Tnx, ik vergeet het vaak. Ik weet dat je niet van tv-chefs houdt maar de uitzending met Gordan Ramsey onlangs, was erg goed. Jonathan pakte hem aardig aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Zometeen Eddie Izzard bij Wossy, Scrutinizer.
Een beetje bloemquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zag een fragment bij DWDD van Wossy met Ramsay, ze gooiden met eten, mensen die met eten gooien, mogen van mij hartstikke dood.
Maar het is volgens mij nog steeds wel erg "rijk" voedsel. Veel cream, vet en lard en zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ze hebben daar een hoop ingehaald. Ik heb een paar jaar geleden in Wales heerlijk gegeten, net als in Ierland trouwens. De eerste keer in Ierland was de grub niet veel soeps
Ik ben er deze eeuw nog niet geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Dat was vroegâh. Hoe lang ben jij al niet in de UK geweest?
Dat zeg ik toch net?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Deze eeuw nog niet?
Jij kan toch multitasken?quote:Eerst Wossy hè, ik kan niet alles tegelijk.
Bij nader inzien denk ik dat het knaapje nog in haar jurk zit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Die schoudervullingen hebben een life of their own.
Aha, het is het vriendje met de losse handjes?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft wel iets met haar te maken.
Tong zou zeggen dat Sinterklaas daar niet blij van wordt.quote:Gaat die misthoorn ook nog 'zingen'?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, het is het vriendje met de losse handjes?
Hugh Grant is zó grappig, zou zelf een stand up comedian kunnen zijn. Maar die laatste vraag over zijn vrijgezellenstatus viel niet goedquote:Tong zou zeggen dat Sinterklaas daar niet blij van wordt.
Ik moet dan weer bekennen dat ik het Engels van Barbados wel heel prettig vind klinken. Bij Rietje kon je er nog een beetje van terughoren.
Chris Brown?quote:
Ik zat rijstzoutjes te eten, heb veel niet meegekregenquote:[..]
Hugh Grant is zó grappig, zou zelf een stand up comedian kunnen zijn. Maar die laatste vraag over zijn vrijgezellenstatus viel niet goed
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Chris Brown?
Jammer.quote:Ik zat rijstzoutjes te eten, heb veel niet meegekregen![]()
Niet gezien verder.quote:Sneeuwballende priesters
Over jammer gesproken ..... Ga je vannacht nog orde op zaken stellen in Semi-Bikkeltijd?quote:
Na hun gezang gingen ze sneeuwballen het publiek ingooien. "I never saw anything more violent on tv"quote:[..]
Niet gezien verder.
Nee, ik moet er morgen redelijk vroeg uit. Is trouwens ook onbegonnen werk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Over jammer gesproken ..... Ga je vannacht nog orde op zaken stellen in Semi-Bikkeltijd?
Rick Jamesquote:[ afbeelding ]
Je moet ze gewoon strenge regels opleggen, net als hierquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik moet er morgen redelijk vroeg uit. Is trouwens ook onbegonnen werk.
Superfreakquote:[..]
Rick James
Ze zijn daar niet zo braaf als hierquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet ze gewoon strenge regels opleggen, net als hier![]()
Ken je die film, ik ben de naam kwijt. De clou is dat een klein meisje een dansje voor een talentenjacht instudeert, haar opa is coach. En dan blijkt ze aan het eind op Superfreak te dansen, de hele zaal in shockquote:Superfreak
Hier waren we ook niet zo braaf voordat jij hier kwam posten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zijn daar niet zo braaf als hier
Geen idee. Was het een AS-Special?quote:[..]
Ken je die film, ik ben de naam kwijt. De clou is dat een klein meisje een dansje voor een talentenjacht instudeert, haar opa is coach. En dan blijkt ze aan het eind op Superfreak te dansen, de hele zaal in shock
Goed om te weten dat ik nog ergens invloed hebquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier waren we ook niet zo braaf voordat jij hier kwam posten.
Little Miss Sunshine. De film is trouwens zozo, alleen de clou is leuk en die heb ik net verklaptquote:Geen idee. Was het een AS-Special?
We zijn gewoon bang voor jequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ik nog ergens invloed heb![]()
Hij staat wel op #219 op de imdb-ranglijst.quote:[..]
Little Miss Sunshine. De film is trouwens zozo, alleen de clou is leuk en die heb ik net verklapt
wyccie welquote:
Is dat hoog? Ik heb niks met ranglijsten. Beoordelen van films is heel subjectief, heeft veel met persoonlijke smaak te maken. Iedereen geeft altijd heel hoog op van Scorcese, ik vind zijn oeuvre bagger.quote:Hij staat wel op #219 op de imdb-ranglijst.
Wyccie zorgt er gewoon voor dat ze een zak kerstkransjes bij zich heeft waarmee ze je af kan leiden.quote:
Ze hebben een top 250.quote:[..]
Is dat hoog? Ik heb niks met ranglijsten.
Klopt. Mijn favoriet staat op #142quote:Beoordelen van films is heel subjectief, heeft veel met persoonlijke smaak te maken.
Die is ook leuk, al gaat die verder nergens overquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt. Mijn favoriet staat op #142
Welke?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn favoriet staat er niet eens in
Trustenquote:Ik ga pitten
Ik heb toch wel meer gepost?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is zeker weer je enige post deze week?
nou , hij wordt genoemd de vader van de moderne astrologiequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
waar moet ik hem van kennen snorremans?
Galileo Galilei?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
nou , hij wordt genoemd de vader van de moderne astrologie, dat moet toch wel voldoende hint zijn denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |