Bakstenen voor kerstquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:19 schreef EINZ het volgende:
Ik heb een pakket gekregen dat zo zwaar is dat ik het bijna niet kon tillen
Vol met bakstenen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:19 schreef EINZ het volgende:
Ik heb een pakket gekregen dat zo zwaar is dat ik het bijna niet kon tillen
quote:
Same herequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:22 schreef Joel-Smeets het volgende:
Wij krijgen geen Kerstpakket,de Recessie![]()
doet het UWV niet aan kerstpakketten dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:26 schreef snappik het volgende:
ik heb al 7 jaar geen kerstpakket gehad..
Moet ja nagaan hoeveel winkelruiten ik daarmee kan plunderen!quote:
Je kreeg een doosje lucifers?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:22 schreef babipangang het volgende:
mijn kerstpakket was wel aardig, doosje was niet bijzonder groot
iets groter was ie wel, maar als je soms van die mensen ziet die met een verhuisdoos aankomen, dan was deze toch duidelijk een stuk kleinerquote:
Prettigquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef crazy987 het volgende:
ik krijg er weer 2 dit jaar.
de eerste heb ik al.
beetje zwaar zit lekker vol :p
Doe jij saus over je wijn?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Prettig![]()
Ik heb dit jaar helaas maar 1 werkgever, wel een leuk pakket gelukkig: luxe compacte reiskoffer, wijn, luxe koekjes, luxe pasta en bijbehorende saus.
Inderdaad, heel luxe hoor, pasta in een zilverkleurig doosje met een kerstklokje er opquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:38 schreef chiren het volgende:
Luxe koekjes en luxe pasta WTF, komen ze in een gnoe-lederen doosje met gedroogde dodo-teelballen belegd met diamanten uit de Schotse Hooglanden ofzo
pasta is pasta en koek is koek, pretentieuze eikel
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:54 schreef karr-1 het volgende:
De mijne staat hier op mijn bureau. Te groot en te zwaar om mee in de trein te nemen, dus ik word zo opgehaald.
Dat kan ook helemaal niet, een paard heeft immers een mond.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:14 schreef Ensaf het volgende:
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
Het oogt gewoon luxequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:38 schreef chiren het volgende:
Luxe koekjes en luxe pasta WTF, komen ze in een gnoe-lederen doosje met gedroogde dodo-teelballen belegd met diamanten uit de Schotse Hooglanden ofzo
pasta is pasta en koek is koek, pretentieuze eikel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Alleen huismerk toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef Qaox het volgende:
Ik werk bij de AH en had zelfs meer in m'n pakket zitten!!
Eh, ja en de standaard Ahold sjit.quote:
Ik kreeg bij de SdB ook een rugzakquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:29 schreef Qaox het volgende:
[..]
Eh, ja en de standaard Ahold sjit.
Maar ook non-huismerk zooi zoals..
Uh, eigenlijk alleen maar huismerk ja
8quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:19 schreef jagga het volgende:
dit jaar heb ik geluk.
Kheb er 8
2 daarvan bestonden uit een doosje met 2 flessen wijn erin, 5 stuks met allerlei vreetzooi erin. en een VVV-bon van 50 euro
Hulp-uitvoerder zijn in een infratechnisch bedrijf. Met veel onderaannemers werken die ieder een kerstpakket afgooien rond deze tijdquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:45 schreef babipangang het volgende:
[..]
8hoe krijg je dat voor elkaar?
Nee Ricko, minderjarige meisjes mogen niet in zo'n doos.quote:Op maandag 21 december 2009 09:34 schreef RickoKun het volgende:
ik mag mien eigen pakket samenstellen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op maandag 21 december 2009 09:53 schreef H.FR het volgende:
M'n vriendin had een kappersbon van de salon van de vrouw van haar baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel 3 kerstbrrels, dat compenseert weer.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Dat is dan wel weer leukquote:Op maandag 21 december 2009 10:23 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik heb wel 3 kerstbrrels, dat compenseert weer.
Een zaklamp?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:53 schreef Samson het volgende:
Ik kreeg een schitterend pakket! Gewoon blij zijn met wat je uberhaupt krijgt vind ik.
Hasj, coke en pilenquote:Op maandag 21 december 2009 09:34 schreef RickoKun het volgende:
ik mag mien eigen pakket samenstellen![]()
Laatste vrijdag voor kerst is toch traditioneel kerstpakettendag?quote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom krijg jij je pakje zo vroeg dan?
Ik had 'm 2 woensdagen voor kerst alquote:Op maandag 21 december 2009 12:17 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Laatste vrijdag voor kerst is toch traditioneel kerstpakettendag?
quote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef EINZ het volgende:
Er staat hier nog een shitload aan snoep die de baas heeft gekregen die hij niet mag hebben en die verder niemand wil
Nee, eerder bonbons en chocola en dat soort spul.quote:
Ik zal proberen vóór oud en nieuw een Jumbomedewerker in mijn vriendenkring op te nemen zodat ik ook zo'n fles kan regelen!quote:Op maandag 21 december 2009 17:26 schreef Dropdown het volgende:
Wc-rol in ons kerstpakket (Jumbo), hoop huismerkzooi. En een fles champagne. Dus was helemaal blij met dat laatste, blijkt het een fles te zijn waarvan je het gouden folie weg moet halen, dan onderkant draaien, komt er confetti uit. Kutwinkel
quote:Op maandag 21 december 2009 17:26 schreef Dropdown het volgende:
Wc-rol in ons kerstpakket (Jumbo), hoop huismerkzooi. En een fles champagne. Dus was helemaal blij met dat laatste, blijkt het een fles te zijn waarvan je het gouden folie weg moet halen, dan onderkant draaien, komt er confetti uit. Kutwinkel
zijn toatstjes lekker of is dat niet eetbaar?quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Yreal het volgende:
een 6pack bier
chips
bonbons
toatstjes
wijn
een poker set
meidquote:Op maandag 21 december 2009 21:09 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
zijn toatstjes lekker of is dat niet eetbaar?
Wij krijgen nooit drank uit principiele redenen van de hoge baasquote:Op maandag 21 december 2009 21:54 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb vandaag ook zo'n 1000 in een dozijnpakket gehad, gewoon wat eetwerk en 1 flesje corona
quote:Op maandag 21 december 2009 17:26 schreef Dropdown het volgende:
Mooiste was nog dat een Turk hier (Die mag heul geen alcohol) dat ding openmaakte en die fles zag (hij was thuis). Toen pakte hij dat ding op en haalde de folie weg. Er zat geen kurk dus hij ging beetje rond kijken bij dat ding. Stond er onderaan dus een pijltje (van welke kant je moet draaien). Dus hij eerst schudden om te kijken of er iets in zit. Dus hij draait het open, denkend dat er een kadotje in zit. Al die confetti door de huiskamerquote:
Mwoah, ik twijfel nog, de champagnefles die jullie allemaal op het verkeerde been zet, of de WC-rol.quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Mooiste was nog dat een Turk hier (Die mag heul geen alcohol) dat ding openmaakte en die fles zag (hij was thuis). Toen pakte hij dat ding op en haalde de folie weg. Er zat geen kurk dus hij ging beetje rond kijken bij dat ding. Stond er onderaan dus een pijltje (van welke kant je moet draaien). Dus hij eerst schudden om te kijken of er iets in zit. Dus hij draait het open, denkend dat er een kadotje in zit. Al die confetti door de huiskamer
Wc-rol mét kerstprint hequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah, ik twijfel nog, de champagnefles die jullie allemaal op het verkeerde been zet, of de WC-rol.
Materialist.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:15 schreef Wimo. het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen baas,aan alle loonslaven.
Word je daar geil van?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik had vet veel en allemaal chocolade enzo enzoEINZ!1!1!!1!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:15 schreef Wimo. het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen baas,aan alle loonslaven.
Inderdaad. Ik durf te wedden dat hij voldaan naar huis ging en daarmee een leuke ervaring rijker is!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:51 schreef wise het volgende:
[..]
das wel vet eigenlijk. Als kerstpakket een bezoek aan een elektronica beurs.
Jumbo zeker?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Wees blij, iemand uit mijn klas kreeg een wc rol!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |