Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:33 schreef Lamon. het volgende:
Hee, ik vergeet even alle narigheid, maar moet dit even delen.
Het FOK!team van Kiva heeft nu sinds vandaag meer dan een halve ton geinvesteerd!
Supercool, en om Arcee te quoten (eigenlijk American Beauty, maar Arcee heeft die sig al zo lang):
"It's hard to stay mad, when there is so much beauty in the world."
post die foto van jou eens die daar op lijktquote:
Dankjewel, ik vind het echt zo tof, er was al een Amerikaan die lid werd omdat hij het super vond dat we zo snel gingen.quote:
Je moeder is fucking onzin.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Haimijn ov chipkaart werkt perfect zonder die fucking onzin
Man, je hebt zelfs barmannen die zeggen, 'Een raketje? Wat is dat?'quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:36 schreef ynuhh het volgende:
Bt nu je het over jagerbombs hebt.
Ik vind het zo irritant wanneer je in een bepaalde plaats uit gegaan bent, daar een lekker mixdrankje gedronken hebt. En dan kom je in je hometown en vraag je om die mix en dan kennen ze dat drankje helemaal niet. Dan moet je het zo schreeuwend uit gaan leggen, omdat de gene achter de bar dan helemaal benieuwd is naar je mixdrankje. Of ben ik de enige die daar last van heeft.
Vraag je moeder even of ze je lakens wil strijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een gekreukelde lakens.
God, hoe slecht kan een barman zijn wanneer hij niet weet wat 'een raketje' is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Man, je hebt zelfs barmannen die zeggen, 'Een raketje? Wat is dat?'
Ja ik ken het
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:39 schreef Siniti het volgende:
En Lamon., heb je al een j gepoept? Ik had vandaag bijna een M maar bij het derde pootje ging ie net mis
Ja inderdaad. Al was dat ook wel in de beginfase van het raketje, maar toch.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
God, hoe slecht kan een barman zijn wanneer hij niet weet wat 'een raketje' is?
Bye bye.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Al was dat ook wel in de beginfase van het raketje, maar toch.
En nu ga ik douchen en slapen![]()
!
Dat hebben ze helemaal zelf in de hand gehad, maar daar had ik eigenlijk helemaal nog niet over nagedacht dat ze het om die reden een naamsverandering zouden doorvoeren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
99% kans omdat de naam IB de kanker in is geholpen.
Lekker vroeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Al was dat ook wel in de beginfase van het raketje, maar toch.
En nu ga ik douchen en slapen![]()
!
Opaquote:
ZOHEE, das een fikse financiele meevaller!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
Ik krijg over 2010 wel 5 euro meer zorg per maand.
Zorgtoeslag krijg je van de belastingdienst?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
Dat zou de kosten wel moeten dekken.
Aldus de IB.
Neuh, werkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Opa![]()
Moest jij niet heel veel dingen doen voor school?
Naaisquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:39 schreef Siniti het volgende:
En Lamon., heb je al een j gepoept? Ik had vandaag bijna een M maar bij het derde pootje ging ie net mis
Ik heb mijn belasting van vorig jaar nog niet teruggevraagd.. dus krijg nog zo'n 600euquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou,
belasting terugvragen is toch pas rond april?
Heb je voorpret ofzo?
Woar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naais
Weer niet gezien, toch zo dichtbij geweest.
Als je je jaaropgaaf hebt kan je het al indienenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou,
belasting terugvragen is toch pas rond april?
Heb je voorpret ofzo?
Ik had 1000 euroquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb mijn belasting van vorig jaar nog niet teruggevraagd.. dus krijg nog zo'n 600eu
Ohhhquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je je jaaropgaaf hebt kan je het al indienenin april krijg je inderdaad pas een bevestiging
Dat weet ik niet eens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zorgtoeslag krijg je van de belastingdienst?
Wel he, mijn financiële zorgen zijn om.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZOHEE, das een fikse financiele meevaller!!!
humm
Ik krijg geen moer omdat ik dit jaar geen moer heb gedaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb mijn belasting van vorig jaar nog niet teruggevraagd.. dus krijg nog zo'n 600eu
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wel he, mijn financiële zorgen zijn om.![]()
Ja komop, zeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Zulks een dankbaarheid straal jij uit.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja komop, zeg.Dat schrale beetje wat je krijgt, tegenwoordig red niemand het daarmee.
Klopt,quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja komop, zeg.Dat schrale beetje wat je krijgt, tegenwoordig red niemand het daarmee.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hahaha, dr flikkert hier iemand van de trap af.
Ja, nu is het al wegquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ren ernaartoe en lach het uit.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Siniti het volgende:
niet je helpt hem/haar even neeee mevrouw moet het gelijk op een forum posten sadist
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nu is het al weg![]()
En nu wil ik niets meer over die milieutop horen of zien
Ik kom je opzoeken.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Siniti het volgende:
niet je helpt hem/haar even neeee mevrouw moet het gelijk op een forum posten sadist
quote:
quote:
Bedje toe.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:21 schreef Mozy het volgende:
Ik ben moe.
al mijn posts zijn ondertitel materiaalquote:
Wacht. Hoe heet dat stuk waar ik flauwe humor egel heb staan dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
al mijn posts zijn ondertitel materiaal
dat is je sigquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wacht. Hoe heet dat stuk waar ik flauwe humor egel heb staan dan?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, je bent bang dat je me meetrekt naar de WC
pics?!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Kwou gewoon weten of het wel dezelfde was.
Vraag maar aan Chaiquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als ik over jou nadenk denk ik aan:
[ afbeelding ]
CAREquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie nu dat Lamon aan Rainbows heeft laten weten dat ik hem een pedo heb genoemd. Dat is dus een leugen, want dat heb ik niet gedaan. Zal ik deze vorm van laster bij de mods/admins melden of niet? WAT TE DOEN?
Hoe moet ik dat nou weten?quote:
En een zachte verwarmde wcbril.?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik prefereer toch een lekker zacht bed boven een wc
Is bp al zo oud?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als ik over jou nadenk denk ik aan:
[ afbeelding ]
Goed geloof.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?![]()
Van devvie heb ik picca's
Je bent dus sigmateriaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is je sigof andersom
Sinds wanneer zijn wcbrillen zacht?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En een zachte verwarmde wcbril.?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie nu dat Lamon aan Rainbows heeft laten weten dat ik hem een pedo heb genoemd. Dat is dus een leugen, want dat heb ik niet gedaan. Zal ik deze vorm van laster bij de mods/admins melden of niet? WAT TE DOEN?
quote:Hé Rainb0ws.
Ik zie net deze post van Lamon staan, en ik vind het jammer dat hij liegt. Toch vind ik het even nodig om het een en ander op te helderen. Ik heb hem nergens een pedo genoemd, ik heb alleen laten weten dat ik het opvallend vind dat hij, nadat hij het eerder bij Crack_ al deed, nu weer met een meisje dat zijn dochter had kunnen zijn af wil spreken. Dit heb ik in één post gezegd, terwijl Lamon het heeft over 'overal'. Niets meer en niets minder. Lijkt me ook niets vreemds aan. Ik heb Lamon hierop aangesproken maar ik krijg geen reactie. Maargoed het zal wel.
Als jij Lamon wil ontmoeten moet je dat vooral doen!
x
Hmmmm... nooo !quote:
Ja, ik ben een keurige jongen en wil dan ook niet dat dat soort rare leugens over mij verspreid worden.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn wcbrillen zacht?
Je hebt ze met bekleding.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn wcbrillen zacht?
Omygahwd!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt ze met bekleding.Kan alle zeik lekker in gaan broeien.
i'm not your jonge, guyquote:
Ik denk eigenlijk ook dat je eng bent.quote:
Nohhh.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Rainb0ws is hier de te hosselen chick?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i'm not your jonge, guy
wat is het telefoonnummer van chai ?quote:
Sjakenstuur.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Doet me trouwens wel denken aan een bontje voor om je stuur.
i'm not your man, palquote:
Misschien met een masker op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk ook dat je eng bent.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef ynuhh het volgende:
Otis, php vraagt of ik wel met hem uitga wanneer jij er bij bent.
+ dobbelstenen van pluche.quote:
Dat vind ik tof.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
+ dobbelstenen van pluche.
Doorzichtig?quote:
* Notitie maakt.quote:
Dat is niet eng.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Notitie maakt.
Oldtimer met pluche dobbelstenen.
i'm not your buddy, friendquote:
Wel als je 'm niet verwacht om 3 uur 's nachts.quote:
Kleur: rood.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan binnenkort een Peter R reportage van je verwachten over mij?
Ja ik ben het ook niet van plan ofzo, en al helemaal niet in Zwolle dat is fucking ver. Maar het idee is zo grappigquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mwa, dan toch liever met echte bekenden.
Zo'n masker verwacht je nooitquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wel als je 'm niet verwacht om 3 uur 's nachts.Aldus een goede vriend van mij.
Oh my god, it's Scott, he's a dick!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i'm not your buddy, friend
Zo'n gezellig licht komt daar vanaf... bijna pijn in je ogen als je er naar kijkt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef BobbyB het volgende:
Ongezellige led kerstlampjes als versiering. Stelletje boomknuffelaars allemaal.
quote:
Zwolle is voor mij goed te reizen, ik kom er ook regelmatig. Dus wie weet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik ben het ook niet van plan ofzo, en al helemaal niet in Zwolle dat is fucking ver. Maar het idee is zo grappig![]()
.
I am.quote:
Ook niet om 3 uur als je ligt te slapen en een goede vriend van je heeft dat masker op en schreeuw voor je gezicht "WUZAAAAAAAAAAAA".quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n masker verwacht je nooit
Ja ik had gezien dat jullie het hadden over Zwolle. Maar ik ga daar echt niet helemaal heenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zwolle is voor mij goed te reizen, ik kom er ook regelmatig. Dus wie weet?
Inderdaad. Menig bouwlamp fabrikant is jaloers op het licht dat daar van af komt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n gezellig licht komt daar vanaf... bijna pijn in je ogen als je er naar kijkt.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook niet om 3 uur als je ligt te slapen en een goede vriend van je heeft dat masker op en schreeuw voor je gezicht "WUZAAAAAAAAAAAA".![]()
Godver, wat was dat lachen.
quote:
Ik zou wel met php uitgaan maar als Otis erbij is zou ik even 2 keer nadenken, het is een griezelig jochie namelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef ynuhh het volgende:
Otis, php vraagt of ik wel met hem uitga wanneer jij er bij bent.
Maar het is zo goed voor de natuur... bla bla bla...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Menig bouwlamp fabrikant is jaloers op het licht dat daar van af komt.
Je hoeft ook niet mee, ik stuur hem gewoon een berichtje waneer ik met een paar vriendinnen in Zwolle ben en dan ziet hij maar wat hij met de uitnodiging doet. Gewoon een beetje praten kan geen kwaad, denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik had gezien dat jullie het hadden over Zwolle. Maar ik ga daar echt niet helemaal heen.
Ja, das logisch, jij had immers geen masker op ...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij begon terug te schreeuwen.
Plus alle chemische troep die in spaarlampen zitten lijken me ook niet echt goed. Maar ach, dat dumpen we toch allemaal in Afrika.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar het is zo goed voor de natuur... bla bla bla...
Ondertussen moet iedereen weer nieuwe lampen gaan kopen, omdat er binnenkort geen gloeilamp meer verkocht mag worden.![]()
Nee das lekker goed voor het milieu.
Schattig dat je me steeds probeert uit te lokken, maar reageer anders eerst even op de PM die ik je heb gestuurd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou wel met php uitgaan maar als Otis erbij is zou ik even 2 keer nadenken, het is een griezelig jochie namelijk.
Tot zo ver mijn "wijze" raad,
Hou me op de hoogte!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet mee, ik stuur hem gewoon een berichtje waneer ik met een paar vriendinnen in Zwolle ben en dan ziet hij maar wat hij met de uitnodiging doet. Gewoon een beetje praten kan geen kwaad, denk ik.
Ik had juist het masker op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, das logisch, jij had immers geen masker op ...![]()
Je blijft het op zo'n manier natuurlijk ook zelf een beetje uitlokken he. En vervolgens Ome Remlof roepen als je het zelf niet meer kan handlen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou wel met php uitgaan maar als Otis erbij is zou ik even 2 keer nadenken, het is een griezelig jochie namelijk.
* Koopt een container spaarlampenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Plus alle chemische troep die in spaarlampen zitten lijken me ook niet echt goed. Maar ach, dat dumpen we toch allemaal in Afrika.
Ik begin al aardig volwassen te worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar ging mijn gaRpquote:
WEETJE WAT DAT KOST!?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Koopt een container spaarlampen![]()
![]()
DAT KOST HEEL DUUR! JWZ!quote:
DAN KUN JE BETER 2CONTAINERS CHIPS KOPENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dumpen in Afrikaquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
DAN KUN JE BETER 2CONTAINERS CHIPS KOPENEn ze heeft de cake niet weggegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kun je beter 1000scheepsvrachten koeienstront dumpenquote:
Nee, ik heb hem mezelf toe-ge-eigendquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ze heeft de cake niet weggegeven?
Het is niet de bedoeling dat ze het goed gaan krijgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kun je beter 1000scheepsvrachten koeienstront dumpen
Meer methaangassen en misschien nog een stukje grond zodat ze papaver kunnen verbouwen
Ik heb niemand geroepen, ik heb enkel aangegeven wat ik niet okee vind en te ver vind gaan, maar ik heb geen zin om ruzie te maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je blijft het op zo'n manier natuurlijk ook zelf een beetje uitlokken he. En vervolgens Ome Remlof roepen als je het zelf niet meer kan handlen.Als ik iemand toch wel een griezelig mannetje vind ben jij het wel en ik ken je amper, kun je nagaan.
* Arm eromheen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem mezelf toe-ge-eigend
Ook voor mij de moeite waard?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat kan ik er toch van genieten om een album te downloaden van een compleet onbekende artiest om er dan achter te komen dat het heerlijke muziek is.
Emerson Drive.
NOM NOM NOM NOMquote:
Papaver = geld = massamoordquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat ze het goed gaan krijgen
Als je geen zin hebt om ruzie te maken, waarom voel je dan zo de noodzaak om hier te komen melden dat ik 'een griezelig ventje' ben?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb niemand geroepen, ik heb enkel aangegeven wat ik niet okee vind en te ver vind gaan, maar ik heb geen zin om ruzie te maken.
Otis en Skylark doen maar wat ze willen., de meesten hebben wel door waar ze mee bezig waren.
En je hebt recht op je mening, dus als jij dat vindt, so be it.
* Alle koeienstront van NL opkoopt en naar Afrika verscheept.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
NOM NOM NOM NOM
[..]
Papaver = geld = massamoord
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik begin het wel een keer zat te worden dat je overal over me aan het praten bent alsof ik Osama bin Laden ben.
Ik denk het niet echt, het is geen echte country maar het heeft er wel wat van weg. Geen soul of hiphop in elk gevalquote:
KOM DAN!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:56 schreef Devvie het volgende:
EY? DAT ZEG JE MAAR TEGEN JE VRIENDEN JA!
Ik ken alleen 100 mile dash ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk het niet echt, het is geen echte country maar het heeft er wel wat van weg. Geen soul of hiphop in elk geval.
PS: Raphael Saadiq, wat vind je daarvan? Ken je hem
?
Ik zou wat meer van hem opzoeken. Heerlijke muziek. Laatste album is The Way I See It, erg goed.quote:
Waarom dachten jij en Skylark dat het leuk was om mij als pedo af te schilderen op een openbaar forum?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om ruzie te maken, waarom voel je dan zo de noodzaak om hier te komen melden dat ik 'een griezelig ventje' ben?
Overigens vraag ik me af of je nog antwoord gaat geven op de vraag wat ik verkeerd heb gedaan. Ik begin het wel een keer zat te worden dat je overal over me aan het praten bent alsof ik Osama bin Laden ben.
Ik heb het nu al meerdere keren gevraagd, maar ik zal het nog een keer doen; waar heb ik je pedo genoemd?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom dachten jij en Skylark dat het leuk was om mij als pedo af te schilderen op een openbaar forum?
Jij en Skylark dachten leuk en cool te zijn met je afkraakplannetje, en nu is het niet leuk meer voor je.
Neem de consequenties gewoon en hou ermee op. Dan zul je van mij ook geen last meer hebben.
Je vuistje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zeg, wie moet ik hier neuken voor een blowjob?
Niet echt mijn muziek.quote:
Wazeggie baas?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nul hypothese
Correlatie
F-toets
One way anova.
Condicio sine qua non-verband?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nul hypothese
Correlatie
F-toets
One way anova.
http://fotoboek.fok.nl/Skylark.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het nu al meerdere keren gevraagd, maar ik zal het nog een keer doen; waar heb ik je pedo genoemd?
Geef het maar op, daar krijg je geen antwoord op. Ik probeer het al een tijdjequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef Skylark. het volgende:
Wel leuk dat wij een soort koppel zijn. Koot & de Bie, Acda & de Munnik, Bonnie & Clydel, Otis en Skylark.
En waar heb ik je dan pedo genoemd?
Chi-square toetsquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nul hypothese
Correlatie
F-toets
One way anova.
Een link naar Skylark's fotoboek? Ja? Nu zie ik nog steeds niet waar ik je pedo noem. Het lijkt erop dat je liegt, Lamonnetjequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Skylark.
Dit is iets wat jullie samen wel cool vonden, en nu is het minder leuk omdat je er op gewezen wordt.
Helaas, lol over de rug van anderen kan wel eens negatief uitpakken, dat noemen ze karma..en nu ben ik er klaar mee, ik heb betere dingen te doen, dan jou uitleggen waar je fout zat.
Statistiek, hier ga ik zo hard op falen.quote:
Bedoel je dit?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Skylark.
Dit is iets wat jullie samen wel cool vonden, en nu is het minder leuk omdat je er op gewezen wordt.
Helaas, lol over de rug van anderen kan wel eens negatief uitpakken, dat noemen ze karma..en nu ben ik er klaar mee, ik heb betere dingen te doen, dan jou uitleggen waar je fout zat.
Dat is gewoon feitelijk toch? En de rest eronder zijn jouw woorden.quote:Lamon (34 jaar) zet iets neer in het fobo van een 18-jarig meisje:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nul hypothese
Correlatie
F-toets
One way anova.
Ah, nou het zegt mij totaal niets, dus, succes.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Statistiek, hier ga ik zo hard op falen.
Zelfs al gaat het daarom; wat heb ik er dan mee te maken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
[..]
Dat is gewoon feitelijk toch? En de rest eronder zijn jouw woorden.
Hee Acda, ik kreeg wel een bijna duidelijk antwoord.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geef het maar op, daar krijg je geen antwoord op. Ik probeer het al een tijdje.
Nouja, een linkje naar je fotoboek, dat kreeg je.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee Acda, ik kreeg wel een bijna duidelijk antwoord.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zelfs al gaat het daarom; wat heb ik er dan mee te maken?
Ah. Wauwquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent mijn Bonnie. Wij zijn één geheel, één postend universum. Ik ben jij, jij bent ik en wij zijn jullie.
Chi- X2 toetsquote:
Sample. population, correlation coefficent.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chi- X2 toets![]()
One sample -nog wat..
Condito betekent volgens wiki: het inmaken van fruit of het kruiden van gerechtenquote:
Ja !quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sample. population, correlation coefficent.
Wel gehaald, toch?quote:
Ik krijg hem nog bedoel ik, januari. Ik snap er geen fuck van.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel gehaald, toch?
Ik moet enkel een conclusie trekken uit een bepaalde toets.
Gelukkig hoef ik hem niet te maken, terwijl we dat de helft van de tijd geoefend hebben.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:08 schreef wise het volgende:
1 wijze tip;
Wat zou je doen als je niet bang bent?
gewoon doen
Ik krijg hem ook nog, dit jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik krijg hem nog bedoel ik, januari. Ik snap er geen fuck van.
Er staat dan ook; Condicio. Met een c.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Condito betekent volgens wiki: het inmaken van fruit of het kruiden van gerechten![]()
Ja, mijn frustratie uiten ...
R&Pquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:19 schreef Skylark. het volgende:
Yay, ik heb een nieuw levensmotto.![]()
[..]
Ik ben dan ook scheel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Er staat dan ook; Condicio. Met een c.
Hmm, ik had echt het beste plaatje ooit voor een motivational met 'wat', maar ik kan 'm niet meer vinden.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, 4BEBEEBE heeft een bril.
Die heb ik je net gestuurd, lief.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik had echt het beste plaatje ooit voor een motivational met 'wat', maar ik kan 'm niet meer vinden.
Nee, ik bedoel een ander plaatje. Daar is nog geen motivational van.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die heb ik je net gestuurd, lief.
Ik heb die zelfgemaakt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel een ander plaatje. Daar is nog geen motivational.
Ben jij dat nare mannetje dat aangeklaagd gaat worden wegens smaad omdat je anderen pedofiel noemt?quote:
Blackboard, wat een kutsysteem vind ik dat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuu blackboard niet bereikbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht als de crea bea die je bent.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. (ik had hem graag in het Latijn neergezet, maar ik kan de vertaling niet vinden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Ben jij dat nare mannetje dat aangeklaagd gaat worden wegens smaad omdat je anderen pedofiel noemt?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuu blackboard niet bereikbaar
Kan dat? Kun je dan ook aangeklaagd worden wegens smaad omdat je anderen homofiel noemt? Het lijkt me niet de bedoeling dat de rechterlijke macht waardeoordelen geeft over persoonlijke voorkeuren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Ben jij dat nare mannetje dat aangeklaagd gaat worden wegens smaad omdat je anderen pedofiel noemt?
ei incumbit probatio qui dicit, non qui negatquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. (ik had hem graag in het Latijn neergezet, maar ik kan de vertaling niet vinden.)
Ik wist dat je m'n verkapte vraag zou beantwoorden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat
Basiskennis.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wist dat je m'n verkapte vraag zou beantwoorden.
Is het niet zo dat wanneer jij iets niet bent, en anderen noemen je zo, dat wel degelijk smaad is als jij, en de maatschappij, de eigenschap die jou wordt toegedicht als kwalijk beschouwt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kan dat? Kun je dan ook aangeklaagd worden wegens smaad omdat je anderen homofiel noemt? Het lijkt me niet de bedoeling dat de rechterlijke macht waardeoordelen geeft over persoonlijke voorkeuren.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Blackboard, wat een kutsysteem vind ik dat.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
8573 functies gebruik je niet eens, als het werkt, tenminste.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dank je wel.quote:
Yesh!quote:
Hoe laat begin je?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yesh!
Morgen werken![]()
Ik durf te wedden dat het morgen 22.00 afsluiten wordt.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
Wat zijn jullie toch een stel retorische flikkers. Eindig zinnen eens met een punt. Drogredenen.
Een vraagteken is nochtans een hele normale manier om een vragende zin af te sluiten. En wijs eens wat drogredenen aan. Ik bedoel, wat de fuck is dit?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
Wat zijn jullie toch een stel retorische flikkers. Eindig zinnen eens met een punt. Drogredenen.
Jongen, dit soort vragen hoor je niet uit te typen. Je hoort een plaatje te posten. Kijk, zo;quote:
Stijlfiguur, scuse meh.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Een vraagteken is nochtans een hele normale manier om een vragende zin af te sluiten. En wijs eens wat drogredenen aan. Ik bedoel, wat de fuck is dit?
Die counter ik sowieso met:quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jongen, dit soort vragen hoor je niet uit te typen. Je hoort een plaatje te posten. Kijk, zo;
[ afbeelding ]
13.00 uurquote:
Die shit is zo hilarischquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die counter ik sowieso met:
[ afbeelding ]
Ik wacht nog op de 1e zin van jou op dit forum die niet sarcastisch is.quote:
True story, ik vind dat echt grappig om te lezen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de 1e zin van jou op dit forum die niet sarcastisch is.
Als in pakketten naar de klote en busjes die tegen een paal zijn gegleden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
13.00 uur![]()
Uitslapen dus.
Normaal is 7 uur, maar omdat het nu glad is en de chauffeurs 2x zoveel paketten hebben, bereid ik me maar voor op het ergste.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef Biels het volgende:
bloodninja: Baby, I been havin a tough night so treat me nice aight?
BritneySpears14: Aight.
bloodninja: Slip out of those pants baby, yeah.
BritneySpears14: I slip out of my pants, just for you, bloodninja.
bloodninja: Oh yeah, aight. Aight, I put on my robe and wizard hat.
BritneySpears14: Oh, I like to play dress up.
bloodninja: Me too baby.
BritneySpears14: I kiss you softly on your chest.
bloodninja: I cast Lvl. 3 Eroticism. You turn into a real beautiful woman.
BritneySpears14: Hey...
bloodninja: I meditate to regain my mana, before casting Lvl. 8 Cock of the Infinite.
BritneySpears14: Funny I still don't see it.
bloodninja: I spend my mana reserves to cast Mighty F*ck of the Beyondness.
BritneySpears14: You are the worst cyber partner ever. This is ridiculous.
bloodninja: Don't f*ck with me bitch, I'm the mightiest sorcerer of the lands.
bloodninja: I steal yo soul and cast Lightning Lvl. 1,000,000 Your body explodes into a fine bloody mist, because you are only a Lvl. 2 Druid.
BritneySpears14: Don't ever message me again you piece of ****.
bloodninja: Robots are trying to drill my brain but my lightning shield inflicts DOA attack, leaving the robots as flaming piles of metal.
bloodninja: King Arthur congratulates me for destroying Dr. Robotnik's evil army of Robot Socialist Republics. The cold war ends. Reagan steals my accomplishments and makes like it was cause of him.
bloodninja: You still there baby? I think it's getting hard now.
bloodninja: Baby?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:00 schreef Biels het volgende:
bloodninja: Ok baby, we got to hurry, I don't know how long I can keep it ready for you.
j_gurli3: thats ok. ok i'm a japanese schoolgirl, what r u.
bloodninja: A Rhinocerus. Well, hung like one, thats for sure.
j_gurli3: haha, ok lets go.
j_gurli3: i put my hand through ur hair, and kiss u on the neck.
bloodninja: I stomp the ground, and snort, to alert you that you are in my breeding territory.
j_gurli3: haha, ok, u know that turns me on.
j_gurli3: i start unbuttoning ur shirt.
bloodninja: Rhinoceruses don't wear shirts.
j_gurli3: No, ur not really a Rhinocerus silly, it's just part of the game.
bloodninja: Rhinoceruses don't play games. They f*cking charge your ass.
j_gurli3: stop, cmon be serious.
bloodninja: It doesn't get any more serious than a Rhinocerus about to charge your ass.
bloodninja: I stomp my feet, the dust stirs around my tough skinned feet.
j_gurli3: thats it.
bloodninja: Nostrils flaring, I lower my head. My horn, like some phallic symbol of my potent virility, is the last thing you see as skulls collide and mine remains the victor. You are now a bloody red ragdoll suspended in the air on my mighty horn.
bloodninja: Goddam am I hard now.
Weer 80 euro binnen voor 1 maandquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef Devvie het volgende:
Bij mediamarkt hadden ze een tv van 270cm gezet, ik heb de hele dag gekeken ipv gewerkt
Ja, of ze zetten de bus op de trambaan en verwachten dat de tram vanzelf wel zal stoppenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als in pakketten naar de klote en busjes die tegen een paal zijn gegleden?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
<Ben174> : If they only realized 90% of the overtime they pay me is only cause i like staying here playing with Kazaa when the bandwidth picks up after hours.
<ChrisLMB> : If any of my employees did that they'd be fired instantly.
<Ben174> : Where u work?
<ChrisLMB> : I'm the CTO at LowerMyBills.com
*** Ben174 (BenWright@TeraPro33-41.LowerMyBills.com) Quit (Leaving)
ik hoopte dat je je gemakkelijker zou voelen zo, in t rozequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
vieze kk lelijke kleur heb je
eigenlijk welquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik hoopte dat je je gemakkelijker zou voelen zo, in t roze
Zal wel lekker ruiken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef kurk_droog het volgende:
viel pot augurken net![]()
KK zuur tastte in mijn ogen aan
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite neemt om te editten voor de juiste cijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |