en daar maak jij speciaal een kloon voor aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Gorgrealis het volgende:
We kennen allemaal de uitdrrukking gerookt vlees gaat langer mee, en dit is inderdaad een wetenschappelijk bewezen feit.
Mijn stelling is dan ook dat kettingrokers langer mee horen te gaan dan niet rokers , ok in sigarettenrook ziten een paar stoffen die niet zo tof zijn, maar rook is rook en waar rook is is vuur
Dat je een faalhaas bent.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:48 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik doe ook vaak IJs in mijn whiskey, wat wil je daarmee zeggen dan kleuter?
Stakker, zelf zeker nooit Whiskey gehad?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:03 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat je een faalhaas bent.
Whiskey met ijs
Mag jij wel whiskey drinken van je pappie?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:27 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Stakker, zelf zeker nooit Whiskey gehad?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Ja, roken is echt klasse!Je bent echt een pauper als je het niet doet
Zelfportret? xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh man. I have no idea what's going on."
tot die 'ijskoude' whisky, had je klassequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef Dibble het volgende:
[..]
Gaat niks boven een lekkere A kwaliteit dikke Marlboro peuk met een glaasje ijskoude whiskey in een koningstoel gezakt bij de openhaard terwijl het buiten vriest en waait.
Mensen zonder klasse
Vervang "marlboro peuk" voor joint en "een glaasje ijskoude whiskey" voor een lekkere tosti"quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef Dibble het volgende:
[..]
Gaat niks boven een lekkere A kwaliteit dikke Marlboro peuk met een glaasje ijskoude whiskey in een koningstoel gezakt bij de openhaard terwijl het buiten vriest en waait.
Mensen zonder klasse
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef Dibble het volgende:
Gaat niks boven een lekkere dikke Cubaanse en een glaas ijskoude whiskey in een koningstoel gezakt bij de openhaard terwijl het buiten vriest en waait.
ik ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:41 schreef ImaSoHigh het volgende:
[..]
Vervang "marlboro peuk" voor joint en "een glaasje ijskoude whiskey" voor een lekker broodje shoarma"
AND
I AM IN!
Whisky met ijsquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef Dibble het volgende:
[..]
Mensen zonder klasse
Dát klinkt vunzig..quote:Op zondag 20 december 2009 09:19 schreef TemptationGirl het volgende:
Ik vind het gewoon lekker om iets in mijn mond te hebben.![]()
Daarom heb ik de sigaretten vervangen door lollies.
Rustgevend, tot je bij de tandarts komtquote:Op maandag 21 december 2009 14:17 schreef TemptationGirl het volgende:
[..]
Ja net als baby, dat is gewoon rustgevend.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rustgevend, tot je bij de tandarts komt
Gewoon door blijven sabbelen, dan komt dat vanzelf wel goedquote:Op maandag 21 december 2009 14:31 schreef TemptationGirl het volgende:
[..]
Ik heb een heel goed gebit toevallig. Nooit gaatjes of zo gehad.
Verslavingen als drank, coke en crystal meth zijn inderdaad een stuk minder achterlijk. Want wat is er nou achterlijk aan verslaafder, duurder en gevaarlijker?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef kikoooooo het volgende:
Rokers
Mensen die nog steeds zo dom zijn om te beginnen met de meest achterlijke verslaving die er is![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 09:52 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Whisky met ijsNou echt klasse hoor, pleur er dan meteen Lidl-cola doorheen
Babies zijn pas duur en schadelijk voor de gezondheid. Babies verbieden!quote:Op maandag 21 december 2009 14:17 schreef TemptationGirl het volgende:
[..]
Ja net als baby, dat is gewoon rustgevend.
Waarom ben je gestopt dan?quote:Op maandag 21 december 2009 17:45 schreef Sandoval het volgende:
[..]
Verslavingen als drank, coke en crystal meth zijn inderdaad een stuk minder achterlijk. Want wat is er nou achterlijk aan verslaafder, duurder en gevaarlijker?
En roken is verschrikkelijk lekker, dus helemaal niet achterlijk.
Ben helaas alweer 6 maanden gestopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |