quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
anus insmeren met vaseline, deden ze ook met de elfstedentoch!
Ik kan me van vorig jaar nieuwjaar niet eens herinneren dat ik het koud had, en toen hadden we ook wat onaangename temperaturen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:33 schreef Katth het volgende:
Dan zuip je niet goed genoeg. Als je echt goed bezopen bent voel je niets van de kou.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/gif/703-01.html
Niet kunnen lezen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:33 schreef Anschluss het volgende:
haha TS is geen vent
Edit, uit gaan op donderdag
daar gaat mijn bammetjequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Extra paar sokken maar vannacht!!!
-edit-
Weeronline komt gewoon met -4 voor komende nacht en dan -1 overdag. Ik woon wel onder de rivieren en daar is het een stuk warmerquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/gif/703-01.html
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef Apebeer het volgende:
Laat je opwarmen door je vader.
Hier ook de feet pajama alweer uit de kast getrokkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb m'n dikke pyjama al aan
-10,3 hier trouwens
Dat een meisje dat zegt: OK.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:47 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
Hier ook de feet pajama alweer uit de kast getrokken
quote:
Is juist fucking chill. Zeker met zo'n butt flap erbij voor als je nodig moet...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat een meisje dat zegt: OK.
Maar jongens, met een pyjama, dat alleen al verdient een apart topic.
Yup ik heb al vaseline op mijn aker gesmeerd zoals op pagina 1 als tip werd gegeven. Kom je zo nou nog? Ik zal de butt flap alvast ontknopen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef OeJ het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Sqquuuuuaaabbbbb stiekem een homo is.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
Yup ik heb al vaseline op mijn aker gesmeerd zoals op pagina 1 als tip werd gegeven. Kom je zo nou nog? Ik zal de butt flap alvast ontknopen.
hihihihihihihihihihhihihhihihhihihihhihihih ZAP! Heel hard gelachen toen, Family Guy ftw!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je maakt wel veel goed, zeg, door dat fragmentje van Family guy erbij te halen, want dat is briljant.
Pyama roelt, ga weg en sterf.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat een meisje dat zegt: OK.
Maar jongens, met een pyjama, dat alleen al verdient een apart topic.
Ik hou maar even mijn kachel aan vannacht. En een pyjama. En een extra deken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:26 schreef Heremeteit het volgende:
Je zou over een paar dagen maar vertrekken naar een plek waar het 25 graden is en altijd zonnig.
ik dus
Niks mis met pyjama's btw!
Eenmaal in je nest is het niet zo erg, maar er weer uit moeten is het probleemquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hou maar even mijn kachel aan vannacht. En een pyjama. En een extra deken.
Slecht geïsoleerde slaapkamer op het noord-oosten enzo.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:47 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Eenmaal in je nest is het niet zo erg, maar er weer uit moeten is het probleem
Helemaal waar. Daarom ben ik blij dat ik er de komende 10 uur minimaal niet uit hoef!quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:47 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Eenmaal in je nest is het niet zo erg, maar er weer uit moeten is het probleem
Until nature calls.. Niet prettig om met deze temperatuur slaapdronken naar de wc te moetenquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Helemaal waar. Daarom ben ik blij dat ik er de komende 10 uur minimaal niet uit hoef!
Volgens het KNMI is het officieel -6. Maar zoals ik al zei, met de kachel aan moet 5 meter lopen en even 2 minuten in het kleinste kamertje geen probleem zijn als ik dan daarna weer onder 2 dekens kan kruipen om weer warm te worden en in slaap te vallen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:59 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Until nature calls.. Niet prettig om met deze temperatuur slaapdronken naar de wc te moeten12 graden is geen heel comfortabele temperatuur. Weet niet hoe erg het daar is?
Dankzij jou zitten ze nu dus in Kopenhagen te bitchenquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgens het KNMI is het officieel -6. Maar zoals ik al zei, met de kachel aan moet 5 meter lopen en even 2 minuten in het kleinste kamertje geen probleem zijn als ik dan daarna weer onder 2 dekens kan kruipen om weer warm te worden en in slaap te vallen.
En ik heb verder geen thermostaat in huis dus kan je helaas niet vertellen hoe warm of koud het in mijn slaapkamer cq. toilet is!
BoeienT.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dankzij jou zitten ze nu dus in Kopenhagen te bitchen
Brrr.. ik merk nog weinig van die zogenaamde opwarming.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dankzij jou zitten ze nu dus in Kopenhagen te bitchen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
BoeienT.
Alsof de hoge heren in Kopenhagen in hun luxe hotelkamers ook niet de kachel aan hebben staan zodat ze zonder heel erg hard zoeken hun piemelmans vast kunnen pakken om te pissen.
En natuurlijk zijn ze allemaal in hun privé jet gekomen. En hebben ze een hele suite ipv een kamer. Waarbij de hele suite ipv slechts een kamer constant op een aangename temperatuur gehouden wordt. En laten ze zich rijden in Mercedessen en BMW's ipv Aygo's of op de fiets.
Dus. Sterf toch lekker met je zogenaamde klimaatverandering. Alsof je in relatief zo'n korte tijd kan beslissen dat door de mensheid klimaatverandering teweeg is gebracht terwijl de eerdere gemiddelde temperaturen en ijstijden berekend zijn over gemiddelden van eeuwen tot tienduizenden jaren.
HOAX!
Vermits jij wat aan je leesvaardigheid zou doen, zou je begrepen hebben dat mijn appartementje helaas niet van de isolatie voorzien is die wellicht in het ouderlijk huis (waar jij vast nog woont) wel aanwezig is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:30 schreef Boe-man het volgende:
[..]!
Maar die 'hoge heren' kunnen wel beslissen hoe het verder moet, jij met je verwarmde plee niet
quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vermits jij wat aan je leesvaardigheid zou doen, zou je begrepen hebben dat mijn appartementje helaas niet van de isolatie voorzien is die wellicht in het ouderlijk huis (waar jij vast nog woont) wel aanwezig is.
Ook kan je nergens afleiden of ik een "verwarmde plee" zou hebben.
Ik raad je dus aan om met je 5 (malt)biertjes en je 2 trekjes van een joint even snel je bedje op te gaan zoeken (niet je ouders wakker maken!) en morgen eens goed na te denken of je vaardigheden in lezen en deductie wel genoeg zijn om te kunnen posten met goede argumenten.
Trek wel even je Kermit de Kikker pyjama aan, want het kan zijn dat het kouder is dan de standaard 18 graden waar de huisthermostaat op staat.
En doe de groetjes aan je knuffelbeer
quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei, met de kachel aan moet 5 meter lopen en even 2 minuten in het kleinste kamertje geen probleem zijn
Het is fucking koud in mijn slaapkamer en ook mijn wc. Maar aangezien ik niet langer dan 2 minuten uit mijn bed ben en daarna weer onder mijn dekentjes kruip, lijkt het me niet dat ik daardoor sterf aan onderkoeling. Des te meer waardeer ik de opgebouwde lichaamswarmte die nog bewaard blijft onder mijn dekens.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:40 schreef Boe-man het volgende:
[..]!
Het ging natuurlijk over je vorige bericht he
[..]
Neequote:Op zaterdag 19 december 2009 03:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is fucking koud in mijn slaapkamer en ook mijn wc. Maar aangezien ik niet langer dan 2 minuten uit mijn bed ben en daarna weer onder mijn dekentjes kruip, lijkt het me niet dat ik daardoor sterf aan onderkoeling. Des te meer waardeer ik de opgebouwde lichaamswarmte die nog bewaard blijft onder mijn dekens.
Of wilde je dat niet horen?
Die tijd is allang voorbij vrees ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:32 schreef minkuukel het volgende:
Waar is toch die tijd van echte mannen?
Wat ben ik dan blij met onze vloerverwarming op de toiletquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:44 schreef Repeat het volgende:
Ik zit nu ook te kakken op een ijskoude plee. Rustig even fokken is er dus niet bij
Geen verwarmde wc bril?quote:Op zondag 20 december 2009 08:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat ben ik dan blij met onze vloerverwarming op de toilet
Dat bewijst maar weer eens de waarde van WeerOnline.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:14 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Weeronline komt gewoon met -4 voor komende nacht en dan -1 overdag. Ik woon wel onder de rivieren en daar is het een stuk warmer![]()
![]()
.
Net 2uur buiten gelopen met een tshirt aan, heerlijk fris is dat en daarna naar binnen aan de warme chocomel, hoe lekkerquote:Op zondag 20 december 2009 10:14 schreef female81 het volgende:
Gisterenmiddag, een uurtje naar het winkelcentrum (Oss, 17.30 t/m 18.30 uur)... handschoenen aan, en nóg paarsblauwe, gevoelloze en schrale vingers na dat ene uurtje. Verder had ik m'n pyamabroek onder m'n gewone broek aan gedaan (bij gebrek aan een legging/maillot), en dan voel je de kou er nog stééds doorheen waaien.
T'is dat ik écht persé nieuwe sokken en dat soort dingen nodig had... (meteen wel kniekousen genomen, zou de komende week weleens handig kunnen zijn)
De slaapkamer hier blijkt trouwens maar moeilijk verwarmd te kunnen worden. Buiten is het -8 graden. Binnen in de slaapkamer, na drie uurtjes de verwarming aan gehad te hebben, is het niet warmer dan 13 graden. Wel met het raam op een klein kiertje (1 cm), want anders komt er amper zuurstof binnen. Dat dan weer wel.
quote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Net 2uur buiten gelopen met een tshirt aan, heerlijk fris is dat en daarna naar binnen aan de warme chocomel, hoe lekker cliché
Brrrr.quote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Net 2uur buiten gelopen met een tshirt aan, heerlijk fris is dat en daarna naar binnen aan de warme chocomel, hoe lekker
Nieuwjaarsduik zou ik zo aan mee willen doen, maar moet veel te ver ervoor reizen. Als het om de hoek was was ik wel paraatquote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef female81 het volgende:
[..]
Brrrr.
Zeker ook een potentiële deelnemer aan de Nieuwjaarsduik?
(Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt op deze manier aan m'n kicks te komen.)
Maar wel gratis 15 cm sneeuw gekregen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:16 schreef Adelante het volgende:
De echte koude is al weer over, nu nachtjes van -1 of -2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |