quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:43 schreef Penisbaard het volgende:
ThailandDat is alleen voor oude dikke mannetjes die graag kinderen willen palen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:43 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Is dit zo'n verkapt-enz ..... topic?
TS is dat ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:43 schreef Penisbaard het volgende:
24 uur tering...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Veel plezier met de 24-uur durende vlucht.
Oh ja, vlieg niet met Air Berlin. Ik heb letterlijk mijn kotszakje volgekotst op een vlucht naar Bangkok na 23 uur, 3 kutmaaltijden en claustrofobie van de kleine zitruimtes.
en hoe zie je die?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:54 schreef KTC76 het volgende:
Eensch, straks heerlijk babbelen met mijn vriendin over te toekomst van onze relatie![]()
. Deze dag duurt inmiddels al een eeuw.
Alsof alleen oude dikke mannetjes graag kinderen willen palenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:43 schreef Penisbaard het volgende:
Nee, maar in Thailand wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof alleen oude dikke mannetjes graag kinderen willen palen.
Hij wacht al 22 minuten niet meer rekenwonder.quote:
Met de trein naar Thailandquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:42 schreef Koenholio het volgende:
JA IK GA NAAR THAILAND EN IK WIL NIET NOG 20 MINUTEN WACHTEN VOOR IK WEGGA. Want dat duurt zo lang
En eerder weg gaan heeft geen zin want dan sta ik zo op het station van: "en nu?"
Niet alleen nu... sowieso niet meer wachtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:24 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hij wacht al 22 minuten niet meer rekenwonder.
Weet je wat ik denk? Ik denk dat hij met de trein naar Schiphol gaat, en dan met het vliegtuig naar Thailand!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:39 schreef Vierkantblokje het volgende:
Hopelijk kom je met aids terug TSFlikker op met jouw blokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam
ik wacht al bijna 5 dagen tot het weer weekend isquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:43 schreef MutedFaith het volgende:
Ik wacht al 6.5 uur tot het weer weekend is.
frustraties?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
Ik ken het.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:42 schreef Koenholio het volgende:
JA IK GA NAAR THAILAND EN IK WIL NIET NOG 20 MINUTEN WACHTEN VOOR IK WEGGA. Want dat duurt zo lang
En eerder weg gaan heeft geen zin want dan sta ik zo op het station van: "en nu?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |