En draaien en trekken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:10 schreef Beijtje het volgende:
Ja dat met beleid er aan trekken levert dus niets op (heb het net nog een keer geprobeerd, met wat minder beleidmaar dat werkt ook (nog) niet). Het lijkt alsof ie ergens blijft haken.
Toch bedankt.
Hij moet er toch uit kunnen om 'm schoon te maken.. staat er niks in het boekje over? Of anders misschien een haarspeld oid die klem is komen te zitten en de dop blokkeert?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:14 schreef Beijtje het volgende:
Gedraaid, gewiebeld, lomp gedaan, lukt niet. Kan hem wel verder er weer in duwen, maar verder er uit wil ie niet.
Ja, haha, dat is bij dezen ook mijn goeie voornemen voor het nieuwe jaarquote:Sowieso moet je wat vaker dat filter schoonmaken volgens mij, die derrie die eruitkomt is echt smerig!!
Ja, alleen de dop! Het filter zit aan de dop vast!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:33 schreef Beijtje het volgende:
Huh? Nu snap ik het niet meer. Dat ding met die dop er in rechtsonder probeer ik er juist uit te krijgen! En dat lukt dus niet, dus nu steekt het half uit. En wat je ziet is het "kiertje", zeg maar kier. Ik krijg de dop met filter er dus zo'n 2 a 3 cm uit als ie helemaal is losgedraaid en daarna blijft ie steken.
En welke kant gaat het bochtje op als je het er uit wil trekken? Misschien helpt het als ik de goeie kant op trek.
O wacht of bedoel je dat alleen de dop er uit moet komen en niet dat buisje met de filter dus? Uit het verhaal van Biogarde maakte ik op dat die er juist wel met de dop mee uit moest komen...
Hmmm... Interesting, dus ik moet eigenlijk proberen de dop los te trekken van dat cilinderachtige witte ding dat schijnbaar de filter is?
Ik zou willen dat ik wist hoe een filter er uit zag want ik begrijp er geen bal meer van...quote:Ja, alleen de dop! Het filter zit aan de dop vast!
Hij Zij heeft de dop nog niet los, wel het omhulsel. Wat dus niet de bedoeling is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:47 schreef Leandra het volgende:
Als het filter aan de dop vastzit en het filter in een bochtje loopt, moet je de dop dan niet gewoon iets omhoog houden terwijl je hem er probeert uit te halen?
Zie boven. En losdraaien is dus (waarschijnlijk) linksom, niet rechtsom zoals ik eerder zei.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:48 schreef Beijtje het volgende:
Op zich heb ik het wel naar alle kanten proberen los te morrelen dus als dat het was dan was die filter er al wal uit geweest denk ik.
Okay, dan bemoei ik me er niet meer meequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij heeft de dop nog niet los, wel het omhulsel. Wat dus niet de bedoeling is.
Ehh... Nee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:57 schreef Lienekien het volgende:
En doe je/ doen jullie je beugelbh's wel netjes in een waszakje?
Dat ga ik vanavond dan ook maar eens proberen! Thx voor de tip(s)!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb trouwens met een vorige machine ook een probleem gehad met water wegpompen. Toen heb ik de slang uit de afvoer gehad en het water weg laten lopen door 'm horizontaal in een emmer te hangen. Toen bleek er heel veel pluis mee te komen. Heeft toen wel geholpen.
Foei.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:58 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ehh... Nee.Maar ik heb nooit helemaal geloofd dat een beugel echt zoek kan raken, dacht dat ie dan wel in de korf zou blijven. Maar nu je het zegt, kan dat best eens de boosdoener zijn. Ik ben nog geen beugel kwijt, maar zal eens aan mijn huisgenootje vragen...
Inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2009 18:06 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Wow, zoveel spullen in dat kleine filtertje!!!! RESPECT!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |