abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75788933
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nee helemaal niet, ik heb niks gezegd over de users van hier alleen over de posts en dat die beter in het popstar topic passen maar goed als er iets gezegd wordt wat de kliek die hier zowat altijd zit niet bevalt wordt er meteen in de aanval gegaan. Maar ik ben nooit persoonlijk geworden naar users toe, als in wat heb jij een rotkarakter, wat ben jij een jankwijf etc. zo netjes ben ik tenminste wel
jij bent een engel

Ik hou van je.

EDIT: En we gaan eerst 15 minuten afkoelen biatches en dan gezellig doen in het volgende topic

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2009 23:03:40 ]
pi_75789108
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:03 schreef Ynske het volgende:

[..]

ho ho, nu niet iedereen over t zelfde kammetje strijken. dr zijn ook mensen die zich er totaal niet tegenaan bemoeien die hier vaak komen

k heb niks tegen jou, en ik heb niks tegen de mensen die hier komen. dat voorop gesteld
En heb ik dan wel iets tegen de mensen die hier komen? nee, alleen tegen de manier waarop net gepost werd en dan zeg ik dat, zoals ik al zei ben ik niet op mn mondje gevallen, en als hetgeen dat er gezegd wordt de mensen die zo posten niet bevalt, schieten die in de aanval en beginnen persoonlijke dingen te roepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')