Toevallig BCC, zou niet de eerste keer zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef Evelien het volgende:
Ben er al achteraan gegaan. 't Is nu wachten op een reactie.
Ik was vergeten dat ik mijn msn-wachtwoord erop had opgeslagen; doe ik namelijk nooit, omdat ik nooit op msn zit. Dat was ook meteen het enige wat ik op die laptop had uitgeprobeerd. En dan nog... Heel Windows zou opnieuw geïnstalleerd moeten worden, wilden ze dat alles werkte voordat ze het aan de volgende doorverkochten. Dat hebben ze dus duidelijk niet gedaan.
Ze hebben gewoon een brakke laptop, waar werkelijk van alles aan mankeerde, doorverkocht aan een ander... Dát is mijn punt, Koenani.
Neckermannquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Toevallig BCC, zou niet de eerste keer zijn?
Ah oke... Blijft belachelijk dit soort praktijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef Evelien het volgende:
[..]
Neckermann![]()
Ik weet 't, stom, maar ze hadden een mooie (goedkope) actie. Te mooi om waar te zijn, noemen ze dat geloof ik
Dan pas inleveren? Ik heb 'm in mei al retour gestuurdquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef Silven het volgende:
Gewoon met de hamer eroverheen en dan pas inleveren. Maar serieus; algemene voorwaarden e.d. nagaan waar je het ingeleverd hebt. Indien mogelijk aanklagen, zaken omtrend privacy schijnen best goed te lopen. Denk zelfs dat wat hun voorwaarden ook mogen zijn en waar ze zich voor vrijwaren, dat zoiets nooit mag gebeuren en dat een rechter het wel metje eens zal zijn.
Nogmaals dan, je bent te soft. Je weet waar je hem ingeleverd hebt? Ga daar je beklag doen, dreig met juridische stappen, dat de schijf nooit is gewist. Dit kunnen ze bij geen enkel bedrijf maken. Dus je kan cashen en je data laten wissen, of op Fok blijven zitten en die gozer bij je neefje spreken via jouw msn. Keus is aan jou.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Evelien het volgende:
[..]
Dan pas inleveren? Ik heb 'm in mei al retour gestuurd. Kom er net pas achter, omdat de nieuwe eigenaar mijn neefje onder mijn naam heeft aangesproken op msn. Op zich wel heel netjes, hij/zij heeft hem gewaarschuwd dat mijn neefje contact op moest nemen met mij en is toen weer uitgelogd. Ik baal wel dat ik diegene zelf niet heb gesproken, had hem/haar graag willen waarschuwen wat betreft de kwaliteit van de laptop
.
Dat kan niet meer, mijn neefje bracht me pas twee weken na het msn-gesprek op de hoogte (zuchtquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Silven het volgende:
[..]
Nogmaals dan, je bent te soft. Je weet waar je hem ingeleverd hebt? Ga daar je beklag doen, dreig met juridische stappen, dat de schijf nooit is gewist. Dit kunnen ze bij geen enkel bedrijf maken. Dus je kan cashen en je data laten wissen, of op Fok blijven zitten en die gozer bij je neefje spreken via jouw msn. Keus is aan jou.
Ja maar jij hebt het over de persoon die hem nu heeft. De verantwoordelijkheid ligt niet bij die persoon maar waar jij hem ingeleverd hebt. DAAR moet je zijn als je er werk van wil maken. Als ze daar netjes te werk gaan hebben ze de gegevens van de persoon waar de laptop nu is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef Evelien het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, mijn neefje bracht me pas twee weken na het msn-gesprek op de hoogte (zucht) en ik heb toen meteen mijn wachtwoord veranderd. Met de nieuwe eigenaar kan ik dus geen contact opnemen. Maar ik heb een boze e-mail gestuurd, ik wacht af hoe ze daarop reageren. Als er geen bevredigende reactie komt kijk ik weer verder. Als het goed is heeft de nieuwe eigenaar ook geklaagd, hij/zij gaf bij mijn neefje aan dat ie dat zou gaan doen.
Hoe moeten ze nou weer weten waar die laptop is? En ik denk dat we wel vastgesteld hebben dat ze niet helemaal netjes te werk gaan...quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het over de persoon die hem nu heeft. De verantwoordelijkheid ligt niet bij die persoon maar waar jij hem ingeleverd hebt. DAAR moet je zijn als je er werk van wil maken. Als ze daar netjes te werk gaan hebben ze de gegevens van de persoon waar de laptop nu is.
Als die andere persoon inderdaad ook heeft geklaagd, hoeven ze alleen maar 1 en 1 bij elkaar op te kunnen tellen. Tenzij ze met al hun geretourneerde laptops zo omgaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoe moeten ze nou weer weten waar die laptop is? En ik denk dat we wel vastgesteld hebben dat ze niet helemaal netjes te werk gaan...
Er vanuit gaande dat het een enkel geval betreftquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef Evelien het volgende:
[..]
Als die andere persoon inderdaad ook heeft geklaagd, hoeven ze alleen maar 1 en 1 bij elkaar op te kunnen tellen. Tenzij ze met al hun geretourneerde laptops zo omgaan.
Dat zeg ik, tenzij ze met al hun geretourneerde laptops zo omgaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat het een enkel geval betreft
Een beetje winkel of bedrijf heeft een camera waar op te zien is wie hem koopt. Kosten om dat op te zoeken zijn niet te verhalen op TS maar op het bedrijf wegens nalatigheid. Dus zet ze lekker aan het werk. Jouw gegevens staan op die laptop. Volgens mij sta je dan meer in je recht dan je zelf door hebt. Stel dat je bankgegevens erop stonden. Zo moet je redeneren. Dan moet je ze opbellen morgen of maandag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoe moeten ze nou weer weten waar die laptop is? En ik denk dat we wel vastgesteld hebben dat ze niet helemaal netjes te werk gaan...
Ik heb een woord voor je: postorderbedrijfquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Silven het volgende:
[..]
Een beetje winkel of bedrijf heeft een camera waar op te zien is wie hem koopt. Kosten om dat op te zoeken zijn niet te verhalen op TS maarop het bedrijf wegens nalatigheid. Dus zet ze lekker aan het werk. Jouw gegevens staan op die laptop.
Zo sinds wanneer kan wehkamp op jouw webcam meekijken wanneer je iets koopt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Silven het volgende:
[..]
Een beetje winkel of bedrijf heeft een camera waar op te zien is wie hem koopt. Kosten om dat op te zoeken zijn niet te verhalen op TS maar op het bedrijf wegens nalatigheid. Dus zet ze lekker aan het werk. Jouw gegevens staan op die laptop.
Wehkamp weet toch aan wie ze leveren, hoe weten ze anders waar het pakket afgegeven moet worden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zo sinds wanneer kan wehkamp op jouw webcam meekijken wanneer je iets koopt?Daarnaast is dat ding ook nog eens in mei gekocht, dus zelfs al was dat in een winkel dan waren die beelden al lang pleite.
Die leveren toch aan een adres?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef Evelien het volgende:
[..]
Ik heb een woord voor je: postorderbedrijf
En hoe verhoudt dat zich met het feit van videobeeldenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef Silven het volgende:
[..]
Wehkamp weet toch aan wie ze leveren, hoe weten ze anders waar het pakket afgegeven moet worden?
Camerabeelden was in het geval van een winkel of bedrijf waar het opgehaald is. Als je zegt postorder of wehkamp is het alleen maar makkelijker omdat daar adresgegevens bekend zijn, dat maakt het traceren zelfs makkelijker, dus in dat geval kun je de camerabeelden vergeten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En hoe verhoudt dat zich met het feit van videobeeldenEn als je doelt op het feit van het adres gegevens achterhalen, dan moet je dus eerste deze zaken aan elkaar linken.
Inderdaad. Ik heb destijds dat ding geretourneerd met een uitgebreide klachtenbrief, maar wie zegt dat ze die niet gewoon weggegooid hebben zonder ook maar iets te registreren? Dat mijn gegevens nog in msn stonden, zegt mij dat er helemaal niets opnieuw is geïnstalleerd of wat dan ook, terwijl er toch echt genoeg mis mee was om dat te doen. Heel Windows werkte voor geen meter, het ding crashte volledig en het was onmogelijk om bestanden op te slaan in Paint. Ja, dat laatste was de druppelquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En hoe verhoudt dat zich met het feit van videobeeldenEn als je doelt op het feit van het adres gegevens achterhalen, dan moet je dus eerste deze zaken aan elkaar linken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |