Hahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
lekker danseeeeeen
little lady gaga
Misschien was de broek vies? Had hij gespuugd of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef Tinuviel het volgende:
Een tandje voor Max![]()
Een tandje voor Tess![]()
Een een tandje voor Mees![]()
Dansende Elin![]()
Yeah vakantie EstrysBeterschap voor Seb opdat jullie leuke dingen kunnen gaan doen tijdens de vakantie. Hier nog twee dagen werken en dan ook een goede 2 weken vrij.
Onze zoon wil soms niet in de box zitten maar wel op de grond, dat is ook een beetje raar. Hij is vandaag begonnen ons na te doen als wij zwaaien. Dat is zoToen heeft die papa uitgezwaaid die de boodschappen is gaan doen.
Als ik hem een tuinbroek aandoe naar het kdv krijg ik hem elke keer met een andere broek terug. Ik begrijp dat echt niet. Je kan toch niet elke keer zijn kleding wisselen omdat je als leidster deze soort broeken niet mag.
Nee de broek was echt helemaal schoon. Als hij gespuugd of gepoept heeft doen ze de kleding eigenlijk ook altijd in een plastic zak. Volgens mij doen ze het echt met opzet. Ik kreeg zelfs al een keer de opmerking dat deze broeken niet handig zijn. Deze broeken kun je langs de binnenkant van de benen helemaal open knopen. Hoe kan dat dan niet handig zijn. Volgens mij is dat minder werk dan een broek uit- en weer aan te trekken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef Raissa het volgende:
[..]
Misschien was de broek vies? Had hij gespuugd of iets dergelijks?
Nee, hij heeft nog nooit doorgeslapenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:14 schreef Basboussa het volgende:
Mees die niet lekker doorslaapt, heeft dat gewoon niet met zijn nieuwe tandje te maken Jula?
Heb je D gesproken?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:17 schreef Tinuviel het volgende:
Beterschap voor Seb. Geniet lekker van dat 6-gangen menu Estrys.
Vandaag kwam de verklaring over de tuinbroeken. Volgens de leidster zouden kinderen er niet lekker in kunnen kruipen. Ons kindje kruipt nog niet. Maar zoals ik hem eerder zag bewegen, leek het niet alsof hij er last van had, in tegendeel hij kroop lekker achteruit bij oma en opa over de vloer.
Ja dat was quote D. inderdaad. Ook zo leuk zei ze vanochtend toen ik hem bracht als eerste. Heeft opa je niet doorgegeven wat ik over de broek had gezegd. Lekker dwars heb ik hem vandaag dezelfde broek aangedaan, die zij gisteren gelijk uit hadden getrokken.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:45 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Heb je D gesproken?
Die vindt tuinbroeken gewoon irritant verschonen en verzint daarom een smoes.
Je hebt idd spijkerstoffen tuinbroeken die wat stug zijn, maar dat ligt aan het spijkerstofgedeelte, niet aan het feit dat het een tuinbroek is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |