Bakstenen voor kerstquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:19 schreef EINZ het volgende:
Ik heb een pakket gekregen dat zo zwaar is dat ik het bijna niet kon tillen
Vol met bakstenen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:19 schreef EINZ het volgende:
Ik heb een pakket gekregen dat zo zwaar is dat ik het bijna niet kon tillen
quote:
Same herequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:22 schreef Joel-Smeets het volgende:
Wij krijgen geen Kerstpakket,de Recessie![]()
doet het UWV niet aan kerstpakketten dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:26 schreef snappik het volgende:
ik heb al 7 jaar geen kerstpakket gehad..
Moet ja nagaan hoeveel winkelruiten ik daarmee kan plunderen!quote:
Je kreeg een doosje lucifers?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:22 schreef babipangang het volgende:
mijn kerstpakket was wel aardig, doosje was niet bijzonder groot
iets groter was ie wel, maar als je soms van die mensen ziet die met een verhuisdoos aankomen, dan was deze toch duidelijk een stuk kleinerquote:
Prettigquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef crazy987 het volgende:
ik krijg er weer 2 dit jaar.
de eerste heb ik al.
beetje zwaar zit lekker vol :p
Doe jij saus over je wijn?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Prettig![]()
Ik heb dit jaar helaas maar 1 werkgever, wel een leuk pakket gelukkig: luxe compacte reiskoffer, wijn, luxe koekjes, luxe pasta en bijbehorende saus.
Inderdaad, heel luxe hoor, pasta in een zilverkleurig doosje met een kerstklokje er opquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:38 schreef chiren het volgende:
Luxe koekjes en luxe pasta WTF, komen ze in een gnoe-lederen doosje met gedroogde dodo-teelballen belegd met diamanten uit de Schotse Hooglanden ofzo
pasta is pasta en koek is koek, pretentieuze eikel
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:54 schreef karr-1 het volgende:
De mijne staat hier op mijn bureau. Te groot en te zwaar om mee in de trein te nemen, dus ik word zo opgehaald.
Dat kan ook helemaal niet, een paard heeft immers een mond.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:14 schreef Ensaf het volgende:
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
Het oogt gewoon luxequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:38 schreef chiren het volgende:
Luxe koekjes en luxe pasta WTF, komen ze in een gnoe-lederen doosje met gedroogde dodo-teelballen belegd met diamanten uit de Schotse Hooglanden ofzo
pasta is pasta en koek is koek, pretentieuze eikel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |