Yupquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Maron het volgende:
Een nieuwe run... http://www.nu.nl/buitenla(...)laan-berlusconi.html
Enige kansberekening voor het noordoosten ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hangt vanaf hoe die depressie zich gaat gedragen, want ja het kan natuurlijk alle kanten op.
Komt de storing verder dan het oosten dan kan het westen en noorden zich opmaken voor eerst sneeuw > ijzel > regen = dooi, blijft alles beperkt dan hebben we geen dooi.
Voor nu lijkt het erop dat vooral het westen en noorden met regen te maken krijgen.
10cm hou ik voorlopig tot de mogelijkheden
Ga heen man! Jullie hebben al genoeg schneeuw gehad !quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Enige kansberekening voor het noordoosten ?
(Winschoten)
En het oosten niks?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hangt vanaf hoe die depressie zich gaat gedragen, want ja het kan natuurlijk alle kanten op.
Komt de storing verder dan het oosten dan kan het westen en noorden zich opmaken voor eerst sneeuw > ijzel > regen = dooi, blijft alles beperkt dan hebben we geen dooi.
Voor nu lijkt het erop dat vooral het westen en noorden met regen te maken krijgen.
10cm hou ik voorlopig tot de mogelijkheden
Jeps, da's koud.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:09 schreef Arcee het volgende:
http://www.knmi.nl/actueel/images/tempgmt.png
-10 in het oosten.
Er is iig genoeg kou in Duitsland. Op grote schaal al -15 of kouder. Ben benieuwd wat hier morgenochtend op de thermometer staat.quote:
en ook gewoon doorgaan ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 06:37 schreef NorthernStar het volgende:
Na vannacht zal het schaatsen een stukje beter gaan dan afgelopen dagen
http://www.waldnet.nl/wn/(...)polder_21122007.html
och och.. het vriest een keer, is het weer niet goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:59 schreef N.icka het volgende:
Net met de hond gewandeld en ben bijna dood gevroren
tja, je kan niet alles hebben he..quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:05 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het prima als het vriest ....als ik lekker binnen zit
Dit jaar nog -20,8.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo koud is het lang niet geweest in NL.
Ja he?quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Jeps, het is een flinke koude.
Ahahaha!quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:53 schreef indahnesia.com het volgende:
gewoon nog 0.1°C eraf..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
nu is het -17.6, dus het zal er wel bij blijven. Jammer dat het niet meer telt voor de laagste temp afgelopen nacht.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
'Jongen', zei opa toen... 'als jij eens wist wat mijn iPhone in 1963 aangaf.'
ik wilde het net gaan vragen , buienradar geeft best veel sneeuw aanquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het sneeuwt hier weer behoorlijk in west-Groningen...(provincie)
Atm -7,1
En stiekem ook wel regen en dooi erna.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Vannacht en morgen lekker veel sneeuw in Rotterdam!
Momenteel -7,8
Maar heel even regen en dooi toch? Voor zondagnacht namelijk alweer temperaturen onder 0quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
En stiekem ook wel regen en dooi erna.
Maar goed, wel sneeuw eerst inderdaad waarschijnlijk.
's ochtends veel sneeuw, na 12 uur droger endooi tot 12 uur 's nachts, volgens de nieuwste meteogram.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Maar heel even regen en dooi toch? Voor zondagnacht namelijk alweer temperaturen onder 0
Jägermeister ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:21 schreef ACT-F het volgende:
Brrr, wat was het koud vannacht. Maar goed dat ik de nodige anti-vries op had
Vannacht stuifsneeuw aan de kust staat er op teletekst.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:31 schreef Fredo55 het volgende:
Vannacht aan de kust sneeuwbuien met windkracht 6.
Er lijkt nog een berg aan te komenquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:43 schreef Frutsel het volgende:
Hoeveel sneeuw kmt er nog bij... moet morgenavond weer terugZal wel lange rit worden
Daar lijkt t wel opquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:44 schreef JohnFoK het volgende:
wat voor gebied ligt nu op koers richting ons land, is dat sneeuw???:D
Pfff als dat klopt wordt het morgen een mooie dag met al die sneeuw..heerlijk kan niet wachtenquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:49 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Daar lijkt t wel op
http://twitter.com/BuienRadarNL/status/6828842927
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |