Run to the expandable youthquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:29 schreef Clif het volgende:
maiden en slayer op wackenzo dat moest ik even kwijt
Vette plaat blijft dat!quote:
Tuig!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee...
Auto aan gort
Rolde rustig door de straat... komt er een kind aanvliegen... remmen, glijen, stoep, boem. Draagarm en stuurstang krom.
Jaquote:
Damn. Kutkinderen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee...
Auto aan gort
Rolde rustig door de straat... komt er een kind aanvliegen... remmen, glijen, stoep, boem. Draagarm en stuurstang krom.
quote:
Barby Brrrrr Qquote:Kom net van een BBQ () af... Ja, met -10 BBQ-en, de drank bevroor in de fles. Maar rond het vuur was het gelukkig nog warm
quote:Op zondag 20 december 2009 09:03 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
*Ik zie een beeld voor me van zwervers rond een brandend olievat
Ik zou vandaag ook evenquote:Op zondag 20 december 2009 10:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wou naar glazen huis maar dat gaat dus niet door. We zouden de hele dag vandaag gratis met Qbuzz kunnen reizen maar die rijden niet.
Check!quote:Op zondag 20 december 2009 09:03 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
![]()
[..]
Barby Brrrrr Q![]()
*Ik zie een beeld voor me van zwervers rond een brandend olievat
Nee, verkocht. De Marshall 8040 aan een beginnende John Mayerquote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef TeleluvR het volgende:
[TK] Gitaareffecten Distortion, Chorus, Compressor/Sustainer ?
Staat er nu al zo lang op, mag je vast wel hebben!
Wat voor versterker heb je gekocht?
maar maar blues is veeetquote:Op zondag 20 december 2009 11:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, verkocht. De Marshall 8040 aan een beginnende John Mayer
Had hier die Roland Spirit 50 nog staan [50 watt combo] maar het ruigste wat ik daar uit krijg is wat bluesige ovedrive...
quote:Op zondag 20 december 2009 11:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Check!
[ afbeelding ]
Het zag inderdaad echt uit als een stelletje zwervers rond 3 brandende olievaten.Alleen zwervers hebben geen jaccuzi erbij staan
quote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef TeleluvR het volgende:
[TK] Gitaareffecten Distortion, Chorus, Compressor/Sustainer ?
Staat er nu al zo lang op, mag je vast wel hebben!
Wat voor versterker heb je gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |