quote:
Als je dat nog niet door hebt ben je echt dikke faal door een trechterquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:59 schreef synnath het volgende:
Wat is de klacht precies?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:54 schreef deepart het volgende:
De ingrediënten van vandaag:
- Er ligt een beetje sneeuw buiten en het is glad.
- Er zijn fokkers die net hun rijbewijs hebben gehaald en nu door de sneeuw en gladheid moeten rijden.
Het recept is heel simpel, je combineert die 2 ingrediënten en creëert daarmee een overvloed van heldhaftige topics.![]()
Wat bevatten deze topics?:
- De faalheid van alle weggebruikers behalve die van de TS zelf
- De snelheid waarmee ze over de gladde wegen rijden vermenigvuldigd met 1.5
- De heldhaftige handelingen die zij uitvoeren om "bijna" ongelukken te voorkomen welke (en deze is belangrijk) altijd veroorzaakt wordt door de tegenpartij. Een voorbeeld van zo'n handeling is het aantrekken van de handrem.
- Eigen fouten worden NOOIT toegegeven en al helemaal niet vermeld in de OP.
- Om je topic succesvol te maken MOET er worden vermeld dat je winterbanden gebruikt en dus elite bent.
- Deze regel wordt altijd aangehouden om het topic te laten slagen: "TS is superieur, de rest inferieur". Dat zie je terug in het elitaire handelen van de TS.
- Ondanks het feit dat de TS nog geen vol jaar zijn rijbewijs heeft weet hij perfect te handelen en maakt hij geen fouten (lees: elitair handelen).
Het blijft voorlopig nog wel koud en dus op de minder drukke wegen ook nog glad, succes
Cool story bro.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:11 schreef Antal het volgende:
Ik zet altijd mijn slicks onder mijn GTI met dubbele eindpijp met dit weer !!
En dan ga ik vet slippen om de rotondes..
We hebben de eerste binnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Was zo'n kuttopic nou echt nodig? En al die sneue kutreacties die niet verder komen dan dat het een terechte klacht is. Flikker toch op. Het is gewoon zo dat de meeste mensen totaal niet kunnen omgaan met wat sneeuw.
Alleen gaat de klacht daar niet over.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is gewoon zo dat de meeste mensen totaal niet kunnen omgaan met wat sneeuw.
Wat een mongool ben je toch ook, he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Was zo'n kuttopic nou echt nodig? En al die sneue kutreacties die niet verder komen dan dat het een terechte klacht is. Flikker toch op. Het is gewoon zo dat de meeste mensen totaal niet kunnen omgaan met wat sneeuw.
Mensen die zich aangesproken voelen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:32 schreef Trannellius het volgende:
Ik heb dinsdag mijn pasje opgehaald, en ik ga morgen mijn eerste ritje maken
Ik hou jullie op de hoogte!
Mwa, denk dat het meer de intentie was die gasten die denken zogenaamd te kunnen rijden even op hun plek te zetten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer. Ik vind het alleen triest dat je een topic maakt over topics om zo het zaad te kunnen slikken van de sneuere KLB Fok!ers.
Dat neemt niet weg dat ik de mensen die zichzelf superieur vinden rijden, terwijl ze net op de weg komen kijken, ook redelijk kansloos vind.
Doe vooral geen moeitequote:Op vrijdag 18 december 2009 12:32 schreef Trannellius het volgende:
Alvast gecondoleerdquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:32 schreef Trannellius het volgende:
Mijn vader zegt dat ik een schijterd ben dat ik niet met de auto ben gegaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik bijvoorbeeld ook niet, daarom staat mijn auto voor de deur met zo'n 35 CM sneeuw erop.Als ik mijn vaders auto had (zwaar en ABS) zou ik het echt wel durven, maar met mijn smalle bandjes en geen ABS en een koekblikje van vér onder de 1000 KG ga ik het niet eens proberen.
Maar het verschil is dat de mensen die in de OP genoemd worden dénken daar een uitzondering op te maken, terwijl dat niet zo is
Voor die 2 dagen per jaar dat er sneeuw ligt hoef ik geen winterbanden. En als het super hard regent of ijzelt rij ik wat rustiger.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:06 schreef chiren het volgende:
TS is gewoon te arm voor winterbanden en heeft geen skillz en doet nu juist of ánderen dom bezig zijn
Nu lekker driften met m'n achterwielaangedreven 130i met zwarte stalen velgen en winterbanden met een racelicentie op zak
Leuk, een artikel 5.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:06 schreef chiren het volgende:
TS is gewoon te arm voor winterbanden en heeft geen skillz en doet nu juist of ánderen dom bezig zijn
Nu lekker driften met m'n achterwielaangedreven 130i met zwarte stalen velgen en winterbanden met een racelicentie op zak
Mensen die 2 jaar geleden nog in PUB postten in ieder geval nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja idd, want hier is iedereen toch altijd z'on superieure automobilist en al helemaal met sneeuw.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, denk dat het meer de intentie was die gasten die denken zogenaamd te kunnen rijden even op hun plek te zetten.
Mjah ik heb pas 5 maanden mijn rijbewijs en ga echt niet beweren dat ik er een ster in ben. Ik kan het bovengemiddeld (examinator vond dat in ieder geval) en tot nu toe nog geen krasje erop gereden of ook maar een bijna ongeluk gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
dat is juist mooi, worden alle amateurs eruit gefilterd. Met dit weer motorrijden, dat is pas lachen!
wat voor auto? Ts bedoelt denk ik ook de sjonnies die gelijk een poeier van een auto halen, maar nog niet eens fatsoenlijk kunnen inparkerenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |