Ja, PAK TOCH DE FIETS. DE ROVERHEID BESTEELT JE!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Exact!
Geen dank, zegt het voort als je weer bij de pomp staat.
Anders zou het ook een verkeerslicht zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:51 schreef Farmersmom het volgende:
Stoplichten staan altijd op rood.
Joh!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:50 schreef -jos- het volgende:
Ik krijg een troll gevoel bij dit topic
je reed 350?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef RickoKun het volgende:
Ik in leeuwarden, telkens als ik daar bij het kruispunt aan kwam rijden sprong ie op groen, dus ik zoe mooi de linkerrijbaan nemen, maar ik ging toen zo'n 7 x te snel dan 50
Joh!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef Handschoen het volgende:
Ik vind dit wel erg vergezocht hoor
Daar mogen ze ook wel weer belasting op heffen zoals 80 jaar geleden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef mediaconsument het volgende:
Daarom kun je beter op de fiets gaan, dan hoef je geen rekening te houden met stoplichten.
ohhhh heb jij z'n geheime "Allways-Green"-afstandsbediening.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef Handschoen het volgende:
Bij mij is het bijna altijd groen... en nu?
Ik vind dit wel erg vergezocht hoor
Die zijn achterhaald, je hebt nu de Allways Ultra! (met vleugels!quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ohhhh heb jij z'n geheime "Allways-Green"-afstandsbediening.
Zat er 80 jaar geleden belasting dan op een fiets?quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook wel weer belasting op heffen zoals 80 jaar geleden.
er is een fietsbelasting geweest jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zat er 80 jaar geleden belasting dan op een fiets?
Beetje late reactie, sorry, maar weet jij ook hoe die belasting geind werd?quote:Op zondag 27 december 2009 09:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is een fietsbelasting geweest ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |