Mooi spul. Echte fotograaf.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:53 schreef Witchfynder het volgende:
Ook ff patsen dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dat mijn handen op foto's er altijd zo krampachtig uitzien, maar ik gebruik gewoon relaxt positiespel.
Ziet er tof uit, maar het zijn nou ook weer niet zo'n supergoeie foto's ofzo, als in heel prachtigquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:34 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In De Boerderij, eind vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in Vilnius, Litouwen, deze zomer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is van meerdere fotografen. We hadden eerst een eigen fotografe (hier ook nog), maar daarnaast liepen er nog een stuk of 6 rondquote:
Ja he?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Toffe foto die bovenste daaahaaan ^^
kwestie van smaak.Ik vind er erg goed spul tussen zittenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, maar het zijn nou ook weer niet zo'n supergoeie foto's ofzo, als in heel prachtig
Ja hoor...quote:En laat zo'n fotograaf die stomme naam uit de foto halen, zoiets verneukt het echt keihard
volgens mij ook en op zowat iedere andere gitaarsite die ik kan vindenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:43 schreef Gitaarmat het volgende:
volgens mij zit hij ook op gitaar.net
Mja ik vind het een beetje belachelijk gedoe, zoals op de laatste klein erin is prima maar zoals Boer Bert het heeft gedaan verneukt het het gewoon. Ik heb ook nooit een fotograaf gezien die er moeilijk over deed.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
kwestie van smaak.Ik vind er erg goed spul tussen zitten
[..]
Ja hoor...
Ik kan het publiktierecht van die foto's ook kopen, zonder naam er in, 250 eur per stuk. Met naam mag ik ze op onze site zetten, gratis. Wat zullen we doen ?
Wat kijk je raar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef KaMo het volgende:
Oud, maar blijft gave foto
[ afbeelding ]
Die gast voor zijn ballen schoppen dat hij die foto's véél te duur wil verkopen. Wat een over het paard getilde zak hé...quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
kwestie van smaak.Ik vind er erg goed spul tussen zitten
[..]
Ja hoor...
Ik kan het publiktierecht van die foto's ook kopen, zonder naam er in, 250 eur per stuk. Met naam mag ik ze op onze site zetten, gratis. Wat zullen we doen ?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die gast voor zijn ballen schoppen dat hij die foto's véél te duur wil verkopen. Wat een over het paard getilde zak hé...
haha niceeequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef Metalfreak het volgende:
Vanavond naar de 2 brothers on the 4th floor![]()
hé. leven die nog?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef Metalfreak het volgende:
Vanavond naar de 2 brothers on the 4th floor![]()
Daar stond ik ook al van te kijken, maar ze zijn toch echt geboektquote:
Al zoveel gedronken dat je de camera niet meer stil kunt houden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
[..]
TVP vanuit de kleedkamer van B-town in Boxtel. Leuk zaaltje! http://twitpic.com/u1k0i
Dan moeten we dat even goed timen. Ik ben het grootste gedeelte van de dag behoorlijk druk. Eigenlijk ben ik alleen tussen ongeveer 17:30 en 18:45 thuis en aanspreekbaar. Maar dan kun je wel meteen een hapje mee eten als je dat aan durftquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef The_Dean het volgende:
Brother! Ik ben misschien morgen in Lelystad [afhankelijk van het weer]... kan ik eventueel de gitaar ook wel oppikken...
Komt goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:25 schreef The_Dean het volgende:
Dan hoop ik al weer thuis te zijn
Dan zie ik je tegen de kerst wel verschijnen
Pics?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
yes logo van de band gemaakt! nog puntjes op de i, maar begin is er![]()
Ja brrquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Koude gitaarhalzen brrrrrrrrr![]()
Waar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:45 schreef The_Dean het volgende:
Anders sta je even midden in de file.
A6 voor Lelystad, vanaf het noorden. Maar op het moment dat ik ok drukte reden we weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |