Ik vind het gewoon kwalijk dat iemand mij van personeelszaken notabene voor me uitzoekt of het goed in het systeem staat aan het begin van de maand en dat dat erkend wordt en vervolgens ik nog steeds niet met het goede loon zit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:33 schreef Karina het volgende:
Niet woest worden, gewoon normaal vragen hoe het zit. Ze geven je heus niet expres je oude salaris, iemand zal het wel vergeten zijn of te laat in het systeem hebben gezet (salarissen worden al vroeg in de maand verwerkt). En ze zullen het achteraf wel verrekenen, dan heb je opeens 1 maand heel veel geld
Heel irritant inderdaad, kan me voorstellen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon kwalijk dat iemand mij van personeelszaken notabene voor me uitzoekt of het goed in het systeem staat aan het begin van de maand en dat dat erkend wordt en vervolgens ik nog steeds niet met het goede loon zit.
Ambtenaar zeker op personeelszaken? die vertellen wel eens meer watquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon kwalijk dat iemand mij van personeelszaken notabene voor me uitzoekt of het goed in het systeem staat aan het begin van de maand en dat dat erkend wordt en vervolgens ik nog steeds niet met het goede loon zit.
Heb je bedragen laten checken of alleen of je functie goed staat? Dat hoeft namelijk niet 1-op-1 te lopen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Bij de gemeente wekren we met loon-schalen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef Fokski het volgende:
[..]
Heb je bedragen laten checken of alleen of je functie goed staat? Dat hoeft namelijk niet 1-op-1 te lopen.
Wij hebben een personeelsadviseur die bij het arbeidsvoorwaardengesprek aanwezig was en die deze afspraken heeft opgeschreven en dient door te geven aan de het servicehuis personeel welke het salaris dient te verwerken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef geevee het volgende:
Schrijf gewoon even een duidelijk briefje wat er gebeurd is en wat er volgens jou aan de hand is.
Ga naar P.Z. en vraag hoe het zit en geef ze het briefje en vraag ze dit uit te zoeken en je even een briefje terug te schrijven wat er aan de hand is ,altijd makkelijk bij klachten!
Vaak vindt verloning in een ander systeem plaats. Dat het in het personeelsinformatiesysteem goed geregistreerd staat, hoeft dan niet te betekenen dat het ook direct in het verloniingssysteem goed geregistreerd staan. Daar kan even overheen gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef brotherlouie98 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |