Blijf jij dan ook lekker weg uit feedback, als je weer eens meent persoonlijk te zijn aangevallen? Het is immers allemaal vrijheid van meningsuiting!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef Meki het volgende:
Die mafkees beroept zich op vrijheid van meningsuiting
Nederland lijkt wel een elite zijn geworden voor strijders voor de mening
Meningen zijn blijkbaar alleen voor de elite-provocateurs zoals H.Wilders
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:10 schreef LogischCorrect het volgende:
[..]
Nee, hij wordt vervolgd voor haatzaaien en groepsbelediging. Ik heb niet beweerd dat hij iemant bedreigt.
lolquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:03 schreef sumerian het volgende:
[..]
Nou LogischCalvobbes, erg typisch dat jij wel jankt over zogenaamd haatzaaien en groepsbelediging(jouw mening, geen feit) maar een regelrechte doodsbedreiging geen probleem vindt.
Erg eng ben jij.
Wat is zijn naam?quote:
Er is een verschil tussen zeggen dat je vindt dat iemand dood moet, of dat je zegt dat iemand dood moet. Denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef Meki het volgende:
dit proces is gewoon om te laten zien dat niet elke kutmarokkaan overal mee weg kan komen. er is keiharde repressie nodig om die gasten braaf naar school te laten gaan, zoals jij ook deed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef Meki het volgende:
En dan is dit bovenstaande liedje van MIA een 'trigger' om aan te sporen tot roofmoord?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het kan een zgn "trigger" zijn bij sommigen.
En Wilders is niet 1 maal bedreigd, maar vele malen. Niet voor niets dat hij beveiligd moet worden om een moord op een politicus te voorkomen.
Als de DJ hem draait is het toch gericht tegen het publiek?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:34 schreef De_Ruyter het volgende:
Ja maar die is niet gericht tegen een persoon volgens mij.
De lyrics gaan over een drugsdealer of crimineel, en diezelfde dealer/crimineel zingt dat lied ook. Het is dus helemaal niet gericht tegen iemand, als het al tegen iemand gericht zou zijn dan was het tegen zichzelf.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:36 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Als de DJ hem draait is het toch gericht tegen het publiek?
Als ik dit topic zo lees is het nog een wonder dat niemand aangifte heeft gedaan tegen MIA.
'Ja, MIA wil mij neerschieten, luister maar, 4 geweerschoten, alleen maar om mijn geld te jatten.'
In het laatste couplet bekent ze ook nog eens wat moorden:
'Some some some I some I murder Some I some I let go'
Mensen die lyrics serieus nemen
Sinds wanneer is context belangrijk? Als iemand het zinnetje ''All I wanne do is (4 geweerschoten) and (kassageluid) take your money'' hoort, kan dat, volgens TS, toch een trigger zijn tot roofmoord?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:43 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
De lyrics gaan over een drugsdealer of crimineel, en diezelfde dealer/crimineel zingt dat lied ook. Het is dus helemaal niet gericht tegen iemand, als het al tegen iemand gericht zou zijn dan was het tegen zichzelf.
Nee hoor, want Sneeuwwitje is ook geen Trigger om appels te vergiftigen. Als het verhaal of de songtekst geen duidelijk "doel" heeft, c.q. andere persoon waar de haat op geprojecteerd wordt, dan is er niks aan de hand omdat je er niks mee kan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:47 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Sinds wanneer is context belangrijk? Als iemand het zinnetje ''All I wanne do is (4 geweerschoten) and (kassageluid) take your money'' hoort, kan dat, volgens TS, toch een trigger zijn tot roofmoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |