[..]
Zie jij dat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:39 schreef YC2009 het volgende:
oops ik zie net dat D. een man is dus dat kan dus niet
Wel!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef sp3c het volgende:
door het nslotje heen telt niet als de laatste post
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Zie jij dat?
Laysa, heb je die naaktfoto doorgestuurd?
Is dat je nwe lief?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Hahahaha! Ik deed een hartjes post!
Ik was eigenlijk niet aan de beurt om te openen, maar er kwam maar geen nieuwe dus nam ik het heft in eigen handenquote:
Ja heul stoer enzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet aan de beurt om te openen, maar er kwam maar geen nieuwe dus nam ik het heft in eigen handen
Taken zit op 16% alquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Hahahaha! Ik deed een hartjes post!
Aaaaaaaaaaaaaaahwwwwwwwwww....nah...ik had wel door dat er iemand was en door geblabla dat ie ook blauw was maar....Nais!!!quote:
Maareh, welke Dayana gaat het om?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef YC2009 het volgende:
kwee niet meer waar t over gaat,,,,,, maar de kerstman bliijkt dus sex te hebben met een hele dikke Zwijn
Gelukkig is het weer goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee niet tweedehands.
Het is al 6 maanden ofzo, maar het was 2 dagen uit laatst
Ofzo.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef Laysa het volgende:
Ik ga mezelf naar boven verplaatsen![]()
Slaap lekker voor nu of straks![]()
Hoi terugquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Laysa het volgende:
Zomaar 2 mij niet bekende mensen in dit topic...
Hoi mij niet bekende mensen
Je kan wat extra nemen toch? Alhoewel het voor mij niet hoeft het niet hoor, ga lekker doorquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef versabommie het volgende:
M'n Ritalin lijkt het vandaag niet echt bijster te doen godverde... ik voel me een klapjosti met de dwangneurose om tegen bomen te schreeuwen whehe
Ik durf niet ... anders had ik het vanmorgen al gedaan ...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan wat extra nemen toch? Alhoewel het voor mij niet hoeft het niet hoor, ga lekker door
Heb je pilletje van 10mg? Kan je anders vragen maar volgens mij kan je het zelf wel een beetje aankijken en aanpassen. Beetje minder koffie kan ook wel is schelenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik durf niet ... anders had ik het vanmorgen al gedaan ...
yeps 10 mg al naar gelang 4-5 keer .. en koffie tegen de klippen opquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je pilletje van 10mg? Kan je anders vragen maar volgens mij kan je het zelf wel een beetje aankijken en aanpassen. Beetje minder koffie kan ook wel is schelen![]()
Dus een beetje speelruimte heb je al en mensen die je in de gaten houden op zombie gedrag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps 10 mg al naar gelang 4-5 keer .. en koffie tegen de klippen op
man daar zie ik echt tegenop, dat stoppen met koffie...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus een beetje speelruimte heb je al en mensen die je in de gaten houden op zombie gedrag.
Ik ben 2 jaar geleden gestopt met "echte" koffie, de datum is wel terug te vinden, was die dag dat
Douwe Egbert een paar dubbeltjes zakte op de beurs.
Als ik nu een echte kop koffie neem, merk ik dat gelijk. 3 koppen en ik stuiter door het huis en heb mijn krukken niet eens nodig
hollaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik eet een mandarijntje en ben zen.
En af en toe spring ik op en doe ik een dansje voor mijn kerstengel:
1 dag stoppen of heel sterk minderen en dan de cafeinevrije koffie nemen. Na een dag of 2 weet niet beter en scheelt het echt in je gestuiter.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
man daar zie ik echt tegenop, dat stoppen met koffie...arme douwe!
jawel hij heeft het er wel degelijk over gehad, ik negeerde hemquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1 dag stoppen of heel sterk minderen en dan de cafeinevrije koffie nemen. Na een dag of 2 weet niet beter en scheelt het echt in je gestuiter.
Heeft de huisarts hier niets over gezegd![]()
En Douwe heeft ook de nep-koffie
Lijkt me zo makkelijk! Dus geen alcohol, pillen en wiet??quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik eet een mandarijntje en ben zen.
En af en toe spring ik op en doe ik een dansje voor mijn kerstengel:
Had al zo'n vermoeden want het was 1 van de eerste dingen die ik te horen kreeg van die wolle sokquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel hij heeft het er wel degelijk over gehad, ik negeerde hem
Niet helemaal waar, mijn keuken stond is in de brand en had alleen een fles contraux in de buurtquote:
PSIES! trouwens alcohol + Ritalin macht frei! Hey daar wil ik een bordje van!quote:
Heb gemerkt dat rode wijn beter is dan bierquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
PSIES! trouwens alcohol + Ritalin macht frei! Hey daar wil ik een bordje van!
Ho ho, dat zei ik nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lijkt me zo makkelijk! Dus geen alcohol, pillen en wiet??
Dat wil ik ook
Ik bedoel medicijnen, geen andere zooiquote:
Waar haal jij de snuifjes nu weer vandaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:32 schreef Gert het volgende:
Ik heb geen pillen of snuiverij op maar ik ga wél hard!![]()
Natuurlijk ging het weer uiterst moeizaaam, maar ziggo is geïnstalleerd en verrek het is écht 20 megabit/s, zoals ze beloofd hadden. En ik kwam van 3, dus dat scheelt best een hoop.![]()
Van de week die digitale TV-rommel maar eens uitpakken, installeren en een bijpassende TV kopen. Kerstmis
Nergens vandaan, ben nuchter op een paar biertjes na! Maar als je dan toch gaat stuiteren, dan heeft dat snuiven wel wat vind ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar haal jij de snuifjes nu weer vandaan![]()
En dat snelle heeft weinig zin want zo snel kunnen we toch niet lezen![]()
Oke, ben jaloers, zit ergens rond de 5 maar de buren hebben een snellere verbinding die ik kan gebruiken voor films binnen halen![]()
Weet je al welke tv?
Dag lief heksje, slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:39 schreef Toverheks het volgende:
Lieve mensen voor straks weltrusten en slaap leker, ik zat SR te volgen op internet, wel gezellig daar in Groningen.![]()
Krib gaat ook zijn waterbedje opzoeken en tegen de gebreide onderbroek aanliggenquote:
Mogge hondjes,quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:51 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Begin eerst met een Brufen tegen de koppijn, en dat is niet door zuipen..maar door mijn nek..
en nu
Ja het is koud he? En vroeg!quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:57 schreef Dementor het volgende:
Goedemorgen met -18 graden Celsius.
Het is nu ook koud hier,,,blijft drie dagen koud en dan gaan we naar de 15cquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mogge hondjes,
Sterkte met je nek.
Watvoor weer is het in Spanje en heb je het naar je zin?
Ze had het tegen de nog onbekendere onbekenden denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoi terug(voel me achter gesteld
)
Oeh 15 graden, lekker!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is nu ook koud hier,,,blijft drie dagen koud en dan gaan we naar de 15c![]()
Dus de houtkachel is aan en de elektrische kachels, want ik haat kou.
Verder is het gaaf hier, en geniet nog steeds van het mooie uitzicht, en lopen op eigen terrein van 1.5 hectare..
Zou nu eindelijk wel eens de honden en katten willen, maar dat gaat nog niet, omdat we er nog steeds maar drie weken zijn en dan weer drie weken naar Holland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |