quote:
In Lupe' lyrics zit betekenisquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:08 schreef Mirel het volgende:
Overtuig met iets leuks. Dat lijkende-korte-woorden-snel-achter-elkaar-rijmen trucje is niet leuk als het niks betekent
En nou moet ik denken aan deze parel:
zo bij 1 minuut nadat hij z'n hengeltrucje heeft gedaan.![]()
Ok, ik schrokquote:
Dat heeft die K-Rino idd heel vet gedaan, toen ik hem aanzetten was mijn eerste indruk dit soort shit ken ik nou wel, simpel beatje, standaard voice, maar ben blij dat ik even de moeite heb genomen om hem af te luisteren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Leaving nutty rubbers all over the room
MAS-TER-LIJK!! nummer, gewoon de tekst luisteren!!
Masterlijke tekst.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:02 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Dat heeft die K-Rino idd heel vet gedaan, toen ik hem aanzetten was mijn eerste indruk dit soort shit ken ik nou wel, simpel beatje, standaard voice, maar ben blij dat ik even de moeite heb genomen om hem af te luisteren.
Wat een toeval die luister ik nuquote:
Ik was vroeger fan van Cypres Hill, die deden ook altijd veel van dit soort dingen, soms pak ik de albums er even bij, dan ga ik weer even hun klassiekers beluisteren en denken aan de tijd dat ik met me koptelefoon en een blowtje erbij in mijn kamer zat, ik kon daar echt uren naar luisteren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Masterlijke tekst.
De eerste keer dat ik hem hoorde was na het stappen en de gasten waar ik was riepen wel 80 keer dat ik goed naar de tekst moest luisteren. Toen K-Rino begon, besloten zij een heel gesprek te gaan voeren. Ben blij dat ik hem later toch wel nog een keer heb geluisterd
dat luisterde ik ook vroeger,Cypress Hill -Stoned is the way of the Walkquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:30 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Ik was vroeger fan van Cypres Hill, die deden ook altijd veel van dit soort dingen, soms pak ik de albums er even bij, dan ga ik weer even hun klassiekers beluisteren en denken aan de tijd dat ik met me koptelefoon en een blowtje erbij in mijn kamer zat, ik kon daar echt uren naar luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |