quote:
Je hoeft niet wakker te blijven hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
Geen kerstboom aan, wel de open haard pfff eindelijk weekend
Ik zit even lekker te chillen op de bank, ik ben nog wel even wakker hoor, ik wacht wel op jequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hoeft niet wakker te blijven hoor
aaahquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:39 schreef golfer het volgende:
Terug van bezoek aan kleinkind.
Zie hier de trotse grootouders:
[ afbeelding ]
Ja, gisteren rond 12 uur alweer. Gaat prima, eerste nachtje thuis heeft vaderlief 3 uur met zoonlief op een stoel liggen slapen, hij huilde nogal en de bedoeling was om moeders 'eventjes' te ontlastenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef Duderella het volgende:
Bluezz & golfer, het staat jullie goed hoor!![]()
Dus ze zijn al weer thuis inmiddels?
moet uit Duitsland komen, en wat wij hier gisteren hadden hadden zij vandaag dus de snelwegen waren dichtgesneeuwd ... als ie om 11 uur thuis is heeft hij er 7 uur over gedaan...quote:
Wat lief van de vader. De zoon (en de heilige geest). Ja hoe noemen we F. nu Bluezz?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, gisteren rond 12 uur alweer. Gaat prima, eerste nachtje thuis heeft vaderlief 3 uur met zoonlief op een stoel liggen slapen, hij huilde nogal en de bedoeling was om moeders 'eventjes' te ontlasten
Kordate kraamhulp hebben ze trouwens
jong kaasblokkiequote:
Amen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Duderella het volgende:
Wat lief van de vader. De zoon (en de heilige geest). Ja hoe noemen we F. nu Bluezz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuuuurrrrrtell!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:41 schreef DarkElf het volgende:
oh wat ruiken komijnenkaas koekjes lekker!![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
jong kaasblokkie![]()
[..]
Amen.
Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Glazen Huis is hier van start en opeens lijkt Groningen het middelpunt der aarde.Arty stond vanmiddag naast Maxima in de sneeuwfile en mijn allerstoerste studente ooit wordt door o.a. Eric Corton gesponsord omdat ze in de eetstoorniskliniek voor elke aangekomen ons geld gaat inzamelen.
![]()
Nog afgezien van alle andere maffe, leuke acties die mijn studenten ondernemen de komende tijd. Zo leuk dat het zo leeft en ik sponsor me een rib uit mijn lijf.
Terwijl ik weinig tot niks met mensengoededoelen heb. Maar ja, een zwak voor studenten.
![]()
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
100 gr kaas, 25 gr boter, 1/4 tl bakpoeder, 50 gr bloem en wat vers gevijzelde komijn erdoor in een mixer en blijven pulsen tot het deeg vormt, duurt lang maar het komt echt...quote:
Yay.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
100 gr kaas, 25 gr boter, 1/4 tl bakpoeder, 50 gr bloem en wat vers gevijzelde komijn erdoor in een mixer en blijven pulsen tot het deeg vormt, duurt lang maar het komt echt...
uitrollen, vormpjes, 200 graden , 10-12 minuten
Geen idee nog, moet ik even googlen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef DarkElf het volgende:
vervang door?
de mr is er !! ik moet dringend zoenen!
Ze is heel kordaat, is net zelf pas 20 en heeft anderhalf jaar ervaring en draagt ook nog een hoofddoek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef freecell het volgende:
Kraamhulpen horen kordaatIs ze te erg?
steermodequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef Duderella het volgende:
Veel plezier met het weerzien! neukuh![]()
Ik heb vorig jaar al genoeg gesponsord aan o.a. die blote SHE-foto's die nooit kwamen. Dit jaar doe ik lekker helemaal niets aan dit goede doel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef Duderella het volgende:
Zo leuk dat het zo leeft en ik sponsor me een rib uit mijn lijf.Terwijl ik weinig tot niks met mensengoededoelen heb.
Ik vraag mijn plaatje aan net zoals ik ieder jaar doequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al genoeg gesponsord aan o.a. die blote SHE-foto's die nooit kwamen. Dit jaar doe ik lekker helemaal niets aan dit goede doel.
Heb je daaraan meegedaan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al genoeg gesponsord aan o.a. die blote SHE-foto's die nooit kwamen. Dit jaar doe ik lekker helemaal niets aan dit goede doel.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Duderella het volgende:
Voor de rest kan die malaria me gestolen worden. Ik beschouw mijn studenten als het goede doel.
Ik laat muggen altijd even drinken en dan zet ik ze buiten (echt waar.)quote:
Ik las konijnenkoekjesquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:41 schreef DarkElf het volgende:
oh wat ruiken komijnenkaas koekjes lekker!![]()
Ik heb vorig jaar echt geen cent gegeven voor die idioterie via fok (naakt voor het goede doel, kom op zeg, daarbij had ik & nog iemand van fok al direct voorspeld dat ze NOOOOOOIT bloot zou gaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef Bluezz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Waarschijnlijk omdat er nu in Europa geen malaria meer is. En dat was er wel, in de jaren 40.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik laat muggen altijd even drinken en dan zet ik ze buiten (echt waar.)Waarom ik nog geen boeddhist ben is me een raadsel.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef Bluezz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Iets met Schotland, golfen en whisky nou dan heb ik alles wel gehad denk ik
.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Als het er nog wel was mepte je ze er wrs wel af inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er nu in Europa geen malaria meer is. En dat was er wel, in de jaren 40.
Hij lag bij de voordeur buiten, hij was er uit gevallen blijkbaar. Gelukkig is ie niet nat of zo, toch handig vrieskouquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zal zo nog ff goed zoeken, misschien zit ie er toch nog ergens tussen..
me too, ik ga stoofvlees makenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:24 schreef Tezz het volgende:
Ik heb zin om lekker te koken vandaag. Eens even nadenken.....
Mooi zo. Dan mis je de foto's van buikdansende mannen ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij lag bij de voordeur buiten, hij was er uit gevallen blijkbaar. Gelukkig is ie niet nat of zo, toch handig vrieskou
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Dan mis je de foto's van buikdansende mannen ook niet.![]()
Kan dat next time niet in een spoiler, jarige opaquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:18 schreef golfer het volgende:
Mooi zo. Dan mis je de foto's van buikdansende mannen ook niet.
same herequote:Op zaterdag 19 december 2009 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Lekker frips buiten. Ik ben met gladheid altijd zo bang dat ik val of een foute beweging maak met oog op mijn rug, ik lijk wel een oud wijf
ik heb al bijna een jaar niet gefietstquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb niet zo gauw last van de kou, mss omdat ik veel fietsJe moet niet té lang buiten zijn nu!
mmmmm dat ruikt vast héél lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Zooo ik ga vandaag ook nergens meer heen, veel te koud enzo. Er staat een appel-kaneelcake in de oven nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aardappel-koolraapgratin heb ik een beetje samengesteld uit verschillende recepten. Heb dit gedaan:
even delen aardappel en koolraap met de keukenmachine in dunne plakjes gesneden, nu voor 2 personen 4 flinke aardappels genomen, lijkt nog wel iets veel te zijn maar dat geeft niet. In een ingevette ovenschaal gedaan waar ik ook nog een geperst teentje knof in heb gesmeerd.
125 ml slagroom en 2 eieren los geklopt, pezo, geraspte kaas er door en er overheen gegoten.
Staat nu met folie er overheen in een oven op 170 graden, gok dat het wel een klein uurtje nodig heeft, af en toe prikken dus. Laatste kwartier nog even op 200 graden bruin laten worden.
Hoop dat het lukt
Proost!
[ Bericht 21% gewijzigd door Sunnythesun op 19-12-2009 17:46:45 ]
Ik laat nog wel ff weten of de gratin gelukt isquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:48 schreef Bluezz het volgende:
Dank Sun, weer een ideetje voor verderop in de week
Urbanusquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
Stifado wilde ik nog 's proberen me kalfsvlees, volgens mij wordt dat ook heel lekker
Ohhh, shame on me, ik hoorde dit net op de radio bij het glazen huis en ik moest zoooo lachen![]()
Kennen jullie dat?
Ja, voelt ook zo goed! Ben blij dat ik me goed genoeg voel dat ik er ook echt weer energie en zin in hebquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:06 schreef Duderella het volgende:
En sun wat ben je heerlijk aan het kokkerellen!![]()
Oh dat herken ik. Wij hebben ook van die 'gezellige' buren. Af en toe ben ik gewoon blij dat ik de buurvrouw 's morgens weer gewoon naar haar werk zie gaan (in plaats van met een ambulance weggevoerd worden).quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens hadden onze onderburen vanochtend vroeg weer ruzie () en hebben ze zo hand met de deur geslagen dat de deurpost nu kapot is
Alleen onze bestuurdersdeur van de autoquote:
Lijkt me een hele goede zet hoor, van de wijkagent. Dat moet je niet zien als klikspanen. Wie weet hoe je ze er mee helpt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit toch te overwegen om eens een keer langs de wijkagent te stappen. Niet om te klikspanen of wat dan ook, maar omdat wij echt niet zo goed weten wat we ermee moeten; je spreekt mensen er niet zo makkelijk op aan, zeker niet in Vlaanderen. Maar onderwijl houden ze ons uit de slaap met hun geschreeuw, en ben ik bang dat zij soms ook klappen krijgt. lastig.
Ik ga tussen het kokkerellen door even kijken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:47 schreef borisz het volgende:
Kassa over voorverpakte kerstmaaltijden.
Ik zie die pan nu voor me inclusief slierten plakeukenrol.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb er een nat stuk keukenrol over gehaald voor ik hem op tafel zette, helpt dat?
Ik heb goede (k)eukenrolquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zie die pan nu voor me inclusief slierten plakeukenrol.Eet smakelijk.
Goed puntquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:07 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, volgens mij zou 't veel schelen als je gewoon een grotere pan gebruike
Leuk is dat hè? "Heb IK dat gemaakt?!"quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Soms verbaas ik mezelf.. De gratin was echt perfect![]()
![]()
Doe ik normaal ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef ColdFeet het volgende:
Prima reden om een grote pan vol te maken en in te vriezen of weg te geven
Dat is inderdaad een goede. Misschien moet ik dat ook maar eens doen met onze buren. Ik heb alleen moeite met het feit om te gaan klagen omdat we er last van hebben. Wij hebben namelijk een hondje dat 's avonds bang is alleen thuis en dan gaat blaffen (soms).quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lijkt me een hele goede zet hoor, van de wijkagent. Dat moet je niet zien als klikspanen. Wie weet hoe je ze er mee helpt.
Heb ik ook nog op mijn lijstje, een grotere panquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef ColdFeet het volgende:
Prima reden om een grote pan vol te maken en in te vriezen of weg te geven
Nou, ik vind het eigenlijk voor mezelf ook best vervelendquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:28 schreef minilot het volgende:
Ik heb ook keihard blèrende ruziebovenburen en hik er tegenaan om er iets aan te doen, of met ze te praten, of het desnoods ergens te melden. Ik vind het maar lastig, en weet niet wat ik het beste zou kunnen doen.
Ik maak me overigens wel meer zorgen over de mensen zelf dan om geluidsoverlast.
Kaas = Tof!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een fleece dekentje gehadVoor op de bank
Van kaas
Het is roze
met 2 princessen
en blauw
quote:
Oeh fijn!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]had net al mijn extra deel dons erop gedaan, lekker warm !
Trusties allen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Leuk is dat hè? "Heb IK dat gemaakt?!"
Toch meer lol dan je in een restaurant over een goed bord eten hebt!
Hier aan de kust is het ook beperkt gebleven tot ca. 1 cm.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop dat hier ook echt wat meer sneeuw gaat vallen. We hebben hier nog maar 2 cm gehad zo ongeveer..
Stuur alles maar naar Braboland! Ik wil zoooooo graag een dik pak sneeuw....... Heerlijk gewoon! Hier nog steeds geen enkel vlokje...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:29 schreef Duderella het volgende:
Hier ligt een enorm dik pak! Snowboots aan en nóg de broek onder de sneeuw, na een ploegtocht richting de viswinkel in de stad. Volgens mij ben ik wel een uur weggeweest vanmiddag, zo voetje voor voetje.![]()
Van mij mag het wel gaan dooien trouwens. Ik vind het alleen op plaatjes leuk, die sneeuw.Het is barstens koud, snowboots zijn mensonterend lelijk en de katten vervelen zich al dagen sierlijk (de sneeuw in de tuin is te hoog om in te lopen, ze verdwijnen erin.)
Hupakee dooi en dan snel lente.
Als ik het in mijn macht had, mocht je het hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Stuur alles maar naar Braboland! Ik wil zoooooo graag een dik pak sneeuw....... Heerlijk gewoon! Hier nog steeds geen enkel vlokje...
Ik vind 't wel mooi, alles wit, knappende sneeuw onder je schoenen, strakblauwe luchten, warmte in huisquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind sneeuw best leuk, als het net gevallen is en als niet het halve land meteen ontregeld is. Sneeuw dat platgelopen is, of waar gestrooid is en wat dan weer lekker bevriest vind ik vreselijk, harde vieze drap.
ik weet niet watvoor sneeuw erbij jou NU nog ligt maar bij mij alleen maar harde, vieze zwarte opgedroogde drap, niks knappend onder de schoenenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind 't wel mooi, alles wit, knappende sneeuw onder je schoenen, strakblauwe luchten, warmte in huis
We kijken het al totdat de film op Canvas begint. De rest nemen we dus op.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef Duderella het volgende:
Bluezz & golfer, zo meteen op 3 een interview metAnouk
![]()
Oh, hier is 't prachtig, een plaatje!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet niet watvoor sneeuw erbij jou NU nog ligt maar bij mij alleen maar harde, vieze zwarte opgedroogde drap, niks knappend onder de schoenenzoals ik al zei pas gevallen zachte sneeuw is wel
maar jammer genoeg duurt dat altijd maar even
spannend he?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:29 schreef golfer het volgende:
Trouwens...net de allerlaatste DEXTER gekeken, laatste deel van seizoen 4.
Ja en wat spelen er een stel vreselijk goede acteurs in die serie mee. Niet alleen Michael Hall, maar ook een stel anderen.quote:
Nou de eerste en derde(n) bedoelt FC vast niet, dus dan houden we het maar op nummer 2. Ze vindt al die dingen dus heel bijdetijds.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:25 schreef kaasplankje het volgende:
hip
hip is 2 maal gevonden als trefwoord:
hip (zn): hoereerder, hoerenjager, hoerenloper, prostituant
hip (bn): bijdetijds, blits, modieus, onconventioneel
hip is 2 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
onconventioneel (bn) : baanbrekend, experimenteel, grensverleggend, hip, ongeregeld, onorthodox, vrij
trendy (bn) : eigentijds, hip, modieus
hoe zou je dat nr niet kennenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
Stifado wilde ik nog 's proberen me kalfsvlees, volgens mij wordt dat ook heel lekker
Ohhh, shame on me, ik hoorde dit net op de radio bij het glazen huis en ik moest zoooo lachen![]()
Kennen jullie dat?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een fleece dekentje gehadVoor op de bank
Van kaas
Het is roze
met 2 princessen
en blauw
lolz we reden vanmiddag door Valkenswaard en daar was het dus alleen maar koud en geen sneeuwquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Stuur alles maar naar Braboland! Ik wil zoooooo graag een dik pak sneeuw....... Heerlijk gewoon! Hier nog steeds geen enkel vlokje...
quote:Op zondag 20 december 2009 08:25 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
lolz we reden vanmiddag door Valkenswaard en daar was het dus alleen maar koud en geen sneeuwik heb btw nog naar jou en B. uitgekeken, wie weet liepen jullie wel daar bij de kerstmarkt, of wat het moge voorstellen
Oh en ik ben dus vooral stupid dat we niet even heb gebeld nu ik je nr toch heb
Alhoewel ik eignlijk toch iets te katerig was voor een snelle-koffie-mini-meet-en-show-gelijk -je-jeans-party
Waren op een feestje bij Neerpeltquote:Op zondag 20 december 2009 08:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer toch!!!!!! En ik was gewoon thuis!!!!!!! Volgende keer ff bellen!!!!!!!
Wat deed je in Valkenswaard?
En jongens, tralalalalalala: ER LIGT SNEEUW!!!!!!!!!!!!!! Jazeker wel! Eindelijk hebben wij ook wat! Weliswaar een dun laagje, maar het blijft wel liggen! Joepie!!!!!![]()
![]()
Dat is prima! Neerpelt is een eindje rijden voor jou volgens mij!quote:Op zondag 20 december 2009 08:59 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Waren op een feestje bij Neerpeltik ga je vogende X sms-en of je tijd hebt voor een bakske koffie
Het is elke keer weer zo'n eind weg omdat we in die gehuchten dwalenquote:Op zondag 20 december 2009 09:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is prima! Neerpelt is een eindje rijden voor jou volgens mij!
Het gaat hier trouwens steeds harder sneeuwen.... dochterlief slaapt nog. Als ze wakker is gaan we meteen naar buiten, hihi!
Ik voorspel dat het straks inderdaad erg rustig is in de kerk! Hier in Valkenswaard wordt de mis vooral bezocht door de oudjes en ik geloof niet dat het verstandig is voor die mensjes om de straat op te gaan nu... De gezinnen die naar de kerk gaan hier in Vwaard zullen wel gaan denk ik, lekker met je kindjes door de sneeuw wandelen!quote:Op zondag 20 december 2009 09:33 schreef freecell het volgende:
Mijn 'hip' hier is net zoals iets leuk, te gek, tof, gaaf, vet en weet ik niet al wat
Familiedingetje dat ik per ongeluk heb getransporteerd naar de rest van mijn leven vrees ik
En wij gaan zo naar de kerkEn als ik niet hoefde oppassen in de crèche gingen we écht niet! Het is idioot weer, de auto ligt weer onder 10 CM sneeuw en moet wéér uitgegraven en het sneeuwstormt
Wrs rustig bij de kerk straks
Ben bij CNK nu ja, laatste X was weekend van 12 september. Ik voel me hier btw echt niet meer thuis nuquote:Op zondag 20 december 2009 10:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok, SOL. Mis ik m of ben je bij je ex nu?
quote:Op zondag 20 december 2009 10:49 schreef DarkElf het volgende:nog meer sneeuw!!
wat een feestje deze winter
straks lekker dik inpakken, een boswandeling maken en daarna lekker warme wijn of warme cecemel drinken in een leuk restaurantje in t bos!
Hij neemt ook een koffer mee.quote:Op zondag 20 december 2009 11:50 schreef Tezz het volgende:
Maar je hebt alleen op de heenweg toch dat probleem? Jij mag 18 kilo meenemen. Een koffer die al 11 kilo van zichzelf weegt laat maar erg weinig ruimte om kleren te pakken trouwens. Je hebt zo een kilootje of 8 bij elkaar hoor (incluis toiletspullen).
Maar op de terugweg mogen jullie toch beiden 18 kilo meenemen? In dat geval zou ik de grote koffer meenemen. Op de heenweg maar half bepakken en op de terugweg volduwen met zijn kleren erbij!
Ik ben de kleine al aan het pakken, ik hoop maar dat het goed komt. Mag ook 10 kg per handbagage mee, dan moet daar ook maar wat in.quote:Op zondag 20 december 2009 12:03 schreef AKnynke het volgende:
ik zou die kleine meenemen, Isa, en dan eventueel nog een grotere kopen daar. 11 kilo is wel heel zwaar voor een koffer, en je hebt inderdaad zo 8 kilo aan kleding bij elkaar..
Jawel, zie boven. Maar hij neemt al zijn kleren + schoenen mee.quote:Op zondag 20 december 2009 12:05 schreef Bluezz het volgende:
Domme vraag Isa, maar heeft dr. Rossi zelf geen koffer
Mochten we niks zeggen dan?quote:Op zondag 20 december 2009 13:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wist het al máánden
En ik heb niks gezegd
Kan hij er niet beter een postpakket van maken?quote:Op zondag 20 december 2009 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel, zie boven. Maar hij neemt al zijn kleren + schoenen mee.
Als zijn neefje is geboren gaan we met de auto op kraamvisite en nemen dan de rest meequote:Op zondag 20 december 2009 13:06 schreef kaasplankje het volgende:
Kan hij er niet beter een postpakket van maken?
quote:
en zomerkleding etc kan ie daar voorlopig ook nog wel laten lijkt mequote:Op zondag 20 december 2009 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als zijn neefje is geboren gaan we met de auto op kraamvisite en nemen dan de rest mee(zoals boeken en dergelijke, veel te zwaar nu)
Ik weet niet waar jij woont, maar wat we hier hebben is niet 'een beetje sneeuw'quote:Op zondag 20 december 2009 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wel wat huiverig voor het weerHier sneeuwt het behoorlijk en ik wilde met de bus naar het station. En dan met de trein. Ik doe alles al belachelijk veel eerder dan normaal, maa dan nog. Je hebt het helemaal niet in de hand en dan heb je het idee dat het misschien helemaal niet goed komt. Nederlanders reageren zo hysterisch op een beetje sneeuw.
ik ga morgen met de trein vanuit Zweden naar Bremen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Goede reis in ieder geval!quote:Op zondag 20 december 2009 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wel wat huiverig voor het weerHier sneeuwt het behoorlijk en ik wilde met de bus naar het station. En dan met de trein. Ik doe alles al belachelijk veel eerder dan normaal, maa dan nog. Je hebt het helemaal niet in de hand en dan heb je het idee dat het misschien helemaal niet goed komt. Nederlanders reageren zo hysterisch op een beetje sneeuw.
ok, maar.... moeten in Oostenrijk gedurende de hele winter maar geen scholen open zijn? En hoe kom je op skipistes als er geen bussen rijden? En die rijden af en aan hoor. Door dikke sneeuw. Tegen bergen op. Met haarspeldbochten.quote:Op zondag 20 december 2009 13:19 schreef freecell het volgende:
Ik weet niet waar jij woont, maar wat we hier hebben is niet 'een beetje sneeuw'
Of beter: ik weet precies waar jij woont, inclusief postcode, en ik kan me niet goed voorstellen dat daar echt minder ligt
Ow, ok, dan ligt daar dus echt wel minder dan hier, want hier zijn zelfs de eikenlaan en de kastanjelaan niet schoonquote:Op zondag 20 december 2009 13:37 schreef Isabeau het volgende:
En de weg voor mijn huis is meer dan SCHOON
Ja, maar daar valt iedere week een halve meter héquote:Op zondag 20 december 2009 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, maar.... moeten in Oostenrijk gedurende de hele winter maar geen scholen open zijn? En hoe kom je op skipistes als er geen bussen rijden? En die rijden af en aan hoor. Door dikke sneeuw. Tegen bergen op. Met haarspeldbochten.
Grrrrrr....busssen rijden dus weer niet in Hoogeveen. Net even gebeld. Mijn papa komt wel met de auto
Heeft, denk ik, ook iets met de bevolkingsdichtheid te maken.quote:Op zondag 20 december 2009 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben het er wel mee eens dat Nederland altijd slecht voorbereid is op dit soort weersomstandigheden, ieder jaarbij de minste of geringste sneeuw ligt het halve land op zn gat
Het dwarrelt hier echt minimaal en de weg is zwart. Als in: er ligt niet eens van dat bruin/witte pulpsneeuw oid.quote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef freecell het volgende:
Ow, ok, dan ligt daar dus echt wel minder dan hier, want hier zijn zelfs de eikenlaan en de kastanjelaan niet schoonén de noorderstationsstraat niet.
Als in: ik denk niet dat het verantwoord is om een bus daar te laten rijden
In Oostenrijk hebben ze denk ik ook wel een iets beter strooi, veeg en sneeuwschuif-systeem dan hier
Landen als Oostenrijk hebben ook wel iéts meer budget voor dat soort dingen gok ikquote:Op zondag 20 december 2009 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben het er wel mee eens dat Nederland altijd slecht voorbereid is op dit soort weersomstandigheden, ieder jaarbij de minste of geringste sneeuw ligt het halve land op zn gat
joepie ik kon nog even snel Jess-foto kijkenquote:Op zondag 20 december 2009 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Even spammen, Jess ligt lekker op ons kadootje (die meegroeipoef/doomoo seat waar ik het al eerder over had)
Sterkte SOL en Isa met de reis!
Dat laatste ga ik zo ook ff doen denk ik. Zal Sam leuk vinden, mag ie weer naar buitenquote:Op zondag 20 december 2009 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Sam
Ik ga de winkelstraat eens even in, winkels zijn open en daarna even wat foto's schieten vd omgeving
Ja, maar bij jou ligt dan ook echt een pak neem ik aan. Ik had het hier over een dun laagje (max 5 cm) naast een overdekt benzinestationquote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef AKnynke het volgende:
hier rijden de auto's ook met slippende banden weg hoor Sunny, en ik ga er van uit dat iedereen hier wel winterbanden heeft. Hier voor m'n huis is een parkeerplaats die een beetje een heuvel opgaat, ik lag me suf hoeveel auto's ik terug zie glijden..
k denk dat we hier zo'n 40 cm. hebben. En vandaag blijft het maar doorsneeuwen..quote:Op zondag 20 december 2009 14:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou ligt dan ook echt een pak neem ik aan. Ik had het hier over een dun laagje (max 5 cm) naast een overdekt benzinestation
ik heb een stom huis, zomer een sauna en winter een vrieskist. echt heel extreem. heb ff een pot thee gezet om verder te warmen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:24 schreef freecell het volgende:
Huuu, 12 graden!
*bibber*
Hier binnen is het prima
quote:Op zondag 20 december 2009 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Oh shit ja een nijlgansik ga het even veranderen, en nog eentje toegevoegd
Het is Jess (op zijn engels uitgesprokenquote:Op zondag 20 december 2009 16:03 schreef SeaOfLove het volgende:
bluez,wtf ga je gewoon fietsen nude 3 fietserts die ik vandaag heb gezien zagen er tragisch-komisch uit. daar moet een verhaal achter zitten
Heb btw echt genoten vd foto's van jesse
binnenkort heb ik weer echt internet en kan ik alles gewoon weer volgen.
ik tikte ff te snelquote:Op zondag 20 december 2009 16:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is Jess (op zijn engels uitgesproken) Fietsen gaat prima, gewoon een beetje doortrappen. Vooral als je bang bent en zachtjes gaat fietsen gaat het nl mis. Lopen vind ik eng, fietsen niet
![]()
ik heb geleerd daar niks meer over te zeggen. en als hij het toch doet dan liever met 30 dan met 160quote:Op zondag 20 december 2009 16:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Verstandig om met dit weer, niet harder dan 30 kunnende, te smssen tijdens het rijden
Hier kwam ook gisteren één slippend en bellend langsquote:Op zondag 20 december 2009 16:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Verstandig om met dit weer, niet harder dan 30 kunnende, te smssen tijdens het rijden
Nja, ik hoop altijd maar dat dat soort mensen alleen zichzelf te pletter rijden en niet iemand mee nemenquote:Op zondag 20 december 2009 16:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb geleerd daar niks meer over te zeggen. en als hij het toch doet dan liever met 30 dan met 160
quote:Op zondag 20 december 2009 16:30 schreef freecell het volgende:
Je kan ook net te veel sneeuw hebben:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 16:11 schreef SeaOfLove het volgende:
post eens een foto van een nijlgans, ik ben nu ookwel benieuwd lolz.
quote:Op zondag 20 december 2009 16:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier kwam ook gisteren één slippend en bellend langs
Je kan ook net te veel sneeuw hebben:
[ afbeelding ]
ach zolang hij netjes rijdt vind ik het prima, hij kan prima inschatten wat zijn mede weggebruikers gaan doen aan stupid actie's hij gaat echt niet met drank op 8er t stuur zitten ofzo.quote:Op zondag 20 december 2009 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, ik hoop altijd maar dat dat soort mensen alleen zichzelf te pletter rijden en niet iemand mee nemen
LOL FC!!![]()
Geloof je het zelf?? Dat kan niemand want andere mensen zijn nu eenmaal onvoorspelbaar.quote:Op zondag 20 december 2009 16:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hij kan prima inschatten wat zijn mede weggebruikers gaan doen
Poezenijsjequote:Op zondag 20 december 2009 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Mevr. Bellefleur![]()
![]()
Tante Xena houdt een winterslaap. Haalt alleen een wit voetje buiten met de sanitaire stop en nam vannacht meteen ff een bevroren dood muisje mee![]()
Ruikt.quote:Op zondag 20 december 2009 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Mmmm de glühwein is heerlijkgolfer wordt al misselijk als ie het ziet
quote:Op zondag 20 december 2009 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijke sneeuwmonster
Was dat die enorme groep mensen die vanmiddag voor m'n huis langsliep?quote:Op zondag 20 december 2009 17:39 schreef borisz het volgende:
WTF moment, wandelaars uit alle gemeenten uit provincie Grunn gingen LOPEN naar de grote markt in de plaats Grunn. Halen die wandelaars 66000 euro op
![]()
SOmmige wandelaars hebben 50km gelopen
Goed punt, moet ik ook maar eens even weer doen (mijn E is alweer gesprongen, dat krijg je met die dunne snaren die ik gebruikquote:Op zondag 20 december 2009 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Allereerst GEFELICITEERD OMA BLOES EN OPA GOLFERWat een poepie die kleine
En daarnaast.... tja, eigenlijk niet zo veel momenteel. Gitaar aan het herbesnaren maar da's geen groot nieuws.
Kelly Familyquote:Op zondag 20 december 2009 20:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed punt, moet ik ook maar eens even weer doen (mijn E is alweer gesprongen, dat krijg je met die dunne snaren die ik gebruik)
Een in het echt spugende Giel ingebouwd?quote:Op zondag 20 december 2009 21:08 schreef Mirjam het volgende:
mwa, nouja, hij is euh, speciaal
maar hij verschijnt ongetwijfeld nog wel op fok
laten we het er op houden dat het zo koud was : -quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Een in het echt spugende Giel ingebouwd?
Je maakt ons nieuwsgierig en wie A zegt moet ook FOK! zeggen natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 21:08 schreef Mirjam het volgende:
mwa, nouja, hij is euh, speciaal
maar hij verschijnt ongetwijfeld nog wel op fok
ik wacht af, hij is naar zo ongeveer heel fok gemaildquote:Op zondag 20 december 2009 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je maakt ons nieuwsgierig en wie A zegt moet ook FOK! zeggen natuurlijk![]()
Klinkt lekker Sun!
Weljaquote:Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stelde me jou en Tara en L met een gitaar voor.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Welja
TARA speelt wel toetsen, geen gitaar. Ik speel gitaarEn ik heb een hele fijne western
quote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef freecell het volgende:
Die van mij is ook half antiek,maar geniaal!
Laat hem 2 maanden liggen in een ruimte met wisselende temperatuur en nog nauwelijks ontstemd
En hij speelt zo lekkerHeel smal halsje, hele brede kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |