hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:00 schreef Jula het volgende:
Waren we hier dapper begonnen met meer slaapritme krijgen, ging het vanacht alweer misMees was zo aan het huilen vanacht, en wij zo moe, dat hij weer bij ons in bed is beland. Nouja, vanacht weer een poging. Bluh, moe
Graeme ziet er iig lekker gezond uit en je gaf aan dat hij overdag weinig slaapt dus dat zal wel goed zitten. Geniet ervan!quote:Op maandag 21 december 2009 23:51 schreef tessie het volgende:
Ik ben ook thuis hoor, dus ik zie hem zelf wel de hele dag gelukkig! Maar ik vind het meer voor mijn Lief, die wel gewoon werkt tot half 6, niet zo leuk. Issie net thuis, moet Graeme al zowat naar bed.
En verder maakte ik me dus een beetje zorgen over of het wel goed is dat hij nu al zo lang slaapt, en dus ook al die tijd niks drinkt. Maar blijkbaar is het niet zo vreemd, en zal het dus ook geen kwaad kunnen.
Ja en dan krijg je die blaat van: de nicht van de buurvrouw van de neef van die en die en daar weer de oom van heeft haar kind tot zijn vierde 's nachts een fles moeten geven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Mja t zelfde als je baby nu dan maar laten huilen, op een gegeven moment geven ze het gewoon op omdat ze weten dat mama toch niet komt. Dus ja dan slapen ze door maar, verliezen wel een stuk vertrouwen in je.
idd, maar mijn kind is verder wel erg gelukkigquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je die blaat van: de nicht van de buurvrouw van de neef van die en die en daar weer de oom van heeft haar kind tot zijn vierde 's nachts een fles moeten geven.
tegen al die mensen wil ik zeggen: mijn kind slaapt niet door NOU EN
Nou idd! Ik word ook zo moe van alle ongevraagde adviezen soms. En dat hij niet doorslaapt komt omdat hij nog borstvoeding krijgt enzo...blablabla....quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:28 schreef Jore het volgende:
Hč, wat heerlijk Estrys en KD. Dat het maar weer eens gezegd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |