Aan de schrijfwijze kun je meteen zien dat het nep is. Of je bent zo dom als het achtereind van een varken dat je hier toch intrapt.quote:Tip vd politie!! (niet weggooien, erg belangrijk en geen kettingbrief!!)-
Goede tip!
Wisten jullie dit????
gedwongen pinnen ? DAN GOED LEZEN!
EEN TRANSACTIE AAN EEN GELDAUTOMAAT ... ZEER BELANGRIJK!
DEZE KLEINE INFORMATIE KAN VAN GROOT NUT ZIJN ...
Indien U ooit gedwongen wordt om geld af te halen aan een geldautomaat om daarna te overhandigen aan uw belager, weet dat ALS U UW PINCODE ACHTERSTEVOREN INBRENGT (b.v. indien uw code 1234 is , dient U 4321 als code in te tikken).
De machine erkent dat U de code met opzet achterstevoren hebt ingevoerd.
U krijgt inderdaad het geld maar tegelijkertijd wordt de politie verwittigd dat U bedreigd of bestolen wordt.
De politie kan U in dit geval dus te hulp komen.
Deze nuttige informatie werd via de TV vrijgegeven en het blijkt dat slechts weinig mensen hiervan op de hoogte zijn.
DAAROM IS HET RAADZAAM OM DIT BERICHT DOOR TE STUREN.
Naar iedereen die U kent!!!
iedereen die U kent!!!
quote:Hallo allemaal!
Normaal stuur ik nooit mailtjes door, maar hier moet ik wel even een uitzondering voor maken! Zeer handig om te weten!!
groet
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:06 schreef damsco het volgende:
Mijn pincode is 0000Vandaar dat ik constant door de politie wordt bezocht als ik pin
Mijn pincode is 0000Vandaar dat ik constant door de politie wordt bezocht als ik pin
Ow, als je de eerste was geweest met deze grap had ik misschien gelachen.. Ohh nee toch niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:12 schreef Norbert704 het volgende:
Maar mijn pincode is 1991? Huh? Nooit politie gezien!
HAHHAHA NOG ZO'N GRAPJAS!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:18 schreef Opperkwal het volgende:
Mijn vorige pincode was 6446 dus het lijkt me sterk
De mijne 2067. Ruilen?quote:
Wat een vieze, lompe takkehoer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:51 schreef Apebeer het volgende:
Die kreeg ik op hyves
De vrouw dacht serieus dat het waar was
Dus?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef Apebeer het volgende:
Ik weet de pincode van iemand uit me klas:
4144
quote:
ik kreeg vandaag dezequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:06 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja ik heb ook nog een mail gekregen.
ik sta je dan op te wachtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn pincode is 6623.
Maar over tien minuten sta ik al aan de automaat in de bank en verander ik gewoon m'n pincode.
Ik stond om 19.33 in de bank maar heb jou nergens gezien.quote:
oh.. dat heb ik de verkeerde beroofdquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik stond om 19.33 in de bank maar heb jou nergens gezien.
Kan de beste overkomen. Maar de slechtste het gemakkelijkst.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
oh.. dat heb ik de verkeerde beroofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |