Gerritsen zou zich zomaar op 3 afstanden kunnen plaatsen, boer op 2, van riessen op 2, wust op 2 a 3.quote:Op zondag 27 december 2009 14:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die nominaties zijn nou ook niet echt een goed referentiekader vind ik... maar er zal bij de vrouwen gewoon een enorme overlap in zitten
Dat kan, maar hoeft niet. En een kwalificatie is wat dat betreft wel een referentiekader, want dan betekent het dat je internationaal gewoon top-8 hebt gereden en op die OS dus best wat te zoeken kan hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 14:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die nominaties zijn nou ook niet echt een goed referentiekader vind ik... maar er zal bij de vrouwen gewoon een enorme overlap in zitten
Klopt, maar Gerritsen en Boer zouden er zomaar buiten kunnen vallen op de 1500. Van Riessen kan zomaar de 4e op de 500 meter zijn (volgens de prestatiematrix niet voldoende) en alleen op de 1000 meter mogen en zo zijn er wel meer.quote:Op zondag 27 december 2009 14:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Gerritsen zou zich zomaar op 3 afstanden kunnen plaatsen, boer op 2, van riessen op 2, wust op 2 a 3.
Wie nietquote:Op zondag 27 december 2009 14:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het Pauline van Deutekom zo gunnen
Boer zou ook op 1500 kúnnen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:05 schreef franklop het volgende:
Gerritsen zou zich zomaar op 3 afstanden kunnen plaatsen, boer op 2, van riessen op 2, wust op 2 a 3.
Dat gebeurde voor sommige rijdsters wel in World Cups die niet heel erg sterk bezet waren... maar we gaan het zien...quote:Op zondag 27 december 2009 14:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat kan, maar hoeft niet. En een kwalificatie is wat dat betreft wel een referentiekader, want dan betekent het dat je internationaal gewoon top-8 hebt gereden en op die OS dus best wat te zoeken kan hebben.
[..]
Klopt, maar Gerritsen en Boer zouden er zomaar buiten kunnen vallen op de 1500. Van Riessen kan zomaar de 4e op de 500 meter zijn (volgens de prestatiematrix niet voldoende) en alleen op de 1000 meter mogen en zo zijn er wel meer.
Ik ookquote:Op zondag 27 december 2009 14:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het Pauline van Deutekom zo gunnen
"vlekkeloze start"quote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef Oidale het volgende:
[..]
Raar dat het hen niet eens opviel...
ja ze hebben hun zinnen dus al klaarstaan, die flappen ze eruit en dan pas kijken of het correspondeert met de werkelijkheid. Hoewel, dat laatste zien ze meestal pas in de herhaling.quote:Op zondag 27 december 2009 14:10 schreef Norrage het volgende:
"vlekkeloze start"![]()
Dat verslag....tenenkrommend...
Snoeks heb ik dan nog wel hoog zitten... maar ze horen zichzelf veel te graag praten over randzakenquote:Op zondag 27 december 2009 14:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
"vlekkeloze start"![]()
Dat verslag....tenenkrommend...
Het zou wel fijn zijn als ze hun mond zouden houden tijdens de start.quote:Op zondag 27 december 2009 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Snoeks heb ik dan nog wel hoog zitten... maar ze horen zichzelf veel te graag praten over randzaken
Ja maar anders krijgen ze hun verhaal niet verteldquote:Op zondag 27 december 2009 14:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Het zou wel fijn zijn als ze hun mond zouden houden tijdens de start.
Niet dat de rijders dat horenMaar ik vind het toch storend en zenuwachtig.
hoevaak heeft die al een PR gereden dit seizoen?quote:Op zondag 27 december 2009 14:14 schreef TheArt het volgende:
Nou, Van Beek zo ook voor het eerst onder de 2 minuten. Zou eigenlijk niet anders kunnen.
Zo echt hequote:Op zondag 27 december 2009 14:18 schreef Oidale het volgende:
Voorhuis, dom wijf is dat zegVergeet haar interviews nooit meer, daar kwam geen 1 zinnig woord uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |