Succes! Hoor graag de uitkomst...quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:19 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat maar eens snel kijken of 'ie de IPv6-streams kan opnemen ipv de normale.
Haha, mee gekeken op mn schermquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:19 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Top!Werkt prima onder Win7. Komt er ook nog iets dat je alle streams op 1 scherm kunt toveren ?
Zijn die fotos op jou site nou van Do ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er komt een thema kanaal!, deze zal de gehele periode gratis te bekijken zijn , dit is mij aan het begin van de week bevestigd door een vertegenwoordiger van ziggo!
* gerbenp ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:19 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Succes! Hoor graag de uitkomst...
Ja anders zal die map niet zo heten hequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:21 schreef cheese. het volgende:
[..]
Zijn die fotos op jou site nou van Do ?
Dit kan heel goed, tipje; zoek op google even naar de tutorial om de XSnews ipv6 server te gebruiken in XP, zelfde manier moeten de cams ook werken lijkt mequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:19 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat maar eens snel kijken of 'ie de IPv6-streams kan opnemen ipv de normale.
Je zou per cam 2 checkboxes kunnen maken:quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Haha, mee gekeken op mn scherm, ben aan het kijken hoe ik dat het mooist weer kan geven
. Moet natuurlijk geluid van 1 stream hebben dan.
Ik zou het echt vet vinden als je multiple cams kan hebben... zo is de buitencam altijd fijn om te zien wat buiten gebeurd.quote:
Mooie cameraquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klein half uurtje en is het is mogelijk gok ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:25 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik zou het echt vet vinden als je multiple cams kan hebben... zo is de buitencam altijd fijn om te zien wat buiten gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |