6 dagen niet eten my fucking ass.quote:Giel Beelen, Annemiek Schollaardt en Gerard Ekdom eten zes dagen niet om geld in te zamelen voor het Rode Kruis.
met alleen sapjesquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:12 schreef vosss het volgende:
Antiklacht: eindelijk eens leuke muziek op 3FM. Jammer dat ze zich geen heel jaar op sluiten
Zo brengen ze het wel ja. En zo hoor je ze ook jammeren op de radio.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:15 schreef griekjeee het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit? Ze moeten zich verhongeren om geld voor een goed doel in te zamelen?
Ik denk eerder dat heel Nederland mee betaald voor het goede doel, niemand omdat ze werkelijk in de veronderstelling zijn dat ze zich uithongeren. Op een paar simpele zielen na misschien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo brengen ze het wel ja. En zo hoor je ze ook jammeren op de radio.
Feit is, dat wat hun doen een peuleschilletje is en dat heel debiel nederland massaal meenbetaald aan de nieuwe Maybach van meneer de profiteur directeur van het Rode Kruis.
Mij niet gezien
Is hij bang dat mensen denken dat hij gay is? Of te lelijk voor een vriendin?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:19 schreef Trannellius het volgende:
Giel Beelen heeft nu in een half uur alweer 3x 'subtiel' laten vallen dat hij een vriendin heeft.
Dat fok eerst maar eens op de proppen komt met de naaktfoto's van die aandachtshoer van vorig jaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:19 schreef Arn0 het volgende:
Je kan idd beter meedoen aan de FOK Kerstactie voor Madalief!
Pft, jij zou het binnen 20 uur al opgeven, bollequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat heel Nederland mee betaald voor het goede doel, niemand omdat ze werkelijk in de veronderstelling zijn dat ze zich uithongeren. Op een paar simpele zielen na misschien.
Ik was het alweer vergeten.....quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat fok eerst maar eens op de proppen komt met de naaktfoto's van die aandachtshoer van vorig jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
[echo]PRRRRRRRRRRRRRijzennnnnnnnnn[/echo]quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:24 schreef Catch22- het volgende:
geouwehoer op de radio is sowieso niet mijn ding.
Helemaal niet met types als Giel die altijd hihi over sex hihi moeten praten met foute opmerkingen (hihi zou fout dat het grappig is) en die eeuwig herhalende jingles.
Of mamanouk. Want zieje; de nederlandse artieste Anouk, bekend van enkele hits, is namelijk moeder. Moeders worden ook wel mama genoemd en als je dan Mama en Anouk snel achter elkaar zegt dan zeg je eigenlijk Mamanouk. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA vind je dat niet hilarisch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef IJsblock het volgende:
[..]
[echo]PRRRRRRRRRRRRRijzennnnnnnnnn[/echo]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |