No shitquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:05 schreef Metalfrost het volgende:
Ik heb continu deja-vu's, alsof iets wat gebeurt al eens eerder is voorgekomen, als in dromen.
Weird shit
Fout! Iedereen mag auditie gaan doen en wordt serieus beoordeeldquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:10 schreef gunk77 het volgende:
Ik kan voorspellen dat jij de bijdrages niet serieus gaat nemen
Waarom heb ik dan toch zo'n 'voorgevoel' dat er NA de beoordeling geen serieuse kandidaten overblijven ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Fout! Iedereen mag auditie gaan doen en wordt serieus beoordeeld.
Omdat jij niet openstaat voor het paranormale?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:14 schreef R0N1N het volgende:
Waarom heb ik dan toch zo'n 'voorgevoel' dat er NA de beoordeling geen serieuse kandidaten overblijven ?
Ja, onder andere kortzichtigheid.quote:-heb ik nu ook een gave ?
Nee? Waarom?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
No shit...
En je wilt daar auditie mee gaan doen?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Omdat jij niet openstaat voor het paranormale?
[..]
Ja, onder andere kortzichtigheid.
Ik doe dan ook geen auditie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:28 schreef R0N1N het volgende:
Helaas. Jij bent niet paranormaal begaaft.![]()
Das waar. Je bent slechts de 'showmaster' van 'TRU Idiots'... of nee, sorry ik bedoel 'TRU idols' natuurlijkquote:
Wat moet ik met een miljoenquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Omdat je het hier kwam melden en je er een miljoen mee kan winnen.
Waar wacht je op dan? Ga danquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:06 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat moet ik met een miljoenGeef mij maar een blokhut midden in de Schotse hooglanden, met eigen middelen om mezelf van primaire levensbehoeften te voorzien..
Eerst mezelf het een en ander aanleren voordat ik een dergelijk iets ga uitvoeren.quote:
Softie!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:28 schreef Bastard het volgende:
Oh krijgen we zo'n topic weer
Nou omdat het vrijdagmiddag is dan..
Helaas. "Het Land van Ooit" is failiet. Kloontjes fansite is niet meerquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:48 schreef Ticker het volgende:
Is er een JoepiePoepie fansite? Of een fan hyves?
Ik adoreer zijn topics en oprechtheid!
Niet doen!! Doe niet!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn paranormale gaven geven mij in dat ik eerst aan ts moet vragen waar dat miljoen uit is samengesteld .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet doen!! Doe niet!!!
Ahhhh shiiiiit!!!
ach , dan weet je meteen wie je serieus kan nemen en wie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |