Wat kijk je raar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef KaMo het volgende:
Oud, maar blijft gave foto
[ afbeelding ]
Die gast voor zijn ballen schoppen dat hij die foto's véél te duur wil verkopen. Wat een over het paard getilde zak hé...quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
kwestie van smaak.Ik vind er erg goed spul tussen zitten
[..]
Ja hoor...
Ik kan het publiktierecht van die foto's ook kopen, zonder naam er in, 250 eur per stuk. Met naam mag ik ze op onze site zetten, gratis. Wat zullen we doen ?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die gast voor zijn ballen schoppen dat hij die foto's véél te duur wil verkopen. Wat een over het paard getilde zak hé...
haha niceeequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef Metalfreak het volgende:
Vanavond naar de 2 brothers on the 4th floor![]()
hé. leven die nog?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef Metalfreak het volgende:
Vanavond naar de 2 brothers on the 4th floor![]()
Daar stond ik ook al van te kijken, maar ze zijn toch echt geboektquote:
Al zoveel gedronken dat je de camera niet meer stil kunt houden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
[..]
TVP vanuit de kleedkamer van B-town in Boxtel. Leuk zaaltje! http://twitpic.com/u1k0i
Dan moeten we dat even goed timen. Ik ben het grootste gedeelte van de dag behoorlijk druk. Eigenlijk ben ik alleen tussen ongeveer 17:30 en 18:45 thuis en aanspreekbaar. Maar dan kun je wel meteen een hapje mee eten als je dat aan durftquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef The_Dean het volgende:
Brother! Ik ben misschien morgen in Lelystad [afhankelijk van het weer]... kan ik eventueel de gitaar ook wel oppikken...
Komt goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:25 schreef The_Dean het volgende:
Dan hoop ik al weer thuis te zijn
Dan zie ik je tegen de kerst wel verschijnen
Pics?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
yes logo van de band gemaakt! nog puntjes op de i, maar begin is er![]()
Ja brrquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Koude gitaarhalzen brrrrrrrrr![]()
Waar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:45 schreef The_Dean het volgende:
Anders sta je even midden in de file.
A6 voor Lelystad, vanaf het noorden. Maar op het moment dat ik ok drukte reden we weerquote:
x-0-2-2-2-0 is toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:24 schreef StephanL het volgende:
wat blijft die gewone A akkoord lastig. De D snaar blijft half gemute klinken.
neequote:Op zaterdag 19 december 2009 13:32 schreef wimjongil het volgende:
[..]
x-0-2-2-2-0 is toch niet zo moeilijk?
| 1 2 3 4 5 6 | A-- D-2 G-3 B-4 e-- |
Klopt foutje met zetten van de vingersquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:48 schreef Libelah het volgende:
Dat is geen A-akkoord! Of je hebt je lijntjes verkeerd benoemd.
Ik doe 'm zo:
[ code verwijderd ]
(4 is dus je pink, volgens jouw systeem) Dan kan je je hand iets schever houden ofzo, komen je vingers dichter bij de fret.
Met lange vingers kan een A akkoord best lastig zijn idd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
nee
Ik zet mijn vingers zo neer
E ---| ---|
B ---|--3 |
G ---| -2- |
D ---| 1--|
A ---| ---|
E ---| --- |
Waar 123 dus staat voor mijn wijsvinger, middelvinger en ringvinger. Mijn wijsvinger staat dus het verst van de fret af, daarom klinkt die niet zo goed.
| 1 2 3 4 5 6 | B|-2 G|-x D|-2 A|-0 E|-x |
Ik had een vuurkorf in mijn kerstpakket, handig in een appartementquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:43 schreef Witchfynder het volgende:
Aw men, kerstborrels zijn echt slopend...
Ik heb een hangmat gekregen voor kerst.
En die lange vingers heb ik ja. Soms wel handig soms onhandig. Ik zal eens kijken wat het beste klinkt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
Met lange vingers kan een A akkoord best lastig zijn idd.
Ik pak hem zo:
[ code verwijderd ]
En als hij wel vol moet klinken gewoon Barre.
Jij dempt je g-snaar erbij?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
Met lange vingers kan een A akkoord best lastig zijn idd.
Ik pak hem zo:
[ code verwijderd ]
En als hij wel vol moet klinken gewoon Barre.
Raar, want ik vind het A-akkoord echt simpel om te spelen. Hoe lang zijn je vingers dan? De mijne zo'n 8cm (pink 6), en ik heb er echt geen moeite mee, op mijn klassieke niet en ook op m'n elektrische niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
En die lange vingers heb ik ja. Soms wel handig soms onhandig. Ik zal eens kijken wat het beste klinkt.
Barre kan ook, maar soms klinkt het open akkoord net ietsje beter vind ik.
pink 6 1/2 cm en middelvinger 9 cmquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:30 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Raar, want ik vind het A-akkoord echt simpel om te spelen. Hoe lang zijn je vingers dan? De mijne zo'n 8cm (pink 6), en ik heb er echt geen moeite mee, op mijn klassieke niet en ook op m'n elektrische niet.
pink 8, middelvinger 10quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
pink 6 1/2 cm en middelvinger 9 cm
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:42 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
pink 8, middelvinger 10
Bij mij precies hetzelfde, kleine handen zijn soms erg lastig bij het gitaarspelen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
pink 6 1/2 cm en middelvinger 9 cm
Nee...quote:
Welke band is datquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:09 schreef genakt het volgende:
DrDoom was gister weer geweldig met zijn band
goed optreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |