Tnx, ik vergeet het vaak. Ik weet dat je niet van tv-chefs houdt maar de uitzending met Gordan Ramsey onlangs, was erg goed. Jonathan pakte hem aardig aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Zometeen Eddie Izzard bij Wossy, Scrutinizer.
Een beetje bloemquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zag een fragment bij DWDD van Wossy met Ramsay, ze gooiden met eten, mensen die met eten gooien, mogen van mij hartstikke dood.
Maar het is volgens mij nog steeds wel erg "rijk" voedsel. Veel cream, vet en lard en zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ze hebben daar een hoop ingehaald. Ik heb een paar jaar geleden in Wales heerlijk gegeten, net als in Ierland trouwens. De eerste keer in Ierland was de grub niet veel soeps
Ik ben er deze eeuw nog niet geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Dat was vroegâh. Hoe lang ben jij al niet in de UK geweest?
Dat zeg ik toch net?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Deze eeuw nog niet?
Jij kan toch multitasken?quote:Eerst Wossy hè, ik kan niet alles tegelijk.
Bij nader inzien denk ik dat het knaapje nog in haar jurk zit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Die schoudervullingen hebben een life of their own.
Aha, het is het vriendje met de losse handjes?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft wel iets met haar te maken.
Tong zou zeggen dat Sinterklaas daar niet blij van wordt.quote:Gaat die misthoorn ook nog 'zingen'?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, het is het vriendje met de losse handjes?
Hugh Grant is zó grappig, zou zelf een stand up comedian kunnen zijn. Maar die laatste vraag over zijn vrijgezellenstatus viel niet goedquote:Tong zou zeggen dat Sinterklaas daar niet blij van wordt.
Ik moet dan weer bekennen dat ik het Engels van Barbados wel heel prettig vind klinken. Bij Rietje kon je er nog een beetje van terughoren.
Chris Brown?quote:
Ik zat rijstzoutjes te eten, heb veel niet meegekregenquote:[..]
Hugh Grant is zó grappig, zou zelf een stand up comedian kunnen zijn. Maar die laatste vraag over zijn vrijgezellenstatus viel niet goed
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Chris Brown?
Jammer.quote:Ik zat rijstzoutjes te eten, heb veel niet meegekregen![]()
Niet gezien verder.quote:Sneeuwballende priesters
Over jammer gesproken ..... Ga je vannacht nog orde op zaken stellen in Semi-Bikkeltijd?quote:
Na hun gezang gingen ze sneeuwballen het publiek ingooien. "I never saw anything more violent on tv"quote:[..]
Niet gezien verder.
Nee, ik moet er morgen redelijk vroeg uit. Is trouwens ook onbegonnen werk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Over jammer gesproken ..... Ga je vannacht nog orde op zaken stellen in Semi-Bikkeltijd?
Rick Jamesquote:[ afbeelding ]
Je moet ze gewoon strenge regels opleggen, net als hierquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik moet er morgen redelijk vroeg uit. Is trouwens ook onbegonnen werk.
Superfreakquote:[..]
Rick James
Ze zijn daar niet zo braaf als hierquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet ze gewoon strenge regels opleggen, net als hier![]()
Ken je die film, ik ben de naam kwijt. De clou is dat een klein meisje een dansje voor een talentenjacht instudeert, haar opa is coach. En dan blijkt ze aan het eind op Superfreak te dansen, de hele zaal in shockquote:Superfreak
Hier waren we ook niet zo braaf voordat jij hier kwam posten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zijn daar niet zo braaf als hier
Geen idee. Was het een AS-Special?quote:[..]
Ken je die film, ik ben de naam kwijt. De clou is dat een klein meisje een dansje voor een talentenjacht instudeert, haar opa is coach. En dan blijkt ze aan het eind op Superfreak te dansen, de hele zaal in shock
Goed om te weten dat ik nog ergens invloed hebquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier waren we ook niet zo braaf voordat jij hier kwam posten.
Little Miss Sunshine. De film is trouwens zozo, alleen de clou is leuk en die heb ik net verklaptquote:Geen idee. Was het een AS-Special?
We zijn gewoon bang voor jequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ik nog ergens invloed heb![]()
Hij staat wel op #219 op de imdb-ranglijst.quote:[..]
Little Miss Sunshine. De film is trouwens zozo, alleen de clou is leuk en die heb ik net verklapt
wyccie welquote:
Is dat hoog? Ik heb niks met ranglijsten. Beoordelen van films is heel subjectief, heeft veel met persoonlijke smaak te maken. Iedereen geeft altijd heel hoog op van Scorcese, ik vind zijn oeuvre bagger.quote:Hij staat wel op #219 op de imdb-ranglijst.
Wyccie zorgt er gewoon voor dat ze een zak kerstkransjes bij zich heeft waarmee ze je af kan leiden.quote:
Ze hebben een top 250.quote:[..]
Is dat hoog? Ik heb niks met ranglijsten.
Klopt. Mijn favoriet staat op #142quote:Beoordelen van films is heel subjectief, heeft veel met persoonlijke smaak te maken.
Die is ook leuk, al gaat die verder nergens overquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt. Mijn favoriet staat op #142
Welke?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn favoriet staat er niet eens in
Trustenquote:Ik ga pitten
Ik heb toch wel meer gepost?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is zeker weer je enige post deze week?
nou , hij wordt genoemd de vader van de moderne astrologiequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
waar moet ik hem van kennen snorremans?
Galileo Galilei?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
nou , hij wordt genoemd de vader van de moderne astrologie, dat moet toch wel voldoende hint zijn denk ik zo.
Goh dat die boeken van Dan Brown nog eens van pas zouden komen.......quote:
heheh , ik zag toevalliig een documentaire vandaag op NGC over hem , vandaarquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goh dat die boeken van Dan Brown nog eens van pas zouden komen.......
Ja misschien moet ik eens wat meer over hem gaan lezen. Helaas ligt zijn belangrijkste werk opgeslagen in die dat archief van de paus.....quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
heheh , ik zag toevalliig een documentaire vandaag op NGC over hem , vandaarinterressante man trouiwens
Nope. Celeb op 'eigen kracht' geworden.... in The Hills van MTVquote:
Ja het was weer eens raak hier.quote:
Oi.quote:
Audrina Patridge heet ze. Keek gister even naar The Hills op MTV.quote:
Oh ja die zender die vroeger nog wel eens muziek uitzond.quote:Op zondag 20 december 2009 15:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Audrina Patridge heet ze. Keek gister even naar The Hills op MTV.
Het is nu meer real life soaps enz. inderdaad....quote:Op zondag 20 december 2009 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja die zender die vroeger nog wel eens muziek uitzond.
Ken hem niet. Gokje op Arend Glasquote:
quote:
Geen Arend Glas. Andere sport!quote:Gokje op Arend Glas
Idd. Dat wil ik mijn spiegelbeeld besparen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Kijk je nooit in de spiegel Tong?
quote:
Kijk eens in je paspoort......quote:Op zondag 20 december 2009 16:18 schreef tong80 het volgende:
Ben zijn naam kwijt. Was echter wel coach van het jaar.
Maarten nog iets ?
Heb ik nietquote:Op zondag 20 december 2009 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kijk eens in je paspoort......
Herman van Tongerloo de coach van BZC Brandenburg.....quote:
Oh jaquote:Op zondag 20 december 2009 16:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Herman van Tongerloo de coach van BZC Brandenburg.....
Jaap Stobbequote:Op zondag 20 december 2009 16:45 schreef Gorgrealis het volgende:
een plaatje voor tong![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht Willem Alexander vanwege die wangen.....quote:
dan was er ook een glas bier op de foto geweestquote:Op zondag 20 december 2009 16:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht Willem Alexander vanwege die wangen.....
Het lijkt wel of ie achter de bar staat!quote:Op zondag 20 december 2009 16:51 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
dan was er ook een glas bier op de foto geweest
nope iets heftiger,quote:
Lamb of God is wel een aardig bandje. Een van de beteren van de nieuwe lichting in het genrequote:Op zondag 20 december 2009 17:19 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
nope iets heftiger,
nummertje dan maar om jullie wakker te houden![]()
ik ga ze 17 februari weer zien
Ok het is Randy Blythe, was ook we iets te pittig denk ik, plaats maar een nieuw (loeki knol achtig plaatje)quote:Op zondag 20 december 2009 17:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lamb of God is wel een aardig bandje. Een van de beteren van de nieuwe lichting in het genre
Geen idee hoe die zanger heet.
quote:
En Diaan maar werken om in haar eentje de Nederlandse economie draaiende te houdenquote:Op maandag 21 december 2009 13:59 schreef brother52 het volgende:Goede middag.
Ja, ik zit een beetje van mijn vakantie te genieten.
Precies en dan ook nog met hindernissen: sneeuw om door te fietsen en treinen die maar beperkt lopen. Ik vind dit weer niet leukquote:Op maandag 21 december 2009 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Diaan maar werken om in haar eentje de Nederlandse economie draaiende te houden
quote:Op maandag 21 december 2009 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Joepie, m'n onderburen vieren Kerst in Amsterdam. Ze lopen nu al 3 uur te schreeuwen naar elkaar
Maar even 112 bellenquote:Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is nu stil. Benieuwd wie van de twee de ander vermoord heeft ...
Dat lijkt me wat teveel eer... ze is wel ambtenaar he?!quote:Op maandag 21 december 2009 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Diaan maar werken om in haar eentje de Nederlandse economie draaiende te houden
Zij werkt tenminste voor die belastingsgelden. Jij zit gewoon naar de radio te luisterenquote:Op maandag 21 december 2009 15:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat teveel eer... ze is wel ambtenaar he?!
Niet.... ik kijk TV.quote:Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij werkt tenminste voor die belastingsgelden. Jij zit gewoon naar de radio te luisteren
Ook. Hij zou overigens vandaag 69 geworden zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 15:38 schreef peaceman het volgende:
Kennen we het jongetje uit de filmwereld?
Ow is het 1 van voor de WO ?quote:
Hij is van 1940. Randgevalletje dus.quote:
Je echtgenoot kan je toch wel even komen halen? Hij heeft toch niks te doen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
Nou om toch op tijd thuis te kunnen zijn, ga ik nu afsluiten en over 15 minuten met de trein. Tot later![]()
Goeiemorgen.quote:
I ain't no nigger no morequote:Op maandag 21 december 2009 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ik werd lid van de OOR in 1979.
Kreeg als kado You are what you is van Zappa en Boy van U2
Het lijkt op het half vergane kadaver van een eekhoorn.quote:
Hij is erg druk geweest met Lennon die onverwacht thuis is gebleven en niet naar kdv is gegaan. Ben benieuwd wat de dag van morgen ons brengt.quote:Op maandag 21 december 2009 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je echtgenoot kan je toch wel even komen halen? Hij heeft toch niks te doen.
Ik dacht even dat Zappa het nieuwste lid van de Familie Peace/Diaan was......quote:
Wat vanmiddag nog klef en nat was word nu hard en glad......quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond wordt het pas echt glad. Ik kom net uit de stad en op sommige plaatsen beginnen de natte stenen op te vriezen
Het was hier en daar al spekglad en geen strooi-auto gezien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat vanmiddag nog klef en nat was word nu hard en glad......
Ik vind dat je daar een punt hebt. Het staat ook niet klantvriendelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was hier en daar al spekglad en geen strooi-auto gezien.
ik ben waarschijnlijk heel ouderwets maar ik vind het onbegrijpelijk dat ondernemers/winkeliers te beroerd zijn hun eigen stoep te vegen en zout te strooien voor hun klanten. slechts een enkeling doet dat wel
Vroeger was het verplicht, ook voor particulieren die in het centrum of een dorpskern woonden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind dat je daar een punt hebt. Het staat ook niet klantvriendelijk.
Het zou voor elke ondernemer verplicht moeten zijn. De RET had ook de metroperrons niet geveegd...dat is dus ook onverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vroeger was het verplicht, ook voor particulieren die in het centrum of een dorpskern woonden.
Een ondernemer die vindt dat zijn klanten wel het risico mogen lopen te vallen en daarbij letsel op te lopen, hoeft op mijn klandizie niet te rekenen.
Hell, daar kan het idd ook lekker glad worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:19 schreef mr_anonimous het volgende:
De RET had ook de metroperrons niet geveegd...dat is dus ook onverantwoordelijk.
Dat was het dus ook. En door die dooi krijg je dus ook dat iedereen samendromt op de droge plekken....quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hell, daar kan het idd ook lekker glad worden.
The million dollar question is natuurlijk niet hoe ze in Aruba kwam maar hoe ze aan het geld kwam om daar te komen.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Correct![]()
Ik vind haar wel stoer eigenlijk
Turk?quote:
Het is niet een onbemiddelde familie, lijkt me zo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The million dollar question is natuurlijk niet hoe ze in Aruba kwam maar hoe ze aan het geld kwam om daar te komen.....
Oost Duitserquote:
Klopt maar de ouders wisten niet waar ze was dus hoe kwam ze aan dat geld?quote:Het is niet een onbemiddelde familie, lijkt me zo.
Hmmmmquote:
Ze had kennelijk een goed gevulde spaarrekening. Voor een 14-jarige heeft ze ook een aardig bootje.quote:Klopt maar de ouders wisten niet waar ze was dus hoe kwam ze aan dat geld?
Bekende acteur. Speelt vaak Oost-Europese generaals, geheim agenten, vluchtelingen, doktoren en maffiosiquote:
Geeft wel aan hoe verstandig zij is. Ik zou daar op m'n veertiende alleen maar drugs voor gekocht hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat zal wel inderdaad. Dus weer een reden waarom te veel zakgeld niet goed is.....
Ik had er waarschijnlijk voor naar een sportkamp gegaan......quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe verstandig zij is. Ik zou daar op m'n veertiende alleen maar drugs voor gekocht hebben
Ha Diaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
De sneeuw is aan het wegtrekken![]()
het moet nu niet gaan vriezen, dan wordt het spekglad.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij moet helemaal oppassen met die spleenheup van je
Ja hoor, alleen Lennon is sinds de vaccinatie afgelopen donderdag een beetje van slag en verdenken we tandjes. Hopelijk is hij snel weer de oude. Hij eet momenteel niet echt goed en wordt 's avonds/'s nachts 1 of 2 x wakker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha DiaanVerder alles goed met Jou, Peace, Twan, Lennon en Zappa?
Gelukkig hoef ik niet meer echt weg, dus als het moet, kan ik thuisblijven en aan het knutselen gaan voor Kerst. We hebben ook allemaal nieuwe kledingquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
En Lennon heeft heuse Firststars van Converse![]()
[ afbeelding ]
Je kunt nooit te vroeg beginnen met goede smaakquote:
Soms lijken het inderdaad wel oude mannetjes...quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die associatie heb ik altijd bij baby's.
[..]
Heeft mn moeder zaterdagmorgen gemaakt.quote:
9 maanden geleden en jij hebt hem geadopteerd ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft mn moeder zaterdagmorgen gemaakt.
Scherp Tongquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
9 maanden geleden en jij hebt hem geadopteerd ?
Ja dat gaat zo snel. Mijn neefje is al bijna teener. Weet nog dat ie werd geboren. Lijkt zo recent.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Scherp TongMaar ik bedoel de foto... Lennon is morgen alweer 11 maanden, nog een maandje en hij is alweer 1 jaar... time flies.
Leuk tienersquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat gaat zo snel. Mijn neefje is al bijna teener. Weet nog dat ie werd geboren. Lijkt zo recent.
Ongeschikt waarvoor?quote:
Ik denk er net zo over, wyccie. Ze is dertien, dat kutkind moet gewoon naar school. En dan naar de Antillen vluchten omdat ze haar zin niet krijgtquote:
Goed hèquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wist gewoon dat je deze meneer zou plaatsen.
Linkje?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef peaceman het volgende:
Zow... heb even een column geschreven over de top 2000.
Voor de FP?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef peaceman het volgende:
Zow... heb even een column geschreven over de top 2000.
Control Fquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef peaceman het volgende:
Street Spirit van Radiohead.
Waarom? Wickedaaaaaaaaaaaaangel, we gaan eeeeeeeeeeeeeten. Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je echt zo heet zou je je ouders moeten aanklagen.
Speciaal voor jou gedaan.quote:
Ik verheug me erop.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Peaceman uitgenodigd gaat worden bij Top2000 a gogo.
Haha... denk niet dat R2 criticasters wil uitnodigen. Dat schaadt het imago... enfin ik zeg niks raars volgens mij...of wel soms?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Peaceman uitgenodigd gaat worden bij Top2000 a gogo.
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd en heb ook niet gestemd omdat ik niet medeplichtig wilde zijn aan de uiteindelijke rangorde.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha... denk niet dat R2 criticasters wil uitnodigen. Dat schaadt het imago... enfin ik zeg niks raars volgens mij...of wel soms?
Ik denk dat het niet veel uitgemaakt zou hebben...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd en heb ook niet gestemd omdat ik niet medeplichtig wilde zijn aan de uiteindelijke rangorde.
Dat komt gewoon omdat je ook je gezond verstand gebruikt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel uitgemaakt zou hebben...ze bepalen zelf een beetje de volgorde en wat er inkomt.. ja ik ben aangestoken door Peaceman
![]()
Dat is wel jammer. Bij een commerciële zender ga je er al zo'n beetje vanuit dat het zo in zijn werk gaat, van R2 zou je dat minder snel verwachten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel uitgemaakt zou hebben...ze bepalen zelf een beetje de volgorde en wat er inkomt..
Nee, je zegt niets raars. Je hebt zelfs een punt (verschillende punten eigenlijk), maar je neemt het iets te serieus. Het is maar een lijst. Mij maakt het geen bal uit waar wat staat. Het is een momentopname. Die MJ- en zeker de Ramsesgekte is volgend jaar waarschijnlijk over.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef peaceman het volgende:
Haha... denk niet dat R2 criticasters wil uitnodigen. Dat schaadt het imago... enfin ik zeg niks raars volgens mij...of wel soms?
En zolang R2 vanuit die Ivoren toren dat beeld niet wegneemt..... (dat is nu exact de strekking van het betoogje)quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Bij een commerciële zender ga je er al zo'n beetje vanuit dat het zo in zijn werk gaat, van R2 zou je dat minder snel verwachten.
Ja, zo af en toe gaat dat wel goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat je ook je gezond verstand gebruikt.
Maar o wee als Dries Roelvink in november 2010 doodgaatquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Die MJ- en zeker de Ramsesgekte is volgend jaar waarschijnlijk over.
Daar ben ik het totaal niet mee eens. Krijgen we dan elk jaar die ellende als er iemand overlijdt? Daarbij waarom mag Frits Spits wel lobbyen en jij en ik niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, je zegt niets raars. Je hebt zelfs een punt (verschillende punten eigenlijk), maar je neemt het iets te serieus. Het is maar een lijst. Mij maakt het geen bal uit waar wat staat. Het is een momentopname. Die MJ- en zeker de Ramsesgekte is volgend jaar waarschijnlijk over.
Blijkbaar. Vervelend, maar wat ik erger vind, is dat Rood van Borsato zo hoog staatquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:48 schreef peaceman het volgende:
Daar ben ik het totaal niet mee eens. Krijgen we dan elk jaar die ellende als er iemand overlijdt?
Dat is belachelijk, ja. Maar wat doe je ertegen? Ik geniet elk jaar van de Top 2000, ik heb alleen allang de illusie opgegeven dat ik er enige invloed op kan uitoefenen. En ik ben een van de weinigen (quote:Daarbij waarom mag Frits Spits wel lobbyen en jij en ik niet?
Krezip op 97 met een nummer uit 2009 vind ik ook wat vreemd. Dat lijkt me geen blijvertje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Blijkbaar. Vervelend, maar wat ik erger vind, is dat Rood van Borsato zo hoog staat![]()
[..]
Nummers uit het lopende jaar is mij sowieso een doorn in het oog.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Krezip op 97 met een nummer uit 2009 vind ik ook wat vreemd. Dat lijkt me geen blijvertje.
Da's je geraden ook...quote:
Dat vind ik erg weinig gezien zijn status.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef peaceman het volgende:
Er stonden ook maar 5 in de keuzelijst...
Veel te weinig, belachelijk gewoon. Ik zeg boycotten volgend jaar!!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vind ik erg weinig gezien zijn status.
Heeft die de eindlijst uiteindelijk wel gehaald?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef peaceman het volgende:
Er stonden ook maar 5 in de keuzelijst... Zelfs Redemption song ontbrak in de keuzelijst.
Maar daarentegen stonden Nick en Simon met iets van 10 nrs in de keuzelijst.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vind ik erg weinig gezien zijn status.
Vorig jaar was er ook een gast in a gogo die vond dat er te weinig nummers van Bob in stonden en onlangs pleitte Frank Lammers nog in DWDD voor veel meer nummers van hem op het keuzelijstje. Frits Spits houdt niet van reggae?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Veel te weinig, belachelijk gewoon. Ik zeg boycotten volgend jaar!!
Hebben die zoveel nummers dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar daarentegen stonden Nick en Simon met iets van 10 nrs in de keuzelijst.
Nope...quote:Op woensdag 23 december 2009 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heeft die de eindlijst uiteindelijk wel gehaald?
Ondanks mijn kritiek vind ik de sfeer in de topics hier op fok altijd erg leuk, dus zal ik wel luisteren, maar de radio zal minder vaak hard gaan.quote:Ik heb maar 1x gestemd. En ik ga net als de voorgaande jaren niet luisteren.
Nope.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heeft die de eindlijst uiteindelijk wel gehaald?
Spits is sowieso een lul.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Frits Spits houdt niet van reggae?
Oopsquote:Op woensdag 23 december 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé Peace, heb je m'n linkjes nog geluisterd?
Zijn we het toch eens!quote:
In mijn middelbare-schooltijd luisterde ik wel vaak naar de Avondspits. Toen vond ik hem al wat te belerend en dat is 25 jaar geleden.quote:
Ja, dat stuk hebben we gezien in DWDD. Er is zoiezo weinig reggae te vinden in de lijst.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook een gast in a gogo die vond dat er te weinig nummers van Bob in stonden en onlangs pleitte Frank Lammers nog in DWDD voor veel meer nummers van hem op het keuzelijstje. Frits Spits houdt niet van reggae?
Maar toen was ie tenminste nog -in zekere mate- een pionier in het brengen van nieuwe muziek.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In mijn middelbare-schooltijd luisterde ik wel vaak naar de Avondspits. Toen vond ik hem al wat te belerend en dat is 25 jaar geleden.
De eerste duurt veel te kort.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé Peace, heb je m'n linkjes nog geluisterd?
misschien ook interessant voor brother52 aangezien Jimi hem vaak als zijn favoriete gitarist heeft genoemd
We zijn het überhaupt wel eens, ik bekijk die lijst alleen wat filosofischer. Of nonchalanter, dat kan ookquote:
Toen had ik al een hekel aan hem. Een nepfiguur.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
In mijn middelbare-schooltijd luisterde ik wel vaak naar de Avondspits. Toen vond ik hem al wat te belerend en dat is 25 jaar geleden.
Eigenlijk een a-typische solo voor Zappa. Wel ontzettend "smerig" en ja, die had van mij ook nog een kwartiertje door mogen gaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
De eerste duurt veel te kort.
Doet me ergens ook wel wat aan Jimi denken.
Dat is de gitarist Zappa ten voeten uit en dan op z'n top.quote:De 2e moet ik nog luisteren.
Ik heb nu net de 2e op staan. In het begin vind ik de blazers iets te overheersend.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eigenlijk een a-typische solo voor Zappa. Wel ontzettend "smerig" en ja, die had van mij ook nog een kwartiertje door mogen gaan.
[..]
Dat is de gitarist Zappa ten voeten uit en dan op z'n top.
Op de cd klinkt het iets beter. Daarvan is de geluidskwailiteit al mager, op Youtube klinkt het echt nergens naar.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nu net de 2e op staan. In het begin vind ik de blazers iets te overheersend.
Wat ik vooral zo knap vind is dat hij in zo een lange geïmproviseerde solo nergens in blijft hangen. De meeste gitaristen melken hun hoogtepunt tijdens een solo veel meer uit. De snelheid van denken is heel hoog.quote:Maar de solo is wel erg lekker.
Ik moet toch maar eens wat meer naar Zappa gaan luisterenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Check anders deze even brother, zonder blazers maar met George Duke
Mooiquote:Op woensdag 23 december 2009 01:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet toch maar eens wat meer naar Zappa gaan luisteren![]()
Je moest van goeie huize komen en tegen een stootje kunnen om in zijn band te spelen. George Duke wou liever niet op een keyboard spelen. Die keuze was niet aan hem echter, de volgende dag stond er gewoon geen piano meer in de studio. Dat heeft hem uiteindelijk geen windeieren gelegd.quote:Deze stond er bij als related. Ik vond hem wel grappig.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
Amin Müller-Stahl. Van de voornaam ben ik niet zeker, van de achternaam wel.
Mooi op tijdquote:Op woensdag 23 december 2009 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo. De Kerstkaarten zijn op de post
Ik heb mijn laatste kerstkaart een jaar of 10 geleden op de post gedaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo. De Kerstkaarten zijn op de post
Nou ja, het zijn eigenlijk ook meer Nieuwjaarskaartenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooi op tijdDie krijgen ze niet meer op tijd voor de kerst
Heb je die van ons wel ontvangen dit jaar?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste kerstkaart een jaar of 10 geleden op de post gedaan.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn eigenlijk ook meer Nieuwjaarskaarten
Aan het handschrift te zien, is hij net door de bus gegooid.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je die van ons wel ontvangen dit jaar?
Ik heb hem binnenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aan het handschrift te zien, is hij net door de bus gegooid.
O wacht .....quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ook prima toch. Ik ben benieuwd wanneer hij bij ons op de deurmat valt.
![]()
Die zal inmiddels wel bezorgd zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 15:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste kerstkaart een jaar of 10 geleden op de post gedaan.
Je weet het nooit met de postbezorgers van tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zal inmiddels wel bezorgd zijn
Om in haar eentje de wereld rond te zeilen natuurlijk.quote:
Oh, dus jij als onbrave vindt dat ze wel geschikt is om op die leeftijd in haar eentje rond de wereld te zeilen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat komt omdat jij een heel braaf meisje bent.
Dank u.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:33 schreef wyccie het volgende:
mentaal is ze er gewoon niet klaar voor.
Solozeilers zijn allemaal halvegaren en ik ben helemaal niet onbraafquote:Op woensdag 23 december 2009 22:33 schreef wyccie het volgende:
Oh, dus jij als onbrave vindt dat ze wel geschikt is om op die leeftijd in haar eentje rond de wereld te zeilen?
Als je de rechter wil overtuigen dat je het heus wel aan kunt, moet je vooral zulke domme dingen doen.
Het kan me niet eens wat schelen dat ze nog leerplichtig is, voor mijn part zeilt ze naar de maan, maar mentaal is ze er gewoon niet klaar voor.
Weet je dat ik ze ervan verdenk gewoon publiciteitsgeil te zijn? Sowieso was de storm al wat gaan liggen rondom haar, en opeens flikt ze zoiets waardoor ze weer volop in de belangstelling staat terwijl ze zogenaamd daarvoor wegrende. En op een foto die ik gisteren in de krant zag zag ik haar en haar vader met zo'n stiekem glimlachje.quote:
Jij was toch het stoute jongetje van de klas?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Solozeilers zijn allemaal halvegaren en ik ben helemaal niet onbraaf
Nee hoor, niet stout maar eigenzinnig.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:47 schreef wyccie het volgende:
Jij was toch het stoute jongetje van de klas?
Haar zusje?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie wie is Wannabewyccie eigenlijk?
wakker worden in een vreemd bed...
Dat is een wyccie die het nét niet is. Niet zoals onze wyccie, dusquote:Op donderdag 24 december 2009 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie wie is Wannabewyccie eigenlijk?
wakker worden in een vreemd bed...
Is dat zo? Vanavond ook? Zat iedereen naar Robert ten Brink te kijken?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:19 schreef peaceman het volgende:
Ijzingwekkend stil vandaag op Fok...
Daar gaat het niet om hè. Het gaat erom dat je met een zakdoek en een fles wijn naar mensen kijkt die je nog nooit hebt gezien en gelukkig nooit meer zal zien. Maar wel méélevenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:31 schreef peaceman het volgende:
Nou ik niet... Ik heb mijn liefde al....
Ik heb geen aandelen in de tissue branche...quote:Op donderdag 24 december 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om hè. Het gaat erom dat je met een zakdoek en een fles wijn naar mensen kijkt die je nog nooit hebt gezien en gelukkig nooit meer zal zien. Maar wel mééleven
Ik ook niet. Ik heb All you need is love dan ook nog nooit gezien.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:34 schreef peaceman het volgende:
Ik heb geen aandelen in de tissue branche...
Jullie zelf?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:50 schreef peaceman het volgende:
Niet als er kleine kinderen in het spel zijn.
Nee, wij krijgen niks met SK..quote:
Geen idee, kwam zomaar uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe kon dat nou zo opeens gebeuren?
Heel goed. Alleen die surprises zijn een beetje raarquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
Zo de surprises zijn klaaren alle cadeautjes ingepakt
![]()
Het is hier begonnen met plensenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idee, kwam zomaar uit de lucht vallen.
Het is niet raarquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel goed. Alleen die surprises zijn een beetje raar
Wat vindt Bureau Jeugdzorg daarvan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is niet raarhet is alleen anders dan andere mensen doen en dat vinden wij leuk.
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat vindt Bureau Jeugdzorg daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |