abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75786751
... is het dan niet gebruikelijk dat de fabrikant de data van de client wist alvorens het product opnieuw te verkopen? Ik heb nu al enkele malen meegemaakt dat dit niet zo blijkt te zijn, terwijl ik daar eigenlijk wel van uitging. Bij een mp3-speler boeit het me niet zo, maar als ik een laptop retourneer waar van alles mis mee is en ik kom er enkele maanden later achter dat iemand op die laptop onder mijn naam zit te msnen, terwijl heel Windows er niet goed op stond, vraag ik me toch af of hier mensen bijzonder achterlijk bezig zijn

(En dan bedoel ik niet mezelf, omdat ik zo stom was mijn wachtwoord in MSN op te slaan... Wist ik veel dat ik de laptop terug zou sturen, mompel mompel )
pi_75786825
Je bent zelf gewoon zo achterlijk geweest om persoonlijke instellingen en wachtwoorden niet even te verwijderen
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_75786891
Ja dat is gebruikelijk. Als is het natuurlijk ook even slim om dat zelf te verwijderen. En als dat niet gebeurd is zou ik daar toch even achteraan gaan.
pi_75786983
Ben er al achteraan gegaan. 't Is nu wachten op een reactie.

Ik was vergeten dat ik mijn msn-wachtwoord erop had opgeslagen; doe ik namelijk nooit, omdat ik nooit op msn zit. Dat was ook meteen het enige wat ik op die laptop had uitgeprobeerd. En dan nog... Heel Windows zou opnieuw geïnstalleerd moeten worden, wilden ze dat alles werkte voordat ze het aan de volgende doorverkochten. Dat hebben ze dus duidelijk niet gedaan.

Ze hebben gewoon een brakke laptop, waar werkelijk van alles aan mankeerde, doorverkocht aan een ander... Dát is mijn punt, Koenani.
pi_75787023
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef Evelien het volgende:
Ben er al achteraan gegaan. 't Is nu wachten op een reactie.

Ik was vergeten dat ik mijn msn-wachtwoord erop had opgeslagen; doe ik namelijk nooit, omdat ik nooit op msn zit. Dat was ook meteen het enige wat ik op die laptop had uitgeprobeerd. En dan nog... Heel Windows zou opnieuw geïnstalleerd moeten worden, wilden ze dat alles werkte voordat ze het aan de volgende doorverkochten. Dat hebben ze dus duidelijk niet gedaan.

Ze hebben gewoon een brakke laptop, waar werkelijk van alles aan mankeerde, doorverkocht aan een ander... Dát is mijn punt, Koenani.
Toevallig BCC, zou niet de eerste keer zijn?
pi_75787139
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Toevallig BCC, zou niet de eerste keer zijn?
Neckermann

Ik weet 't, stom, maar ze hadden een mooie (goedkope) actie. Te mooi om waar te zijn, noemen ze dat geloof ik
pi_75787177
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef Evelien het volgende:

[..]

Neckermann

Ik weet 't, stom, maar ze hadden een mooie (goedkope) actie. Te mooi om waar te zijn, noemen ze dat geloof ik
Ah oke... Blijft belachelijk dit soort praktijken.
pi_75787187
Gewoon met de hamer eroverheen en dan pas inleveren. Maar serieus; algemene voorwaarden e.d. nagaan waar je het ingeleverd hebt. Indien mogelijk aanklagen, zaken omtrend privacy schijnen best goed te lopen. Denk zelfs dat wat hun voorwaarden ook mogen zijn en waar ze zich voor vrijwaren, dat zoiets nooit mag gebeuren en dat een rechter het wel metje eens zal zijn.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2009 22:28:50 ]
pi_75787378
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef Silven het volgende:
Gewoon met de hamer eroverheen en dan pas inleveren. Maar serieus; algemene voorwaarden e.d. nagaan waar je het ingeleverd hebt. Indien mogelijk aanklagen, zaken omtrend privacy schijnen best goed te lopen. Denk zelfs dat wat hun voorwaarden ook mogen zijn en waar ze zich voor vrijwaren, dat zoiets nooit mag gebeuren en dat een rechter het wel metje eens zal zijn.
Dan pas inleveren? Ik heb 'm in mei al retour gestuurd . Kom er net pas achter, omdat de nieuwe eigenaar mijn neefje onder mijn naam heeft aangesproken op msn. Op zich wel heel netjes, hij/zij heeft hem gewaarschuwd dat mijn neefje contact op moest nemen met mij en is toen weer uitgelogd. Ik baal wel dat ik diegene zelf niet heb gesproken, had hem/haar graag willen waarschuwen wat betreft de kwaliteit van de laptop .
pi_75790282
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Evelien het volgende:

[..]

Dan pas inleveren? Ik heb 'm in mei al retour gestuurd . Kom er net pas achter, omdat de nieuwe eigenaar mijn neefje onder mijn naam heeft aangesproken op msn. Op zich wel heel netjes, hij/zij heeft hem gewaarschuwd dat mijn neefje contact op moest nemen met mij en is toen weer uitgelogd. Ik baal wel dat ik diegene zelf niet heb gesproken, had hem/haar graag willen waarschuwen wat betreft de kwaliteit van de laptop .
Nogmaals dan, je bent te soft. Je weet waar je hem ingeleverd hebt? Ga daar je beklag doen, dreig met juridische stappen, dat de schijf nooit is gewist. Dit kunnen ze bij geen enkel bedrijf maken. Dus je kan cashen en je data laten wissen, of op Fok blijven zitten en die gozer bij je neefje spreken via jouw msn. Keus is aan jou.
pi_75790446
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Silven het volgende:

[..]

Nogmaals dan, je bent te soft. Je weet waar je hem ingeleverd hebt? Ga daar je beklag doen, dreig met juridische stappen, dat de schijf nooit is gewist. Dit kunnen ze bij geen enkel bedrijf maken. Dus je kan cashen en je data laten wissen, of op Fok blijven zitten en die gozer bij je neefje spreken via jouw msn. Keus is aan jou.
Dat kan niet meer, mijn neefje bracht me pas twee weken na het msn-gesprek op de hoogte (zucht ) en ik heb toen meteen mijn wachtwoord veranderd. Met de nieuwe eigenaar kan ik dus geen contact opnemen. Maar ik heb een boze e-mail gestuurd, ik wacht af hoe ze daarop reageren. Als er geen bevredigende reactie komt kijk ik weer verder. Als het goed is heeft de nieuwe eigenaar ook geklaagd, hij/zij gaf bij mijn neefje aan dat ie dat zou gaan doen.
pi_75790722
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef Evelien het volgende:

[..]

Dat kan niet meer, mijn neefje bracht me pas twee weken na het msn-gesprek op de hoogte (zucht ) en ik heb toen meteen mijn wachtwoord veranderd. Met de nieuwe eigenaar kan ik dus geen contact opnemen. Maar ik heb een boze e-mail gestuurd, ik wacht af hoe ze daarop reageren. Als er geen bevredigende reactie komt kijk ik weer verder. Als het goed is heeft de nieuwe eigenaar ook geklaagd, hij/zij gaf bij mijn neefje aan dat ie dat zou gaan doen.
Ja maar jij hebt het over de persoon die hem nu heeft. De verantwoordelijkheid ligt niet bij die persoon maar waar jij hem ingeleverd hebt. DAAR moet je zijn als je er werk van wil maken. Als ze daar netjes te werk gaan hebben ze de gegevens van de persoon waar de laptop nu is.
pi_75790748
Ik heb geklaagd bij het bedrijf, ja... Niet bij die persoon, want die kan ik niet bereiken
pi_75790768
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Silven het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt het over de persoon die hem nu heeft. De verantwoordelijkheid ligt niet bij die persoon maar waar jij hem ingeleverd hebt. DAAR moet je zijn als je er werk van wil maken. Als ze daar netjes te werk gaan hebben ze de gegevens van de persoon waar de laptop nu is.
Hoe moeten ze nou weer weten waar die laptop is? En ik denk dat we wel vastgesteld hebben dat ze niet helemaal netjes te werk gaan...
pi_75790873
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Hoe moeten ze nou weer weten waar die laptop is? En ik denk dat we wel vastgesteld hebben dat ze niet helemaal netjes te werk gaan...
Als die andere persoon inderdaad ook heeft geklaagd, hoeven ze alleen maar 1 en 1 bij elkaar op te kunnen tellen. Tenzij ze met al hun geretourneerde laptops zo omgaan.
pi_75790948
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef Evelien het volgende:

[..]

Als die andere persoon inderdaad ook heeft geklaagd, hoeven ze alleen maar 1 en 1 bij elkaar op te kunnen tellen. Tenzij ze met al hun geretourneerde laptops zo omgaan.
Er vanuit gaande dat het een enkel geval betreft
pi_75791070
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Er vanuit gaande dat het een enkel geval betreft
Dat zeg ik, tenzij ze met al hun geretourneerde laptops zo omgaan
pi_75791177
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Een beetje winkel of bedrijf heeft een camera waar op te zien is wie hem koopt. Kosten om dat op te zoeken zijn niet te verhalen op TS maar op het bedrijf wegens nalatigheid. Dus zet ze lekker aan het werk. Jouw gegevens staan op die laptop. Volgens mij sta je dan meer in je recht dan je zelf door hebt. Stel dat je bankgegevens erop stonden. Zo moet je redeneren. Dan moet je ze opbellen morgen of maandag.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2009 23:56:02 ]
pi_75791212
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Silven het volgende:

[..]

Een beetje winkel of bedrijf heeft een camera waar op te zien is wie hem koopt. Kosten om dat op te zoeken zijn niet te verhalen op TS maarop het bedrijf wegens nalatigheid. Dus zet ze lekker aan het werk. Jouw gegevens staan op die laptop.
Ik heb een woord voor je: postorderbedrijf
pi_75791274
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Silven het volgende:

[..]

Een beetje winkel of bedrijf heeft een camera waar op te zien is wie hem koopt. Kosten om dat op te zoeken zijn niet te verhalen op TS maar op het bedrijf wegens nalatigheid. Dus zet ze lekker aan het werk. Jouw gegevens staan op die laptop.
Zo sinds wanneer kan wehkamp op jouw webcam meekijken wanneer je iets koopt? Daarnaast is dat ding ook nog eens in mei gekocht, dus zelfs al was dat in een winkel dan waren die beelden al lang pleite.
pi_75791321
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Zo sinds wanneer kan wehkamp op jouw webcam meekijken wanneer je iets koopt? Daarnaast is dat ding ook nog eens in mei gekocht, dus zelfs al was dat in een winkel dan waren die beelden al lang pleite.
Wehkamp weet toch aan wie ze leveren, hoe weten ze anders waar het pakket afgegeven moet worden?
pi_75791336
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef Evelien het volgende:

[..]

Ik heb een woord voor je: postorderbedrijf
Die leveren toch aan een adres?
pi_75791365
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef Silven het volgende:

[..]

Wehkamp weet toch aan wie ze leveren, hoe weten ze anders waar het pakket afgegeven moet worden?
En hoe verhoudt dat zich met het feit van videobeelden En als je doelt op het feit van het adres gegevens achterhalen, dan moet je dus eerste deze zaken aan elkaar linken.
pi_75791420
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

En hoe verhoudt dat zich met het feit van videobeelden En als je doelt op het feit van het adres gegevens achterhalen, dan moet je dus eerste deze zaken aan elkaar linken.
Camerabeelden was in het geval van een winkel of bedrijf waar het opgehaald is. Als je zegt postorder of wehkamp is het alleen maar makkelijker omdat daar adresgegevens bekend zijn, dat maakt het traceren zelfs makkelijker, dus in dat geval kun je de camerabeelden vergeten.
pi_75791444
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb destijds dat ding geretourneerd met een uitgebreide klachtenbrief, maar wie zegt dat ze die niet gewoon weggegooid hebben zonder ook maar iets te registreren? Dat mijn gegevens nog in msn stonden, zegt mij dat er helemaal niets opnieuw is geïnstalleerd of wat dan ook, terwijl er toch echt genoeg mis mee was om dat te doen. Heel Windows werkte voor geen meter, het ding crashte volledig en het was onmogelijk om bestanden op te slaan in Paint. Ja, dat laatste was de druppel
pi_75791460
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:59 schreef Silven het volgende:

[..]

Camerabeelden was in het geval van een winkel of bedrijf waar het opgehaald is. Als je zegt postorder of wehkamp is het alleen maar makkelijker omdat daar adresgegevens bekend zijn, dat maakt het traceren zelfs makkelijker, dus in dat geval kun je de camerabeelden vergeten.
En wat gaat de Wehkamp met dat adres doen dan? Als ze überhaupt al de zaken aan elkaar gelinkt krijgen.
  zaterdag 19 december 2009 @ 00:02:56 #27
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_75791551
Een jongen die ik ken kreeg een keer een leentelefoon om de telefoon van hem kapot was. Stond op dat ding allemaal foto's van een andere vriend met z'n vriendin waren geen naaktfoto's maar toch, t zal je maar overkomen.... voel je je knap lullig
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_75791616
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:00 schreef Evelien het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb destijds dat ding geretourneerd met een uitgebreide klachtenbrief, maar wie zegt dat ze die niet gewoon weggegooid hebben zonder ook maar iets te registreren? Dat mijn gegevens nog in msn stonden, zegt mij dat er helemaal niets opnieuw is geïnstalleerd of wat dan ook, terwijl er toch echt genoeg mis mee was om dat te doen. Heel Windows werkte voor geen meter, het ding crashte volledig en het was onmogelijk om bestanden op te slaan in Paint. Ja, dat laatste was de druppel
Nogmaals. Als een bedrijf een laptop of pc van jou terugneemt wegens defect of ontevredenheid hoort alles wat er eventueel op staat verwijdert te worden, bij voorkeur middels een hard format. Doen ze dat niet, dan zijn ze aansprakelijk voor door jou geleden schade, financieel of privé e,d, maakt niet uit. Hebben ze de laptop of pc doorverkocht inclusief je gegevens zijn ze de fout in gegaan. Wat er dan ook in hun voorwaarden staat voor retourneren doet er niet toe, jouw privégegevens wegen zwaarder dan dat en dat zal ook juridisch stand houden. En een postorder bedrijf zoals de Wehkamp kan zo zien waar je laptop naartoe verstuurd is. Dus als jij stappen onderneemt kan dat zo opgelost worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2009 00:05:06 ]
pi_75791670
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:00 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

En wat gaat de Wehkamp met dat adres doen dan? Als ze überhaupt al de zaken aan elkaar gelinkt krijgen.
Vooral die laatste zin wijst op incompetentie van de Wehkamp. Dat is hun zaak hoe ze dat opgelost krijgen.
pi_75791692
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:04 schreef Silven het volgende:

[..]

Nogmaals. Als een bedrijf een laptop of pc van jou terugneemt wegens defect of ontevredenheid hoort alles wat er eventueel op staat verwijdert te worden, bij voorkeur middels een hard format. Doen ze dat niet, dan zijn ze aansprakelijk voor door jou geleden schade, financieel of privé e,d, maakt niet uit. Hebben ze de laptop of pc doorverkocht inclusief je gegevens zijn ze de fout in gegaan. Wat er dan ook in hun voorwaarden staat voor retourneren doet er niet toe, jouw privégegevens wegen zwaarder dan dat en dat zal ook juridisch stand huden. En een postorder bedrijf zoals de Wehkamp kan zo zien waar je laptop naartoe verstuurd is. Dus als jij stappen onderneemt kan dat zo opgelost worden.
Toen ik dit topic postte verwachtte ik eigenlijk vooral reacties van mensen die 't stom vonden dat ik überhaupt mijn msn-wachtwoord op de laptop had opgeslagen... Jij doet me beseffen dat ik sterker sta, thanks. Ik ben benieuwd hoe ze reageren op mijn mail. Ik dacht er eerst over om te bellen, maar dan krijg je zo'n helpdeskmedewerker aan de lijn die er ook niks aan kan doen, en die krijgt dan al je gezeik over zich heen... Daar kun je niet echt naar volle tevredenheid je boosheid op afreageren, wel?
pi_75791701
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:04 schreef Silven het volgende:

[..]

Nogmaals. Als een bedrijf een laptop of pc van jou terugneemt wegens defect of ontevredenheid hoort alles wat er eventueel op staat verwijdert te worden, bij voorkeur middels een hard format. Doen ze dat niet, dan zijn ze aansprakelijk voor door jou geleden schade, financieel of privé e,d, maakt niet uit. Hebben ze de laptop of pc doorverkocht inclusief je gegevens zijn ze de fout in gegaan. Wat er dan ook in hun voorwaarden staat voor retourneren doet er niet toe, jouw privégegevens wegen zwaarder dan dat en dat zal ook juridisch stand huden.
Tot zover helemaal met je eens.
quote:
En een postorder bedrijf zoals de Wehkamp kan zo zien waar je laptop naartoe verstuurd is. Dus als jij stappen onderneemt kan dat zo opgelost worden.
Hier ben ik het niet mee eens. Ts stuurt laptop op -> laptop hoort naar reparatie afdeling te gaan -> terug assortiment in. Op deze manier is er geen enkele link meer dat de bewuste laptop ooit van TS is geweest. Het is niet dat de serienummers aan een adres gekoppeld worden. Zelfs al gaat de laptop direct terug het assortiment in.
pi_75791706
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Silven het volgende:

[..]

Vooral die laatste zin wijst op incompetentie van de Wehkamp. Dat is hun zaak hoe ze dat opgelost krijgen.
Niet dat 't mij veel uitmaakt, maar 't gaat hier om Neckermann
pi_75791747
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef Evelien het volgende:

[..]

Toen ik dit topic postte verwachtte ik eigenlijk vooral reacties van mensen die 't stom vonden dat ik überhaupt mijn msn-wachtwoord op de laptop had opgeslagen... Jij doet me beseffen dat ik sterker sta, thanks. Ik ben benieuwd hoe ze reageren op mijn mail. Ik dacht er eerst over om te bellen, maar dan krijg je zo'n helpdeskmedewerker aan de lijn die er ook niks aan kan doen, en die krijgt dan al je gezeik over zich heen... Daar kun je niet echt naar volle tevredenheid je boosheid op afreageren, wel?
Tuurlijk sta je sterker, nu is het je MSN wachtwoord, heb je er ook aan gedacht dat bijvoorbeeld je bankgegevens of andere belangrijke info van jouw op die laptop had kunnen staan. Dit is geen onschuldig incident wat helaas bij veel winkels te vaak voorkomt.
pi_75791816
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Silven het volgende:

[..]

Hetzelfde kan je bij de BCC/dixons/it's whatever gebeuren, je denkt toch niet dat zij dat aan elkaar gelinkt krijgen. De wehkamp heef nu wel een aanknopingspunt, maar als er geen gegevens zijn bewaard valt er niets aan elkaar te koppelen.
pi_75791839
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Tot zover helemaal met je eens.
[..]

Hier ben ik het niet mee eens. Ts stuurt laptop op -> laptop hoort naar reparatie afdeling te gaan -> terug assortiment in. Op deze manier is er geen enkele link meer dat de bewuste laptop ooit van TS is geweest. Het is niet dat de serienummers aan een adres gekoppeld worden. Zelfs al gaat de laptop direct terug het assortiment in.
Op de pakbon/factuur van TS staat het serienummer van de laptop. Als de laptop doorverkocht is zal het serienummer nog steeds hetzelfde zijn op de pakbon/factuur van de nieuwe eigenaar. Als dit niet het geval is komen we terug bij het feit dat het postorderbedrijf/Wehkamp slordig in administratie is geweest.
pi_75791869
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Tuurlijk sta je sterker, nu is het je MSN wachtwoord, heb je er ook aan gedacht dat bijvoorbeeld je bankgegevens of andere belangrijke info van jouw op die laptop had kunnen staan. Dit is geen onschuldig incident wat helaas bij veel winkels te vaak voorkomt.
Met dat in mijn achterhoofd geef ik ook advies. Nu is het onschuldig maar ik zou alleen uit principe al stappen ondernemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2009 00:11:08 ]
pi_75791882
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef Evelien het volgende:

[..]

Niet dat 't mij veel uitmaakt, maar 't gaat hier om Neckermann
1 pot nat
pi_75791919
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:09 schreef Silven het volgende:

[..]

Op de pakbon/factuur van TS staat het serienummer van de laptop. Als de laptop doorverkocht is zal het serienummer nog steeds hetzelfde zijn op de pakbon/factuur van de nieuwe eigenaar. Als dit niet het geval is komen we terug bij het feit dat het postorderbedrijf/Wehkamp slordig in administratie is geweest.
Ik heb nog nooit op mijn factuur/pakbon van een besteld product het serienummer erop gehad, nou heb ik nog nooit bij de Neckermann besteld maar kan me niet voorstellen dat het daar anders gaat.
pi_75791999
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit op mijn factuur/pakbon van een besteld product het serienummer erop gehad, nou heb ik nog nooit bij de Neckermann besteld maar kan me niet voorstellen dat het daar anders gaat.
Ik werk in de ICT en wij bestellen dus vaak spullen bij verschillende leveranciers. Op (zonder uitzondering) elke pakbon of factuur is het serienummer terug te vinden van het product. Soms is het even zoeken maar vrijwel altijd staat er iets wat het specifieke product aanduidt. Dit is min of meer de garantie dat je DIE laptop hebt aangeschaft. Anders kun je zo een andere laptop van hetzelfde type defect terugsturen en een nieuwe ontvangen. Er moet iets uniek zijn.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2009 00:15:04 ]
pi_75792001
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:10 schreef Silven het volgende:

[..]

Met dat in mijn achterhoofd geef ik ook advies. Nu is het onschuldig maar ik zou alleen uit principe al stappen ondernemen.
Inderdaad, alleen is het in dit geval nogal lastig omdat TS weinig kan bewijzen tegenover Neckermann. En juridische stappen worden al helemaal onbetaalbaar.
pi_75792044
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Inderdaad, alleen is het in dit geval nogal lastig omdat TS weinig kan bewijzen tegenover Neckermann. En juridische stappen worden al helemaal onbetaalbaar.
Juridische stappen ondernemen is nogal wat inderdaad, maar ermee dreigen kost niets
  zaterdag 19 december 2009 @ 00:16:08 #42
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75792092
Ik zou BREIN erbij halen. Ze verkopen gegevens welke niet van hun is.

Nu even serieus, ik denk dat je hier wel aangifte voor kunt doen.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_75792094
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:14 schreef Evelien het volgende:

[..]

Juridische stappen ondernemen is nogal wat inderdaad, maar ermee dreigen kost niets
Dat is waar maar ik heb een advocaat die zulke zaken pro-deo doet. Eigen bijdrage is niet erg hoog. Plus je wint het waarschijnlijk en dan is alles terug te vorderen, zoals je misschien weet.
pi_75792141
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:16 schreef Silven het volgende:

[..]

Dat is waar maar ik heb een advocaat die zulke zaken pro-deo doet. Eigen bijdrage is niet erg hoog. Plus je wint het waarschijnlijk en dan is alles terug te vorderen, zoals je misschien weet.
Maarre... Wat heb ik terug te vorderen dan? Ik kan niet echt aantonen dat ik schade geleden heb, ofzo
pi_75792232
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Evelien het volgende:

[..]

Maarre... Wat heb ik terug te vorderen dan? Ik kan niet echt aantonen dat ik schade geleden heb, ofzo
Jawel, de schade is dat jouw privé gegevens (in dit geval gelukkig alleen msn wachtwoord) blootgelegd is aan een ander persoon. Daar staan bedragen voor die ik nu niet bij de hand heb maar dat is zeker een vorm van schade. Daarnaast vind je het toch niet fijn dat er iemand op jouw msn zit wegens nalatigheid van Neckerman? En het terugvorderen gaat over het financiële dat bij de rechtzaak komt kijken. Als je die wint kost het je niks, ook geen griffierechten.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2009 00:19:56 ]
pi_75792283
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Silven het volgende:

[..]

Jawel, de schade is dat jouw privé gegevens (in dit geval gelukkig alleen msn wachtwoord) blootgelegd is aan een ander persoon. Daar staan bedragen voor die ik nu niet bij de hand heb maar dat is zeker een vorm van schade. Daarnaast vind je het toch niet fijn dat er iemand op jouw msn zit wegens nalatigheid van Neckerman?
Nee, zeker niet. Gelukkig weet ik dat ik er verder nog niets op had gezet, behalve een van google geplukt bitmapje voor op 't bureaublad.

Mja, ik heb nu al gemaild zonder met juridische stappen te dreigen, is het wellicht verstandig er nog een mailtje achteraan te sturen?
pi_75792298
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef Evelien het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Gelukkig weet ik dat ik er verder nog niets op had gezet, behalve een van google geplukt bitmapje voor op 't bureaublad.

Mja, ik heb nu al gemaild zonder met juridische stappen te dreigen, is het wellicht verstandig er nog een mailtje achteraan te sturen?
Niet zonder reactie.
pi_75792496
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Niet zonder reactie.
Ik wacht nog even af

Bedankt voor de feedback!
pi_75792521
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:27 schreef Evelien het volgende:

[..]

Ik wacht nog even af

Bedankt voor de feedback!
Sowieso zou ik of eerst even je rechtsbijstand bellen of het juridisch loket voor je gaat dreigen met juridische stappen.
pi_75792526
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Niet zonder reactie.
Inderdaad, als de persoon het met je eens is is dat een veel makkelijkere weg,echter zou ik wel (indien mogelijk) vragen om een log van de format. Daar zou ik dan genoegen mee nemen gezien het feit dat alleen je msnwachtwoord opgeslagen was. Als er meer op stond zou ik verder gaan dan dat maar gezien dit geval lijkt me dat niet noodzakelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2009 00:28:18 ]
pi_75792587
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:27 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Sowieso zou ik of eerst even je rechtsbijstand bellen of het juridisch loket.
Dat is een goede inderdaad. Maar gezien mijn laatste reactie, misschien zijn juridische stappen overbodig gezien de kleinschaligheid. Wil je er nog iets van ¤ uithalen of een nieuwe laptop kan het wel interessant zijn.
pi_75792620
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:29 schreef Silven het volgende:

[..]

Dat is een goede inderdaad. Maar gezien mijn laatste reactie, misschien zijn juridische stappen overbodig gezien de kleinschaligheid. Wil je er nog iets van ¤ uithalen of een nieuwe laptop kan het wel interessant zijn.
Nou, juridische stappen voor een nieuwe laptop is heel veel moeite. Ik zou alleen zover gaan als er allerlei vertrouwelijke gegevens op mijn laptop hadden gestaan.
  zaterdag 19 december 2009 @ 00:33:16 #53
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_75792710
Ik had ooit een game gekocht met een savegame van degene die het terugbracht er op.

Het was een Zelda game met 'Hoer' als naam
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_75797309
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:29 schreef Silven het volgende:

[..]

Een nieuwe laptop is niet nodig, die heb ik uiteindelijk ergens anders gekocht omdat ik geen vertrouwen meer had in de zooi die Neckermann leverde .
pi_75797884
Het is niet de eerste keer dat ik zo'n verhaal hoor. Veel van die magazijn winkel medewerkers zijn lui en hebben geen compassie met de volgende kopers van het artikel.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_75797943
Ik had dit bij de mediamarkt. Laptop gekocht, bleek het toetsenbord stuk te zijn. Kreeg ik een 'nieuwe', maar toen ik hem opstartte vroeg hij me om het wachtwoord van ene Marianne :-\ stond dus nog een account en al op. Toen weer teruggegaan en om een gesealde gevraagd.
pi_75797985
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:21 schreef Koenani het volgende:
Je bent zelf gewoon zo achterlijk geweest om persoonlijke instellingen en wachtwoorden niet even te verwijderen
Hoe wil je dat doen als het ding helemaal niet meer opstart/wil werken?
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 09:57 schreef deepart het volgende:
Het is niet de eerste keer dat ik zo'n verhaal hoor. Veel van die magazijn winkel medewerkers zijn lui en hebben geen compassie met de volgende kopers van het artikel.
Compassie is sowieso ver te zoeken bij de meeste winkels.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')