abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2009 @ 06:44:19 #151
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_75912267
Tessie je zou het na kunnen vragen op het CB misschien kunnen zij iets nuttigs melden over de tijd dat ze achter elkaar doorslapen!
Mij lijkt het heerlijk hoor haha!

Danique slaapt al tijden van 19.00 tot 06.00, best prima vind ik want ze slaapt de hele nacht aan een stuk door!
pi_75912802
Zo, eindelijk ff tijd om bij te lezen!!

ow Tessie, wat gaat Graeme vroeg naar bed en wat slaapt ie lekker lang!!
Tandjes voor Max en Tygo

Leuk om die schema;s te zien!

Tess d'r schema is ongeveer zo:
6.30 wakker worden en flesje drinken
8.30 - 9.30 slapen
10.00 fruit
11.00 flesje
11.30/12.00 slapen
14.00 wakker en een tussendoortje
15.30/16.00 flesje
16.30 slapen
17.30 wakker worden
18.00 groente
19.30 flesje
20.00 naar bed

tijden kunnen een half uurtje afwijken

We hebben 3 nachten zo goed als niet geslapen omdat Tess zo aan het hoesten was. Ze heeft uiteindelijk bij mij in bed gelegen op een stapel kussens en dan sliep ze wel ff.
Gister naar de huisarts geweest en ze heeft nu een puffer met Ventolin.
Vannacht een veel betere nacht gehad
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75913102
Wij zijn dit weekend met vrienden weg geweest en en onze kleine is het hele weekend bij opa en oma geweest, toch wel vreemd hoor.
Gelukkig kwam er gister een grote lach op zijn gezicht toen ie ons weer zag! Dat deed me goed.

Heb nog geen tijd gehad om bij te lezen......
pi_75913345
Koninging, leuk is dat, zo'n grote lach als ze je weer zien

Fijn Vicky, een goede nacht!

En max een tand

Tessie, ik kan me het wel voorstellen hoor, het is toch een gek idee dat hij zolang achter elkaar kan slapen zonder drinken. Maar uiteindelijk kunnen bijna alle kindjes dat, de een wat vroeger dan de ander. lekker van genieten

Waren we hier dapper begonnen met meer slaapritme krijgen, ging het vanacht alweer mis Mees was zo aan het huilen vanacht, en wij zo moe, dat hij weer bij ons in bed is beland. Nouja, vanacht weer een poging. Bluh, moe
pi_75913509
Wij hadden ook een iets betere nacht. drie keer eruit geweest en om 6 uur was Seb wakker. Maar we zijn zelf ook om 21 uur naar bed gegaan dus toch wat uurtjes kunnen maken. Vanmorgen getempt: 38.0 en hij mag dus niet naar het kdv bij een temp van 38 of hoger. Maar hij leek er weinig last van te hebben dus heb hem toch maar gebracht en er een temp van 37,9 van gemaakt
Ik moest namelijk vandaag echt naar mijn werk want ik had een afspraak met een collega die ik vrijdag ook al af had moeten zeggen omdat Seb ziek was. Heeft die collega gisteravond de voicemail op het werk ingesproken dat ze niet komt want ze durft niet te rijden Dat ze dan iemand belt om haar op te halen.
En manlief moest ook werken. Zit daar een zieke Seb op het kdv
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_75913543
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:00 schreef Jula het volgende:

Waren we hier dapper begonnen met meer slaapritme krijgen, ging het vanacht alweer mis Mees was zo aan het huilen vanacht, en wij zo moe, dat hij weer bij ons in bed is beland. Nouja, vanacht weer een poging. Bluh, moe
hoe herkenbaar Hoewel Seb eigenlijk nooit bij ons in bed slaapt maar nu twee nachten wel ivm ziek zijn.
pi_75913703
Mees slaapt dus meestal bij ons in bed, eigenlijk was dat in het begin het makkelijkst omdat hij zo vaak wakker wordt. En het was ook uit voorzorg, zodat zijn oudere broer niet wakker werd 's nachts. Maar inmiddels lijkt hij er ook niet beter door te slapen en heeft eigenlijk niemand er wat aan. We zitten zeg maar in een ontwenningsfase
pi_75913811
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:51 schreef tessie het volgende:
Ik ben ook thuis hoor, dus ik zie hem zelf wel de hele dag gelukkig! Maar ik vind het meer voor mijn Lief, die wel gewoon werkt tot half 6, niet zo leuk. Issie net thuis, moet Graeme al zowat naar bed.
En verder maakte ik me dus een beetje zorgen over of het wel goed is dat hij nu al zo lang slaapt, en dus ook al die tijd niks drinkt. Maar blijkbaar is het niet zo vreemd, en zal het dus ook geen kwaad kunnen.
Graeme ziet er iig lekker gezond uit en je gaf aan dat hij overdag weinig slaapt dus dat zal wel goed zitten. Geniet ervan!

elin slaapt overdag soms nog best vaak, veel korte slaapjes in de doek bijvoorbeeld.
ze gaat laat naar bed en wordt laat wakker en bij een goede nacht maar 1 x (vanaf 00:00) bij een slechte nacht om t kwartier/halfuur.
Je zou denken dat ik inmiddels gillend gek ben geworden maar het went en ze slaapt meestal gelijk verder na het drinken
pi_75914442
ja je went er echt aan Mijn moeder sprak van het weekend iemand en die zei dat je kinderen geen fles meer mag geven als ze de leeftijd van Seb hebben want dan verwen je ze teveel. Ik haat die mensen die dat soort achterlijke adviezen geven waar je niks mee kan. Dat ZIJ een keer om vier uur snachts komt dan.
En haar kleinzoon sliep al meteen door. Ja en jouw kleinzoon kon tot zijn 18 maanden nog alleen op zijn kont schuiven
pi_75914548
Mja t zelfde als je baby nu dan maar laten huilen, op een gegeven moment geven ze het gewoon op omdat ze weten dat mama toch niet komt. Dus ja dan slapen ze door maar, verliezen wel een stuk vertrouwen in je.
pi_75914922
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Mja t zelfde als je baby nu dan maar laten huilen, op een gegeven moment geven ze het gewoon op omdat ze weten dat mama toch niet komt. Dus ja dan slapen ze door maar, verliezen wel een stuk vertrouwen in je.
Ja en dan krijg je die blaat van: de nicht van de buurvrouw van de neef van die en die en daar weer de oom van heeft haar kind tot zijn vierde 's nachts een fles moeten geven.
tegen al die mensen wil ik zeggen: mijn kind slaapt niet door NOU EN
pi_75915040
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:08 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja en dan krijg je die blaat van: de nicht van de buurvrouw van de neef van die en die en daar weer de oom van heeft haar kind tot zijn vierde 's nachts een fles moeten geven.
tegen al die mensen wil ik zeggen: mijn kind slaapt niet door NOU EN
idd, maar mijn kind is verder wel erg gelukkig Ik merk wel dat ze na een dag bunkeren beter slaapt..bv, licht verteerbaar he..volgende week ga ik denk ik afbouwen (als mevrouw dat toelaat)
pi_75915230
Ik wil even weten hoe het is met Seb maar het kdv neemt niet op Nou mag je maar tussen bepaalde tijden bellen en die heb ik niet bij de hand en op de site staan ze niet. Dus ik bel lekker gewoon moeten ze wel opnemen
pi_75915534
Hč, wat heerlijk Estrys en KD. Dat het maar weer eens gezegd wordt
pi_75915673
temp was een uur geleden 37,2 en nu ligt hij prinsheerlijk te slapen aldus de leidster mijn prinsje
pi_75915763
Fijn dat het beter gaat met Seb
pi_75916620
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:28 schreef Jore het volgende:
Hč, wat heerlijk Estrys en KD. Dat het maar weer eens gezegd wordt
Nou idd! Ik word ook zo moe van alle ongevraagde adviezen soms. En dat hij niet doorslaapt komt omdat hij nog borstvoeding krijgt enzo...blablabla....
Ik probeer nu dus wel om Mees in zijn eigen bed te laten slapen, zowel voor zijn als mijn nachtrust, maar laten huilen vind ik ook geen optie. Ik blijf er dus bij tot hij slaapt. Dat kost nu dus best veel tijd, maar hopelijk wordt het daardoor makkelijker voor hem om zelf in slaap te vallen. En als het niet lukt beland hij dus gewoon alsnog bij ons in bed
pi_75919369
er komt een tandje door bij Tess
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75919511
Fijn dat het goed gaat met Seb nu!

En een tandje voor Tess
pi_75922882
Super Tess

Gisteren hadden we hier tand 1 en net voelde ik ook een randje van de tweede Ik vind het schattig, zo'n bekkie met twee ondertandjes
pi_75931251
dussss, om drie uur kon ik Seb weer ophalen met 38.5. Morgenochtend een afspraak bij de huisarts voor nogmaals een check up want begin er nu een beetje simpel van te worden. `ow ja en ik heb dus vanaf nu vakantieeee 2,5 week
pi_75932882
Vervelend Estrys, beterschap voor Seb! En vakantie is !
pi_75933744
Bekijk deze YouTube-video

lekker danseeeeeen
little lady gaga
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:14:23 #174
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_75933805
Een tandje bij Tess!
En Seb nog steeds niet fit... Wat ontzettend vervelend, hopen dat de afspraak bij de ha wat oplevert, zodat je lekker vakantie kan vieren!
Mees die niet lekker doorslaapt, heeft dat gewoon niet met zijn nieuwe tandje te maken Jula?

Beisan zit op haar handen te blazen en er hele verhalen bij te vertellen. Ze heeft vandaag al een tafeltje omgegooid en een chaos gemaakt van de kamer. Nu er gekropen wordt gaat het allemaal opeens wel erg hard, en ik ga vandaag maar eens de kamer kruipproof maken. (Het is hier nu half een 's middags) Haar playpen (onze box-alternatief) is opeens ook niet zo interessant meer, maar gelukkig zit ze er nu al een tijdje in te spelen.

Sinds we terug zijn uit Jordanie (begin December) heb ik nog geen schema kunnen invoeren/ontdekken, maar gelukkig heeft ze nu eindelijk wel weer de hele nacht lekker doorgeslapen. Kwart voor zeven wakker, heerlijk!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_75934745
Een tandje voor Tess Ook al zo snel!

En voor Seb. Wat naar dat hij nog steeds ziek is

Oh en dat filmpje van dansende Elin is echt
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: