HOU JE BEK STOMME KUTHOLLANDERquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
ze geeft ook toe dat ze meer een fries is dan een nederlander. rot dan maar op met je friesland
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
ze geeft ook toe dat ze meer een fries is dan een nederlander. rot dan maar op met je friesland
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef Metalfrost het volgende:
Doutzen Kroes
JA DE MEM, DE MEM, DE MEM FAN DOUTZEN!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef Steengeyl het volgende:
Wat dom dat ze maar met z'n 3en zitten. Of is Mohammed Enait alweer weggelopen?
Om over die dikke plofkop nog maar te zwijgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
"Die dikke arm die hierop staat, dat vind ik dus heel erg lelijk"..
Leven van de straat is hard. jweetz.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef fratsman het volgende:
Ze heeft wel een flink litteken voor op d'r kop.
Leg dat maar uit aan iemand uit Jamaica!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef Penisbaard het volgende:
Ik doe wel even alsof ik dat van die zwarte pieten niet gehoord heb
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef zarGon het volgende:
Leg dat maar uit aan iemand een neger uit Jamaica!
Komt weer van dauw zequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef zarGon het volgende:
Ik dacht altijd dat haar naam als "Doetzen" werd uitgesproken. Wat klinkt "Doutzen" dom.
vergeet hierboven check haar lichaamquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ze heeft dat naďeve dat in combinatie met haar uiterlijk haar iets aandoenlijks geeft waardoor je wel van haar moet houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |