Toe maar! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb pas 25 dec. vakantie, maar dan ook meteen twee weken (en we gaan naar de zon!)
Wij ernemmers zijn wel wat gewendquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, dat met die winter wordt ook wel weer een beetje overdreven hoor...
Precies, ik weet nog wel een hagelbuitje van een jaar terug...quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij ernemmers zijn wel wat gewend![]()
Ja, dat ontdek ik nu ook! Vorig jaar al schaatsen op de Immerloo plas en nu vliegt de sneeuw me om de oren. Pffffquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij ernemmers zijn wel wat gewend![]()
Ow, ja dus.quote:Op zondag 20 december 2009 10:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nek - Vitesse afgelast.![]()
Gaat er nog iemand naar de Klarenmarkt?
Ik had die Klarenmarkt met 10 minuten wel gezienquote:Op zondag 20 december 2009 14:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik denk dat ik zo ook even ga.
Ik heb wel een uitstapje verdiend na het bijvullen van de CV (joepie! morgen weer een warme douche ipv een lauwkoude), het uitruimen van mijn schoenen- en kledingkast (dat was wel nodig zeg maar
) en het wegwerken van enkele maanden (
) strijkgoed.
moest ff nespresso halen bij de bijenkorf, ben nog nooit zo snel terug geweest op een koopzondagquote:Op zondag 20 december 2009 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had die Klarenmarkt met 10 minuten wel gezien
Misschien had ik iets eerder moeten gaan.
Maar ben even de stad ingeweest, was lekker rustig voor een koopzondag, al die provincialen konden "de grote stad" waarschijnlijk niet bereiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |