Joh!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:50 schreef -jos- het volgende:
Ik krijg een troll gevoel bij dit topic
je reed 350?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef RickoKun het volgende:
Ik in leeuwarden, telkens als ik daar bij het kruispunt aan kwam rijden sprong ie op groen, dus ik zoe mooi de linkerrijbaan nemen, maar ik ging toen zo'n 7 x te snel dan 50
Joh!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef Handschoen het volgende:
Ik vind dit wel erg vergezocht hoor
Daar mogen ze ook wel weer belasting op heffen zoals 80 jaar geleden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef mediaconsument het volgende:
Daarom kun je beter op de fiets gaan, dan hoef je geen rekening te houden met stoplichten.
ohhhh heb jij z'n geheime "Allways-Green"-afstandsbediening.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef Handschoen het volgende:
Bij mij is het bijna altijd groen... en nu?
Ik vind dit wel erg vergezocht hoor
Die zijn achterhaald, je hebt nu de Allways Ultra! (met vleugels!quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ohhhh heb jij z'n geheime "Allways-Green"-afstandsbediening.
Zat er 80 jaar geleden belasting dan op een fiets?quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook wel weer belasting op heffen zoals 80 jaar geleden.
er is een fietsbelasting geweest jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zat er 80 jaar geleden belasting dan op een fiets?
Beetje late reactie, sorry, maar weet jij ook hoe die belasting geind werd?quote:Op zondag 27 december 2009 09:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is een fietsbelasting geweest ja
Je moest inderdaad een plaatje op je achterspatbord schroeven. Enigszins vergelijkbaar met enige jaren geleden het kenteken bij een brommer:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef ToT het volgende:
Ik vermoed dat de brave belastingbetaler een bordje op de fiets had, óf dat je bij controle een bonnetje moest kunnen laten zien of zo. Ben wel benieuwd naar hoe het er echt aan toe ging.
O, dat is wel handig idd. Dus zonder plaatje was je de sjaak.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je moest inderdaad een plaatje op je achterspatbord schroeven. Enigszins vergelijkbaar met enige jaren geleden het kenteken bij een brommer:
[ afbeelding ].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |