abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75935107
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

lekker danseeeeeen
little lady gaga
Haha Stoer!
pi_75935224
zo staat ze bij elk muziekje dat ze hoort, ook schudden met r kont, dat doet ze in t midden van t filmpje en zwaaien op de maat enzo
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:27:13 #178
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75936399
Toch een tandje voor Tess Dan was dat t toch, Vicky..

En ongevraagde adviezen (haha, die heb ik dus nog nooit gebruikt he? )
pi_75939347
Een tandje voor Max

Een tandje voor Tess

Een een tandje voor Mees

Dansende Elin

Yeah vakantie Estrys Beterschap voor Seb opdat jullie leuke dingen kunnen gaan doen tijdens de vakantie. Hier nog twee dagen werken en dan ook een goede 2 weken vrij.

Onze zoon wil soms niet in de box zitten maar wel op de grond, dat is ook een beetje raar. Hij is vandaag begonnen ons na te doen als wij zwaaien. Dat is zo Toen heeft die papa uitgezwaaid die de boodschappen is gaan doen.

Als ik hem een tuinbroek aandoe naar het kdv krijg ik hem elke keer met een andere broek terug. Ik begrijp dat echt niet. Je kan toch niet elke keer zijn kleding wisselen omdat je als leidster deze soort broeken niet mag.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_75939448
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef Tinuviel het volgende:
Een tandje voor Max

Een tandje voor Tess

Een een tandje voor Mees

Dansende Elin

Yeah vakantie Estrys Beterschap voor Seb opdat jullie leuke dingen kunnen gaan doen tijdens de vakantie. Hier nog twee dagen werken en dan ook een goede 2 weken vrij.

Onze zoon wil soms niet in de box zitten maar wel op de grond, dat is ook een beetje raar. Hij is vandaag begonnen ons na te doen als wij zwaaien. Dat is zo Toen heeft die papa uitgezwaaid die de boodschappen is gaan doen.

Als ik hem een tuinbroek aandoe naar het kdv krijg ik hem elke keer met een andere broek terug. Ik begrijp dat echt niet. Je kan toch niet elke keer zijn kleding wisselen omdat je als leidster deze soort broeken niet mag.
Misschien was de broek vies? Had hij gespuugd of iets dergelijks?
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:07:48 #181
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75940670
Een tandje voor Tess

En arme Seb nog steeds ziekjes. Wel lekker dat je nu vakantie hebt Estrys Succes morgen bij de huisarts!!

Elin, swingqueen Zo lief als ze dansen, Lennon doet het af en toe ook, maar nog niet zo uitbundig als Elin.

Lennon lijkt ook wat last te hebben van tanden... hij eet vandaag niet echt geweldig, koorts heeft hij gelukkig niet meer.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:12:47 #182
114177 Diaan73
pi_75940926
Ow de Allstars zijn vanmiddag bezorgd en ze zijn . Hij krijgt ze aan met kerst, dan volgt er een foto.
Make love, not war ☮
pi_75941781
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef Raissa het volgende:

[..]

Misschien was de broek vies? Had hij gespuugd of iets dergelijks?
Nee de broek was echt helemaal schoon. Als hij gespuugd of gepoept heeft doen ze de kleding eigenlijk ook altijd in een plastic zak. Volgens mij doen ze het echt met opzet. Ik kreeg zelfs al een keer de opmerking dat deze broeken niet handig zijn. Deze broeken kun je langs de binnenkant van de benen helemaal open knopen. Hoe kan dat dan niet handig zijn. Volgens mij is dat minder werk dan een broek uit- en weer aan te trekken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 23 december 2009 @ 08:53:39 #184
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_75957784
das raar tinuviel, die zijn echt makkelijker.
Bram heeft ook regelmatig een tuinbroek aan (zo schattig!) en ik had er een zonder knoopjes, die vonden ze op het kdv idd niet echt handig. Hij heeft nu een nieuwe met knoopjes en die gaan we vandaag proberen op het kdv. Gelukkig doen ze hem dan niet een andere broek aan.
pi_75963451
Zeg maar nee dan krijg je er ? Juist twee: Seb heeft een dubbele oorontsteking. Dus aan de antibiotica verder best vrolijk. Het is geen ontsteking die heel heftig verloopt maar meer geleidelijk doordat hij verkouden is en alles dicht zit zeg maar. Nou hopelijk snel beter.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_75966200
Das niet fijn Estrys, hopelijk helpt de antibiotica snel!

Elin, klein danseresje
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:14 schreef Basboussa het volgende:

Mees die niet lekker doorslaapt, heeft dat gewoon niet met zijn nieuwe tandje te maken Jula?

Nee, hij heeft nog nooit doorgeslapen
  woensdag 23 december 2009 @ 14:52:28 #187
114177 Diaan73
pi_75970868
Arme Seb... een dubbele oorontsteking. Maar goed dat je weer gegaan bent, de kerstdagen met oorontsteking ingaan is niet prettig. Hopelijk slaat de ab goed en snel aan.
Make love, not war ☮
  woensdag 23 december 2009 @ 15:15:36 #188
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_75971870
Ahh gossie Seb, arme jij! Je hebt het wel te pakken he!
Hoop dat het met de ab snel over zal zijn!
pi_75973156
Hij had net wel meer last van zijn oortjes volgens mij. Ben blij dat we toch nog naar de HA zijn gegaan. Die van de huisartsenpost dacht dat het een ontsteking op zijn retour was maar het was dus een beginnende Gelukkig gaat Seb eerste kerstdag bij mijn ouders logeren. Wij hebben een 6 gangen kerstdiner bij een tante van mijn man. Nou is Seb normaal na 1 gang al klaar met aan tafel zitten maar nu is het helemaal geen doen Dus hij laat zich verwennen door oma en wij lekker rustig eten en slapen
pi_75973636
Beterschap voo rSeb!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75978859
Beterschap voor Seb. Geniet lekker van dat 6-gangen menu Estrys.

Vandaag kwam de verklaring over de tuinbroeken. Volgens de leidster zouden kinderen er niet lekker in kunnen kruipen. Ons kindje kruipt nog niet. Maar zoals ik hem eerder zag bewegen, leek het niet alsof hij er last van had, in tegendeel hij kroop lekker achteruit bij oma en opa over de vloer.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 23 december 2009 @ 18:45:37 #192
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75979841
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:17 schreef Tinuviel het volgende:
Beterschap voor Seb. Geniet lekker van dat 6-gangen menu Estrys.

Vandaag kwam de verklaring over de tuinbroeken. Volgens de leidster zouden kinderen er niet lekker in kunnen kruipen. Ons kindje kruipt nog niet. Maar zoals ik hem eerder zag bewegen, leek het niet alsof hij er last van had, in tegendeel hij kroop lekker achteruit bij oma en opa over de vloer.
Heb je D gesproken?
Die vindt tuinbroeken gewoon irritant verschonen en verzint daarom een smoes.
Je hebt idd spijkerstoffen tuinbroeken die wat stug zijn, maar dat ligt aan het spijkerstofgedeelte, niet aan het feit dat het een tuinbroek is...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75980450
Misschien een stomme vraag hoor, maar zitten jullie ook op een Joods kdv? Ivm kosher eten enzo?
En bestaat er koshere flesvoeding eigenlijk?
(off topic, ik weet het, maar ik zat er opeens over na te denken)
pi_75985298
Er is een lijst met levensmiddelen waarvan de ingrediėnten goedgekeurd zijn kwa kosher aspect. Wat betreft flesvoeding is dacht ik zowat alles kosher.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_75985659
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:45 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Heb je D gesproken?
Die vindt tuinbroeken gewoon irritant verschonen en verzint daarom een smoes.
Je hebt idd spijkerstoffen tuinbroeken die wat stug zijn, maar dat ligt aan het spijkerstofgedeelte, niet aan het feit dat het een tuinbroek is...
Ja dat was quote D. inderdaad. Ook zo leuk zei ze vanochtend toen ik hem bracht als eerste. Heeft opa je niet doorgegeven wat ik over de broek had gezegd. Lekker dwars heb ik hem vandaag dezelfde broek aangedaan, die zij gisteren gelijk uit hadden getrokken. D. zei trouwens niet dat het door het stof kwam, maar door de banden die over de schouders gaan. Het was wel een spijkerbroek maar niet al te stuk voor mijn gevoel. Dit heeft dan weer andere voordelen bij het kruipen denk ik dan, bijvoorbeeld dat de broeken niet zo snel doorscheuren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 23 december 2009 @ 20:55:36 #196
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75986080
Arme Seb, in hetzelfde schuitje als Isis. Hopelijk is hij er snel vanaf met de AB!

Volgens mij bepaal je idd nog altijd zelf wat je hem aantrekt Tinuviel Ik vind het een beetje raar dat zij er wat van zegt (als het echt niet comfortabel is zou je het hem toch sowieso niet aantrekken?!)
pi_75986088
ze gaan je op het kdv toch niet vertellen wat je kind wel of niet aan mag doen
  woensdag 23 december 2009 @ 20:57:18 #198
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75986165
Dat dus Estrys Vrij ernstig vind ik

Wanneer gingen jullie kindjes over van de maxicosi naar een autostoel? En wat is een goeie??
pi_75986221
Dan deed ik hem een tuinbroek aan met daaronder een maillot
  woensdag 23 december 2009 @ 20:59:28 #200
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75986276
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')