Er moet een streepje op de o. Dus corazón.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
volgens de vertaalsite ben ik altijd op je hoofd![]()
* Huppelmuts ziet dat heel even voor dr
Muy bienquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ola
Puedo dormir, estoy cansado
moe wist ik even niet meer, moest ik even opzoeken, zit te drinken
Mijn zoon zou nu heel boos op jou worden als je hier zou zitten (en hij nog wakker zou zijn)quote:
Op zaterdag kan je idd beter zo vroeg mogelijk naar de winkel gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef Karina het volgende:
Ik neem nog 1 wijntje, dan naar bed, want ik wil morgen vroeg op om boodschappen te doen.
Ook goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef Karina het volgende:
Hoofd is cabeza (er komt opeens allemaal Spaans naar boven).
de vertaling volgens die site: Je bent altijd op mijn geest en mijn hart.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Er moet een streepje op de o. Dus corazón.
wat heb ik daarmee te maken ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon zou nu heel boos op jou worden als je hier zou zitten (en hij nog wakker zou zijn)![]()
[..]
Op zaterdag kan je idd beter zo vroeg mogelijk naar de winkel gaan.
Nee niet de vertalingquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vertaling bedoel je? want nee
Stelletje prutsers daaroquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de vertaling volgens die site: Je bent altijd op mijn geest en mijn hart.
Helemaal niks ik deel het gewoon even meequote:
de zin zelf dus, ja nu zie ik hetquote:
Dat snapte ik wel hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:23 schreef ajf het volgende:
[..]
Stelletje prutsers daaro![]()
Je bent altijd in mijn gedachten en in mijn hart.
ooh okquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niks ik deel het gewoon even mee
[..]
de zin zelf dus, ja nu zie ik het
tipquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin om te slapen
Je moet geen dingen doen die je niet wilt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Was het ook niet van plan alleen zit er naast me op de bank 1 te zeuren dat ie naar bed wil en blijkbaar moet ik meequote:
Ik ga lekker welquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
tis vrijdag en pas half twaalfquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het ook niet van plan alleen zit er naast me op de bank 1 te zeuren dat ie naar bed wil en blijkbaar moet ik mee
Slaap lekker lief!quote:
Jij hebt geen kinderen hequote:
er zijn zat mensen met kinderen die niet zo vroeg het bed in gaan hoorquote:
quote:
Ja dat weet ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn zat mensen met kinderen die niet zo vroeg het bed in gaan hoor
zo vroeg wakker worden is nergens voor nodig , druk doen ook niet, helemaal niet op een zaterdagquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Maar ik moet eigenlijk wel naar bed, was er om kwart over 6 al uit en morgen ook weer een lange en drukke dag.
Ja maar ik was wakker en kon kiezen nog 3 kwartier proberen te slapen met als gevolg dat ik 5 tellen voor de wekker in diepe coma donder of uit bed gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo vroeg wakker worden is nergens voor nodig , druk doen ook niet, helemaal niet op een zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |