HOU JE BEK STOMME KUTHOLLANDERquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
ze geeft ook toe dat ze meer een fries is dan een nederlander. rot dan maar op met je friesland
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
ze geeft ook toe dat ze meer een fries is dan een nederlander. rot dan maar op met je friesland
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef Metalfrost het volgende:
Doutzen Kroes
JA DE MEM, DE MEM, DE MEM FAN DOUTZEN!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef Steengeyl het volgende:
Wat dom dat ze maar met z'n 3en zitten. Of is Mohammed Enait alweer weggelopen?
Om over die dikke plofkop nog maar te zwijgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
"Die dikke arm die hierop staat, dat vind ik dus heel erg lelijk"..
Leven van de straat is hard. jweetz.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef fratsman het volgende:
Ze heeft wel een flink litteken voor op d'r kop.
Leg dat maar uit aan iemand uit Jamaica!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef Penisbaard het volgende:
Ik doe wel even alsof ik dat van die zwarte pieten niet gehoord heb
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef zarGon het volgende:
Leg dat maar uit aan iemand een neger uit Jamaica!
Komt weer van dauw zequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef zarGon het volgende:
Ik dacht altijd dat haar naam als "Doetzen" werd uitgesproken. Wat klinkt "Doutzen" dom.
vergeet hierboven check haar lichaamquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ze heeft dat naďeve dat in combinatie met haar uiterlijk haar iets aandoenlijks geeft waardoor je wel van haar moet houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
hamsterenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Dan doe ik liever Esmee Denters.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:59 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Esmee Denters niet echt mooi. De verhoudingen in haar gezicht kloppen niet helemaal, grote ogen en een smal onder gezicht. Ik vind Doutzen Kroes dan knapper. Al vind ik haar wel een beetje grof gebouwd.
ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef zarGon het volgende:
Ik dacht altijd dat haar naam als "Doetzen" werd uitgesproken. Wat klinkt "Doutzen" dom.
Dat is toch Moniek Smit?quote:
Ik moest meteen aan een luier denken.quote:
Nu je 't zegt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan een luier denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:16 schreef Splutje het volgende:
Ze hebben een naam voor mensen die haar niet zouden raken.Hahahaha wow die zag ik echt niet aankomen man! Haha wat een gevatte opmerking van je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic: Doutzen is mooi, slotje.-
Hahaha dankje ik zit er ook al 2 uur over na te denken maar dan heb je ook wel watquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahahaha wow die zag ik echt niet aankomen man! Haha wat een gevatte opmerking van je!
Ontopic: Doutzen is mooi, slotje.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:16 schreef Splutje het volgende:
Ze hebben een naam voor mensen die haar niet zouden raken.Voor mensen zoals jij hebben ze ook een naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Eindelijk een vrouw die neit zon jaloers kreng is die andere vrouwen die mooier zijn gaat afkrakenquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:54 schreef Logician het volgende:
Wat een sneue reacties hier zeg alsof ook maar iemand nee zou zeggen
Doutzen is gewoon een super mooie dame zonder kapsones.
En dat komt van een vrouw
Het blijft FOK! he. Altijd grote mond achter hun PC maar in het echt staan ze al blozend naar de grond te staren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:54 schreef Logician het volgende:
Wat een sneue reacties hier zeg alsof ook maar iemand nee zou zeggen
Doutzen is gewoon een super mooie dame zonder kapsones.
En dat komt van een vrouw
Precies. Daar voel je niks van.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:02 schreef 54cm het volgende:
Ik zou haar keihard neuken; en dat haar antwoorden niet al te snugger zijn doet er verder niet toe!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:03 schreef CharlyLownoise het volgende:
Het enige Een van de goede dingen wat die uit Friesland komtkomen.
Viel het zo tegen? Heb je wel je geld terug gevraagd dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:08 schreef Zith het volgende:
het is een knappe dame, maar zeker niet de top kwa schoonheid (misschien wel bij shampoo reclames, maar ik bedoel kwa SEKS)
Ja joh stel je voor dat je et op zon gratenpak zou moeten doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Viel het zo tegen? Heb je wel je geld terug gevraagd dan?
Moet je dan maar eens aan Sven Kramer vragen. Die heeft haar tenslotte een paar keer gebatst.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:08 schreef Zith het volgende:
het is een knappe dame, maar zeker niet de top kwa schoonheid (misschien wel bij shampoo reclames, maar ik bedoel kwa SEKS)
Hij maakt een grapje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:48 schreef Catch22- het volgende:
gratenpak?
Ze is echt niet debiel dun hoor. Daarbij is zij gewoon drooggetrained, niet uitgehongerd.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ze lijkt een beetje op Megan Fox ()
Ik zou haar niet geven hoor, en ik ben geen homo of gek.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Moet je dan maar eens aan Sven Kramer vragen. Die heeft haar tenslotte een paar keer gebatst.
En alle Fokkers die zeggen dat ze haar niet zullen geven als ze de kans krijgen, zijn gek of homo!
Die foto die ik bovenaan deze blz heb gepost is zelfs de achtergrond van mn laptopquote:
Zou je haar niet knippen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:24 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik zou haar niet geven hoor, en ik ben geen homo of gek.
scissorenquote:
nee man! tis niet 100% charmant maar lelijk is het niet! die lui uit de achterhoek,das pas erg en boers.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
Fotomodellen met een mening.
Mooi is ze wel zolang ze niet praat. Als koeien konden praten spraken ze Fries. Wat een lelijk dialect.
Hahahah jij zei zo van dialect hahahah tewijl je heeeulll wel weet dat fries zeg maar een taal is hahahahaquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
Fotomodellen met een mening.
Mooi is ze wel zolang ze niet praat. Als koeien konden praten spraken ze Fries. Wat een lelijk dialect.
btw:quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:50 schreef D.D.W. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ziet ze er gewoon uit als een doodnormaal Nederlands meisje (zonder make-up en ingreep van Adobe Photoshop ©?)
Ik vind haar niet echt aantrekkelijk, beetje bol gezicht heeft ze.
Sinds wanneer is Fries een taal?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hahahah jij zei zo van dialect hahahah tewijl je heeeulll wel weet dat fries zeg maar een taal is hahahaha
Baas
Hoelang heb je wel niet over die grap nagedacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Fries een taal?![]()
Ik hoop dat ik ooit zon grappenkanon mag worden als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Met jouw reputatie als FOKI!baas valt je al genoeg eer ten deel. Laat wat over voor de restquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ooit zon grappenkanon mag worden als jij
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:16 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
Esmee Denters of Doutzen Kroes ??? Dat is een serieuze vraag?
Doe ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Eindelijk een vrouw die neit zon jaloers kreng is die andere vrouwen die mooier zijn gaat afkraken
pics als bewijs?quote:Op zondag 20 december 2009 10:47 schreef gifkwal het volgende:
Doutzen is de mooiste van alle vrouwmenschen op aard(en ik ben ook een vrouw)
Nee jong, wat denk je dat het gaat doen met mijn zelfvertrouwen als ik mijn foto's zet in een topic over fucking Doutzen Kroesquote:
wat een onzin. (en ik ben een man)quote:Op zondag 20 december 2009 10:47 schreef gifkwal het volgende:
Doutzen is de mooiste van alle vrouwmenschen op aard(en ik ben ook een vrouw)
Natuurlijk ziet ze er heel knap uit en zou iedere heteroman haar geven. Maar niet al te lang. Probleem is dat ze zo dom is... Maar intelligentie is een eigenschap wat blijkbaar niet nodig is in de modellen wereldquote:Op zondag 20 december 2009 00:58 schreef Choad het volgende:
Natuurlijk zou iedere heteroman haar geven. Ze is echter niet heel bijzonder vind ik zelf en ze moet vooral haar mondje houden
Die neukt ze.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:34 schreef Eva4Evah het volgende:
Ze is leuk, maar van Zwarte Piet blijft ze af
Omdat we het bewijs hebben gezien afgelopen vrijdag bij P&W mijn vriend.quote:Op maandag 21 december 2009 01:15 schreef Vrohdon het volgende:
Waarom wordt hier gezegd dat alle modellen dom zijn? Da's echt onzin. Je komt als retard echt niet zomaar in een Victoria's Secret fashion show hoor, daar moet je toch ook wel ietwat helder van geest voor zijn. Zo jammer weer dit.
Ik mag haar wel. Ze is overigens door een ongeluk toen ze kind was slechthorend geworden aan beide oren, vandaar die stem.quote:Op zondag 20 december 2009 10:58 schreef solyaris het volgende:
Doutzen is altijd nog beter dan deze Groningse geit.
[ afbeelding ]
Die stem ook...![]()
ieuwquote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Boxxy is tegenwoordig een non-issue.
[ afbeelding ]![]()
![]()
En ja, dat is de echte Boxxy.
Ja best.quote:Op maandag 21 december 2009 12:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Miranda.![]()
![]()
![]()
![]()
Doutzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |