quote:A Dutch action group that calls itself FOK! RLS seized a German restaurant today.
The group was founded on a Dutch forum website called "FOK!"
Owner Danny says he has nothing to do with this specific sub forum and had no idea they were planning anything else than an innocent meeting, which was discussed openly on the RLS sub forum.
The sub forum was closed immediately and user data were handed over to the Dutch national security department.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef Leandra het volgende:
A Dutch action group that calls itself FOK! RLS seized a German restaurant today.
Owner Danny says he has nothing to do with this specific sub forum and had no idea they were planning anything else than an innocent meeting, which was discussed openly on the RLS sub forum.
The sub forum was closed immediately and user data were handed over to the Dutch national security department.
SCHEIßE!!~!1!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Danny was al genoemd sukkel, nou weten ze z'n schuilnaam ook
Ja, en dat in de sneeuwquote:
Die moffen kunnen sowieso alleen Duitsch normaal verstaan, dus als we in het Nederlandsch plannen zien ze het nooit aankomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dat in de sneeuw![]()
Volgens mij kunnen we nu wel ongegeneerd een "meeting" bij jou gaan plannen, niemand die het na dit nieuwsbericht nog als een serieuze dreiging ziet
Dan moeten we wel zorgen dat we überhaupt geen woord Duits gebruikenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die moffen kunnen sowieso alleen Duitsch normaal verstaan, dus als we in het Nederlandsch plannen zien ze het nooit aankomen
hi leaquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moeten we wel zorgen dat we überhaupt geen woord Duits gebruiken
hi ianquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die moffen kunnen sowieso alleen Duitsch normaal verstaan, dus als we in het Nederlandsch plannen zien ze het nooit aankomen
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moeten we wel zorgen dat we überhaupt geen woord Duits gebruiken
hi, nog plannen met de kerst, of gaan we weer samen wat doen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:41 schreef Leandra het volgende:
WJ
En wat stoer dat je zomaar een foto van jezelf post
Alles kut hier qua feestdagen, maar dat boeit niet want zo kerstig ben ik toch nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed, met jou ook?
heb je nog een beetje 'n 'gezellige' kerst of moet je werken?
Ik had de busreis naar de kerstmarkt gemist, dus ik ben bang dat ik de komende dagen druk ben met inkopen doen en de kerstdagen zelf de boom nog moet versieren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi, nog plannen met de kerst, of gaan we weer samen wat doen?
okeequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had de busreis naar de kerstmarkt gemist, dus ik ben bang dat ik de komende dagen druk ben met inkopen doen en de kerstdagen zelf de boom nog moet versieren.
Dus hoewel ik graag met je naar het kerstcircus gegaan was, ziet het er naar uit dat het niet in m'n schema past.
Ik moet nogquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hopla ,D tje. Heb je al gefietst ?Ik moet nog...
Dat wek-gedeeltequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
haha. Wat? Fietsen of topic tot leven wekken....??
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dan ga ik maar nu....ik heb geen zin, maar t moet.....
sterktequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dan ga ik maar nu....ik heb geen zin, maar t moet.....
Lekker he! Heb je er ook 1 of ga je ervoor de deur uit?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet nog
Vanmiddag in de sauna gezeten
Ik moet er 20 minuutjes voor rijdenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lekker he! Heb je er ook 1 of ga je ervoor de deur uit?
Die van mij is net een telefooncel, je past er niet echt met z'n 2en in.
ff? Minimaal een uurtje hequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ben zo terug ,hoor ff fietsen.....in-door...
Doen we 1x in de maand ongeveer, een "echte" sauna is toch lekkerder dan een infraroodquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet er 20 minuutjes voor rijden
Maar dan heb je ook wat (verschillende baden, 6 sauna's, ...)
Ik doe het 1 a 2 keer per weekquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doen we 1x in de maand ongeveer, een "echte" sauna is toch lekkerder dan een infrarood![]()
Maar voor mijn spiertjes is deze sauna ook geweldig en ik hoef de deur niet uit
lachen om kleine mensenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef KRIBBET het volgende:
Eind van de middag liep ik met de honden door het bos en zag iemand aankomen, dacht nog:wie laat zijn kind in een verlaten bos een hond uitlaten? Bleek het een lilliputter te zijn (sorry, klein persoon)
Ik moest gelijk aan Hans Teeuwen denken, Kabouters bestaan dus echtWilde nog vragen waar haar paddestoel stond. (oke, dat zou ik niet doen want zo ben ik niet opgevoed) maar heb de rest van de wandeling lopen lachen
![]()
t is toch ongehoord om daarmee te spotten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen, laat Gomi t maar niet horen....
Misschien bedoelde Kribbet het niet spottendquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
t is toch ongehoord om daarmee te spotten?
lilliputter, Kabouters bestaan dus echt, vragen waar haar paddestoel stondquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien bedoelde Kribbet het niet spottend
Idd, volgens mij was het gewoon grappig bedoeltquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
lilliputter, Kabouters bestaan dus echt, vragen waar haar paddestoel stondquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Idd, volgens mij was het gewoon grappig bedoelt
Dat moet je aan Gomi vragen, die stakkerd zit te typen met Japanse eetstokjes, bungelend met zijn beentjes....quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en op een kussentje zittend tegenwoordig he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat moet je aan Gomi vragen, die stakkerd zit te typen met Japanse eetstokjes, bungelend met zijn beentjes....
Ik zei niet dat het grappig was, alleen dat het zo bedoelt wasquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:26 schreef gomi het volgende:
[..]
lilliputter, Kabouters bestaan dus echt, vragen waar haar paddestoel stond
erg grappig idd.
behalve als je zelf een klein persoon bent ws
maar ik zie t puur als belediging. of de bedoeling nu grappig was of niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het grappig was, alleen dat het zo bedoelt was
Ja, met daaronder weer een stapel oude kranten van een half jaar??? Gut gut gut zoooo sneu...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:27 schreef gomi het volgende:
[..]
en op een kussentje zittend tegenwoordig he.
Ik vond het anders reuze grappig toen, tis al een heeeuuuuul oud hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het grappig was, alleen dat het zo bedoelt was
yeah, maar ik kan nu wel mijn beeldscherm zienquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, met daaronder weer een stapel oude kranten van een half jaar??? Gut gut gut zoooo sneu...
ja jij bent zeker ook lang?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik vond het anders reuze grappig toen, tis al een heeeuuuuul oud hoor![]()
Nee ik ben 1.80, ik huil als het in sprookjes over reuzen gaatquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
ja jij bent zeker ook lang?
en niet 1.53 ofzo?
Ja , gelukkig heb je de oplossing daarvoor nu gevonden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar ik kan nu wel mijn beeldscherm zien
Huub, ben jij het?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
ja jij bent zeker ook lang?
en niet 1.53 ofzo?
1.80 is nog lang geen reusquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee ik ben 1.80, ik huil als het in sprookjes over reuzen gaat
Dat mag uiteraardquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik zie t puur als belediging. of de bedoeling nu grappig was of niet.
sprong altijd. maar je komt nu met een goed idee. ik ga zo een trapje halenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja , gelukkig heb je de oplossing daarvoor nu gevonden....alleen laat je je nog steeds van de stoel afvallen gewoon??Of heb je nu zon stapelbed-trapje bij de hand?
A tall babequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee ik ben 1.80, ik huil als het in sprookjes over reuzen gaat
dus dat!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1.53 is ook nog lang geen kabouter
scheelt maar 3 cm he. en dat is met mijn schoenen aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1.53 is ook nog lang geen kabouter
jaja, zie t al voor me. ik kom binnen, krijg een helm op mijn kop en ga vliegenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:36 schreef willem-jozef het volgende:
hoi sporty en dees, babs en gompie en zoowww, komen jullie nog gooien 3e kerstdag? eerst bowlen en steengrillen en dan lekker smijten met die kleine teringlijers!!
[ afbeelding ]
doei, tot dan
Hier kan Gomi heel goed over meepraten....hij heeft t vaak aan den lijve ondervonden...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:36 schreef willem-jozef het volgende:
hoi sporty en dees, babs en gompie en zoowww, komen jullie nog gooien 3e kerstdag? eerst bowlen en steengrillen en dan lekker smijten met die kleine teringlijers!!
[ afbeelding ]
doei, tot dan
Je hebt het wel druk he met je stage activiteitenbegeleiderquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:36 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
doei, tot dan
Ja das met je dansschoenen met dat hakje, nee op sokjes haal je de 1.50 niet hoor.....quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:37 schreef gomi het volgende:
[..]
scheelt maar 3 cm he. en dat is met mijn schoenen aan
Gomiairquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja, zie t al voor me. ik kom binnen, krijg een helm op mijn kop en ga vliegen
je moet maar denken: ik kan weer anderen dingen goed (verstoppertje spelen in kleine ruimten en dat soort dingetjes).quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja, zie t al voor me. ik kom binnen, krijg een helm op mijn kop en ga vliegen
precies. ik heb dan ook altijd mijn schoenen aan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja das met je dansschoenen met dat hakje, nee op sokjes haal je de 1.50 niet hoor.....
hoi, alles goed daar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Je hebt het wel druk he met je stage activiteitenbegeleiderIk heb het te druk kerstkrans breien.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je moet maar denken: ik kan weer anderen dingen goed (verstoppertje spelen in kleine ruimten en dat soort dingetjes).![]()
fijne avond, doei
Latersssssquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, alles goed daar?
kom wel een keer je krans keuren als ik bij caro langsga![]()
nu echt doeiii. en ook een fijne avond![]()
maar daar staat tegenover dat niemand me op de dansvloer ziet staan en ik daar dus doodsangsten uitstaquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:42 schreef Anniebab het volgende:
Ja Gompy je kan ook in de disco onder al die rokjes gluren zonder dat je een klap voor je bakkes krijgt....
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, alles goed daar?
kom wel een keer je krans keuren als ik bij caro langsga![]()
nu echt doeiii. en ook een fijne avond![]()
Hoe zwaar ben je?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja jij ziet t ook al helemaal voor je he? gooien met gomi
Mwah, Gomi, gooi me (me op z'n Engels)... als je een beetje plat praat dan spreek je Gomi al zo uit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja jij ziet t ook al helemaal voor je he? gooien met gomi
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, Gomi, gooi me (me op z'n Engels)... als je een beetje plat praat dan spreek je Gomi al zo uit.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen die niet gegooid wil worden
En ik wilde nog wel met je vechten...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ja mij te gooien als je me zou zien bv
ja ook dat nog.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel met je vechten...Sorry daarvoor...
Ik gooi niet voor de lol met mannenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ja mij te gooien als je me zou zien bv
Knap hoor dat je dat rond deze tijd nog kan opbrengenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef D. het volgende:
Vanavond gaat 't 'm niet worden zo te zien.
Dadelijk maar op de fiets klimmen dan
Het is meer dat ik het nog niet eerder op heb kunnen brengenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
Knap hoor dat je dat rond deze tijd nog kan opbrengen
Voor iedereen: ik kan je niet beledigen, je kan je alleen beledigd voelen maar dat is een ander verhaal.quote:
t was allemaal niet serieus hoor. ben niet echt 1.53quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor iedereen: ik kan je niet beledigen, je kan je alleen beledigd voelen maar dat is een ander verhaal.
Zoals ik al vermelden, zo ben ik niet opgevoed maar moest gelijk aan Hans Teeuwen denken.
Wilde het linkje nog plaatsen maar zag hem net al staan.
Dus mensen, niet zo snel op de tenen getrapt zijn want daar is het helemaal niet om bedoeld![]()
En de grappen over kleine en grote mensen ken ik allemaal wel, ben zelf aan de grote kant.
Wat een lol zegquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:32 schreef gomi het volgende:
t was allemaal niet serieus hoor. ben niet echt 1.53
Kut, zit ik daarom met zweet in mijn naad op de bank, met trillende vingers de juiste toetsen proberen te vinden en een huisarts onderweg om me een kalmeringsmiddel te gevenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:32 schreef gomi het volgende:
[..]
t was allemaal niet serieus hoor. ben niet echt 1.53
Voor jou allesquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt nog voor je sneeuw
Het staat hier heel mooi
Alles?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor jou alles....ik heb het vriesgebeuren net richting jou gekssttt
![]()
Nee hoor dat weet je toch...je doet er alleen niets meequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Alles?
*snel post van Laysa quote zodat ze later niet kan beweren dat ze het niet gezegd heeft
Ik ben ondertussen darts aan het kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef Laysa het volgende:
Nog wat leuks gebeurd behalve dat jullie aan het kaboutergooien waren
lol, jij de lul ik de kabouterquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kut, zit ik daarom met zweet in mijn naad op de bank, met trillende vingers de juiste toetsen proberen te vinden en een huisarts onderweg om me een kalmeringsmiddel te geven![]()
Jullie zijn gemeenIk ga in een hoekje zitten huilen om al dit onrecht.
Kortom, ik was de lul![]()
Tja, dan is braaf zijn ook niet echt een uitdaging voor jequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Das mijn handelsmerk, samen met saai
Eng om dan te rijden he? Ik heb winterbanden en zelfs kettingen maar ik ben geen held in de sneeuw met m'n auto hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:36 schreef Laysa het volgende:
en ik kom net van buiten en het was spekglad hier
Tja..quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor dat weet je toch...je doet er alleen niets mee
owja...ff de tv aanzettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen darts aan het kijken
Maar, daar schoppen ze elkaar niet k.o., dus daar vind je vast weinig aan
ik heb een schaal baklava staan en heb me niet kunnen beheersen. en heb vandaag ook al niet getraindquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
owja...ff de tv aanzetten...ik zit werkelijk waar propvol....heb 2 x opgeschept en nog 2 x een toetje genomen
nou heel relaxed zit ik dan niet achter het stuur nee....maar echt engig vind ik het ook niet...terwijl ik in een dinkytoy aut rij en geen winterbanden heb....tis altijd weer een uitdagingquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Eng om dan te rijden he? Ik heb winterbanden en zelfs kettingen maar ik ben geen held in de sneeuw met m'n auto hoor.
Wat heb je gegeten dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
owja...ff de tv aanzetten...ik zit werkelijk waar propvol....heb 2 x opgeschept en nog 2 x een toetje genomen
ik heb vanochtend 1 uur getraind waarvan 3 kwartier met mn trainerquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb een schaal baklava staan en heb me niet kunnen beheersen. en heb vandaag ook al niet getraind![]()
naja, gooien we maar op de kersthoop
Kersthoop? Is dat de bijnaam voor je buikje van de feestdagen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb een schaal baklava staan en heb me niet kunnen beheersen. en heb vandaag ook al niet getraind![]()
naja, gooien we maar op de kersthoop
Volgende keer vertrouw ik niemand meer en beledig ik wie ik wilquote:
vannacht getraind met je trainer?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb vanochtend 1 uur getraind waarvan 3 kwartier met mn trainer
Personal trainert?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Laysa het volgende:
ik heb vanochtend 1 uur getraind waarvan 3 kwartier met mn trainer
mn moeder vierde haar verjaardag en 1 van dr beste vriendinnen kookte...en die kan echt heel goed indisch enzo koken...dus ze had haar legandarische nasi gemaakt en allemaal dingetjes erbij....en Satequote:
hehe die dingen die dat buikje zouden kunnen veroorzakenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Kersthoop? Is dat de bijnaam voor je buikje van de feestdagen?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
vannacht getraind met je trainer?![]()
ik ga morgenochtend weer en zondag. neem ik me nu voor
true, true. ik ben sowieso niet snel beledigd hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgende keer vertrouw ik niemand meer en beledig ik wie ik wil![]()
Trouwens na kabouter Wesley mocht er een tegengeluid komen
klinkt goed, en aangezien jij er zoveel van gehad hebt zal het dat ook wel zijn geweestquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
mn moeder vierde haar verjaardag en 1 van dr beste vriendinnen kookte...en die kan echt heel goed indisch enzo koken...dus ze had haar legandarische nasi gemaakt en allemaal dingetjes erbij....en Sate![]()
![]()
Zalig..........heb gelijk zin in iets te etenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:45 schreef Laysa het volgende:
mn moeder vierde haar verjaardag en 1 van dr beste vriendinnen kookte...en die kan echt heel goed indisch enzo koken...dus ze had haar legandarische nasi gemaakt en allemaal dingetjes erbij....en Sate![]()
)
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
anders zou t wel erg personal zijn he
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
klinkt goed, en aangezien jij er zoveel van gehad hebt zal het dat ook wel zijn geweest
je broer was dus goed aagekomen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja echt he...dat had ik vroeger al als zij kookte echt super lekker
![]()
mn broer en ik hadden nog ruzie bijna om het laatste sate stokje
Toen heb je hem ermee geprikt en at je hem snel zelf opquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja echt he...dat had ik vroeger al als zij kookte echt super lekker
![]()
mn broer en ik hadden nog ruzie bijna om het laatste sate stokje
i know. heb weleens eerder gelezen dat je m wel kunt waarderenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar zou ik eerlijk gezegd niets op tegen hebben
![]()
Goed dat ik het weet, je naam staat in mijn boekjequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
true, true. ik ben sowieso niet snel beledigd hoor
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef Leandra het volgende:
A Dutch action group that calls itself FOK! RLS seized a German restaurant today.
Al een sport in gedachte, of is het al goed zolang er maar een personal trainer bijzit?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik in januari ook weer tijd vrij ga maken op 2 x per week te gaan sporten
das een top intentiequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik in januari ook weer tijd vrij ga maken op 2 x per week te gaan sporten
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
i know. heb weleens eerder gelezen dat je m wel kunt waarderen
Ik wil gewoon naar de sportschool en me daar lekker uitleven op de apparaten en af en toe een spinles.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Al een sport in gedachte, of is het al goed zolang er maar een personal trainer bijzit?
Uitstekend idee, paar uurtjes per week moet toch wel lukkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Vast wel..das ook de reden waarom al die sportscholen zo goed lopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naar de sportschool en me daar lekker uitleven op de apparaten en af en toe een spinles.
En dan goed in het rond kijken of er een leuke pt rond loopt
meegaan met laysaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naar de sportschool en me daar lekker uitleven op de apparaten en af en toe een spinles.
En dan goed in het rond kijken of er een leuke pt rond loopt
Het is zo makkelijk om te zeggen dat je er geen tijd voor hebt, want je moet er gewoon tijd voor maken ook al werk ik 4 dagen per week.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
Uitstekend idee, paar uurtjes per week moet toch wel lukken
Jong,strak, macho en weinig inhoud, meer heb je niet nodigquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef D. het volgende:
misschien is PT worden wel een leuk beroep
Ja, misschien iets voor jou?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef D. het volgende:
misschien is PT worden wel een leuk beroep
was het maar zo'n feest...maar miss een goed idee voor 2010quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Liefde is mooigeniet ervan!
Hebberdquote:
owquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jong,strak, macho en weinig inhoud, meer heb je niet nodig
gewoon recht op je doel afgaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest...maar miss een goed idee voor 2010
* Sjuchtquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
Voor een goed gesprek kunnen we altijd naar een maatschappelijk werkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
Verhuur en import.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, misschien iets voor jou?
Dat vroeg ik me gisteren nog af toen jij vertelde dat je bezig was 2 ondernemingen op te zetten, in welke branche is dat ?
Inderdaad vaagquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Verhuur en import.
Ja, da's vaag
Details volgen als het rond is. Beide moeten binnen 6 maanden van de grond zijn
Kolere herriequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is er weer eens een Real Live Stream en er wordt in RLS nog niet eens over geluld![]()
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/
Avond
Rudiequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is er weer eens een Real Live Stream en er wordt in RLS nog niet eens over geluld![]()
Avond
Neequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad vaag![]()
Maar wel spannend en heb je jezelf 6 maanden de tijd gegeven om het voor elkaar te krijgen en als dat niet lukt ga je dan weer op zoek naar een begripvolle baas?
doe je dat voor mij?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef Laysa het volgende:
ik ga me ondertussen ff onthaasten voor de tv
Ik heb een andere RLSquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Avond
Ben zeker gaan fan van gielebiel maar deze stream wil ik toch wel af en toe bekijkenquote:
ik heb daar niet zoveel mee, ik vind het ook zo raar al die mensen die buiten in de kou staan te kijken naar die gasten achter het glasquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Avond
Is ook mooiquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een andere RLS
http://www.sbs6.nl/web/show/id=306611/langid=43
Natuurlijk gaat dat revolutionaire idee werken, vertel...vertel...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Want het gaat natuurlijk wel lukken
De verhuur:
Het is een nieuw (revolutionair?) idee, dus het moet wel aanslaan.
Als dat niet gebeurt dan...tja...weet ik het ook niet meer.
Ik kan niet werken voor een baas. Een jaartje wel, maar de rest van mijn leven niet
Het import verhaal doe ik erbij, en mogelijk groeit ook dit uit tot een modaal salaris, maar da's niet het uitgangspunt.
Tis nou ook echt koud hèquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb daar niet zoveel mee, ik vind het ook zo raar al die mensen die buiten in de kou staan te kijken naar die gasten achter het glas
Voor jezelf beginnen is altijd moeilijk, spannend en leuk! Geen eikel die je verteld wat je moet doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Want het gaat natuurlijk wel lukken
De verhuur:
Het is een nieuw (revolutionair?) idee, dus het moet wel aanslaan.
Als dat niet gebeurt dan...tja...weet ik het ook niet meer.
Ik kan niet werken voor een baas. Een jaartje wel, maar de rest van mijn leven niet
Het import verhaal doe ik erbij, en mogelijk groeit ook dit uit tot een modaal salaris, maar da's niet het uitgangspunt.
t.z.t.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat revolutionaire idee werken, vertel...vertel...![]()
Ik houd niet van bazen die de baas spelen.quote:Ben jij zo'n eigengereid mannetje die zich door niemand iets gezegd wilt laten hebben?
Dus ik hoef niet te fietsen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor...ik kan ook fokken terwijl ik onthaast en tv kijk
Watjequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Er zitten geen banden op mijn hometrainert
en gelijk heb je ook...als het kan in jou line of work en je krijgt het van de grond en je bent er helemaal happy mee dan moet je het doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
t.z.t.
[..]
Ik houd niet van bazen die de baas spelen.
Ik weet prima wat ik waard ben en wens daar ook naar behandeld te worden
Daarnaast draag ik graag veel verantwoordelijkheid, het liefst de eindverantwoording.
Ook wil ik graag als ik voor een goede winst zorg dat die op mijn bankrekening komt, niet die van de eigenaar/directeur waarvoor ik werk.
kortom, Ik ben graag eigen baas
Yep, heb 2 bedrijven die er verstand van hebben mijn idee laten toetsen en ze zien er wel mogelijkheden in.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor jezelf beginnen is altijd moeilijk, spannend en leuk! Geen eikel die je verteld wat je moet doen![]()
Heb je onderzoek laten doen voor je revolutionaire idee? Of weet je het bijna zeker
Genoeg redenen om je eigen baas te zijn dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
t.z.t.
[..]
Ik houd niet van bazen die de baas spelen.
Ik weet prima wat ik waard ben en wens daar ook naar behandeld te worden
Daarnaast draag ik graag veel verantwoordelijkheid, het liefst de eindverantwoording.
Ook wil ik graag als ik voor een goede winst zorg dat die op mijn bankrekening komt, niet die van de eigenaar/directeur waarvoor ik werk.
kortom, Ik ben graag eigen baas
Kijk...das echt actie ondernemenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Yep, heb 2 bedrijven die er verstand van hebben mijn idee laten toetsen en ze zien er wel mogelijkheden in.
Ik krijg nu via UWV allerlei cursussen vergoed, dus dat mijn idee haalbaar is was voor hen wel een eis
ALs ik D. was kroop ik lekker dicht tegen jou aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lieverd....van mij hoeft niets hoor...leven en laten leven
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ALs ik D. was kroop ik lekker dicht tegen jou aanMaar dat doet ie ook niet, die "lieverd"
Nog zo'n hebberig typequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat mag niet van zn vrouw....echt een spelbreekster hoor
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk al mijn hele leven dat eigen baas zijn voor mij is weggelegd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg redenen om je eigen baas te zijn dus![]()
Het heeft allebei zijn voor- en nadelen, het is maar net wat het beste bij je past.
"Samen spelen, samen delen" hebben sommigen nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja vrouwen he.....echt ze zijn zooooooooooooo erg
Dat mag niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Samen spelen, samen delen" hebben sommigen nog nooit van gehoord
Daar ga ik gewoon van uit.......tis een vrouw he....quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag niet?
Heb jij het haar gevraagd dan?
Dus niet zomaar een idee en over 1 nacht ijs gegaan, er is echt over nagedacht. Dat maakt de slagingskans een heel stuk groterquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Yep, heb 2 bedrijven die er verstand van hebben mijn idee laten toetsen en ze zien er wel mogelijkheden in.
Ik krijg nu via UWV allerlei cursussen vergoed, dus dat mijn idee haalbaar is was voor hen wel een eis
Oja, die zijn ook allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar ga ik gewoon van uit.......tis een vrouw he....
En groot gelijk dan dat je er zo je schouders eronder zet en helemaal voor gaat, dan moet het je gewoon lukken, het bloed kruipt toch waar het niet gaan kanquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk al mijn hele leven dat eigen baas zijn voor mij is weggelegd.
Ik heb een paar jaar terug met een collega een bedrijf gerund en me 110% gegeven tot het hoofdkantoor me lit vallen door me dingen te beloven die ze niet nakwamen. Heb toen een tijdje gezocht naar wat ik voor mezelf zou willen doen, maar heb niets doorgezet en ben, om toch geld te verdienen, ergens op de binnendienst gaan werken. Leuk werk hoor, maar niet voor de rest van je leven. Dat zagen zij ook wel en ze wilden me daarom ook geen vast contract geven. Heb daar goede gesprekken gehad met mijn leidinggevende en toen ook besloten dat ik de spannende stap naar het ondernemerschap gewoon door moest zetten. Misschien lukt het me niet, maar dan heb ik het tenminste wel geprobeerd. Ben lang genoeg ongelukkig geweest als werknemer
Ik heb al jaren lang vele ideeën en heb toen ik besloten had dat het er NU van moest gaan komen het meest gangbare idee verder uitgewerktquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus niet zomaar een idee en over 1 nacht ijs gegaan, er is echt over nagedacht. Dat maakt de slagingskans een heel stuk groter![]()
Wens je veel succes!
wat ga je doen zo vroeg in de kou?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog een prettige avond allemaal. Nog ff zappen (en dan wat voorbereidingen treffen voor een buitengebeuren vanaf morgen 0700u) Ciao a tutti. Ci vediamo presto
![]()
Quattro stagioniquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog een prettige avond allemaal. Nog ff zappen (en dan wat voorbereidingen treffen voor een buitengebeuren vanaf morgen 0700u) Ciao a tutti. Ci vediamo presto
![]()
Tutti Fruttiquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat als je eenmaal voor jezelf bent begonnen dat dat dan ook veel prettiger blijft dan voor een '' baas '' te werkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En groot gelijk dan dat je er zo je schouders eronder zet en helemaal voor gaat, dan moet het je gewoon lukken, het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan![]()
Meneer Deisyy, Donald dus, is ook jarenlang zelfstandig ondernemer geweest, kreeg 9 jaar geleden een mooie aanbieding om ergens in vaste dienst te komen, maar na een jaar of 5 begon het toch weer te kriebelen en toen is hij in 2007 weer voor zichzelf begonnen, met groot succes kan ik wel zeggen
Dat is het verschil tussen jullie en kribbetje, papa vroeg op een gegeven moment of ik de zaak wilde overnemen, kan het vanuit huis doen, de basis is er en kan altijd mijn vader vragen als er wat is, 42 jaar en soms nog pappie nodigquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En groot gelijk dan dat je er zo je schouders eronder zet en helemaal voor gaat, dan moet het je gewoon lukken, het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan![]()
Meneer Deisyy, Donald dus, is ook jarenlang zelfstandig ondernemer geweest, kreeg 9 jaar geleden een mooie aanbieding om ergens in vaste dienst te komen, maar na een jaar of 5 begon het toch weer te kriebelen en toen is hij in 2007 weer voor zichzelf begonnen, met groot succes kan ik wel zeggen
Mooiquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nouja, als dat voor jou werkt is het toch prima?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen jullie en kribbetje, papa vroeg op een gegeven moment of ik de zaak wilde overnemen, kan het vanuit huis doen, de basis is er en kan altijd mijn vader vragen als er wat is, 42 jaar en soms nog pappie nodig
Trusten voor later en veel plezier in de kou morgenochtendquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Het belangrijkste is dat je je er zelf prettig bij voelt en dan maakt het toch niet uit of je zelfstandig ondernemer bent of in een gespreid kribbetjequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen jullie en kribbetje, papa vroeg op een gegeven moment of ik de zaak wilde overnemen, kan het vanuit huis doen, de basis is er en kan altijd mijn vader vragen als er wat is, 42 jaar en soms nog pappie nodig
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb altijd bewondering voor ondernemers. Die doen het maar mooi waar anderen van dromen
Koop ook ieder jaar de Quote 500 en de 100% Selfmade om alle verhalen te lezen.
Die laatste lijst sluit het meest aan bij waar ik naar toe zou willen, en dan niet zozeer het geld, als zou dat mooi meegenomen zijn.
En.... en, sta je er al in?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik koop de Quote 500 ook elk jaar om te kijken of ik de lijst heb gehaald
En is het gelukt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik koop de Quote 500 ook elk jaar om te kijken of ik de lijst heb gehaald
Werkt prima, weinig risico gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als dat voor jou werkt is het toch prima?
Ik heb geen vader waar ik een bedrijf van over kan nemen
die knop om niet te trainen had ik voor mijzelf uren geleden al doorgehaktquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:58 schreef D. het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt; vandaag geen fietsen meer
*kop thee heeft gepakt
Tja, als het bij mij mis gaat hoop ik dat het niet 'zwaar mis' is. Maar goed, je moet wat..quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Werkt prima, weinig risico gehad.
Heb bij vrienden gezien dat het ook zwaar mis kan gaan
Ik ben en/enquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat je je er zelf prettig bij voelt en dan maakt het toch niet uit of je zelfstandig ondernemer bent of in een gespreid kribbetjeterecht bent gekomen.
Ik houd mezelf gewoon voor dat het saunagebruik mij ook ten goede is gekomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
die knop om niet te trainen had ik voor mijzelf uren geleden al doorgehakt
moet ook af en toe he. rust pakken enzo
dat hoop ik van die baklava hierquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik houd mezelf gewoon voor dat het saunagebruik mij ook ten goede is gekomen
Mijn vrouw is dat hier nu ook, dus ik ga ook voor de boodschappen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben en/enPa kan het eigenlijk niet helemaal loslaten en komt vaak even helpen.
Het aller prettigste is nog wel dat mijn vrouw de hoofdkostwinnaarres is en ik voor de boodschappen werk
ik ook morgen en zondag weer trainen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
ik fiets morgen wel weer, en overmorgen weer schaatsen
Kijk, komt alles toch nog goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook morgen en zondag weer trainen.
ik denk dat ik zondag ook weer ff ga trainenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook morgen en zondag weer trainen.
Ik heb er ook eentje gekochtquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk dat ik zondag ook weer ff ga trainen![]()
en ik heb net mn agenda zitten invullen...ik vind dat nog steeds erg fijn een gewone ouderwetse agenda
ik heb hem het afgelopen jaar niet gebruiktquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje gekocht
Ga voor het eerst van mijn leven 'm echt gebruiken
Nou, dat hopen we dan voor jequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb hem het afgelopen jaar niet gebruikt....maar in het nwe jaar moet ik hem wel gaan gebruiken...ik ben echt een beetje een warhoofd met afspraken onthouden
![]()
Maar als alles gaat zoals ik wil dat het gaat dan ga ik een wat drukker jaar tegemoet
Coolquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een nieuwe liefde,
Ze is zo tof, een engeltje, met een blauw lampje en vooral, niet duidelijk zichtbaar op de foto's blauwe glittertjes op haar vleugels.O+
Ze is afschuwelijk mooi.
Sfeerbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is zo Kitscherig dat ie leuk wordtquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ze is zo tof, een engeltje, met een blauw lampje en vooral, niet duidelijk zichtbaar op de foto's blauwe glittertjes op haar vleugels.O+
Ze is afschuwelijk mooi.
Sfeerbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kitsch is goed, zeker met kerstquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij is zo Kitscherig dat ie leuk wordt
Owwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kitsch is goed, zeker met kerst
Welke fimmel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
Vergeet ik helemaal Ian te bedanken voor de filmtip.![]()
Ik vind hem liefquote:
ik gebruik ook nog steeds een kleine agenda. vind ik wel makkelijk tbhquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk dat ik zondag ook weer ff ga trainen![]()
en ik heb net mn agenda zitten invullen...ik vind dat nog steeds erg fijn een gewone ouderwetse agenda
Awwquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jouw engel is prachtig. 'Die Blaue Engel'
ik heb gewoon die slinger over spijkers gehangen...en toen mn gordijn dicht gedaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O wat mooi, hoe heb je dat gedaan?
zonder flitser is het veel aparterder!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ze is afschuwelijk mooi.
Sfeerbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |