Dankje voor het melden, kan ik eindelijk het progje afmakenquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:48 schreef Feivel1 het volgende:DJCam, Cam 1, en brievenbuscam zijn online
.
Oh, en als traditie smijt ik ook dit jaar het topic weer vol met caps.
Schiet es opquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dankje voor het melden, kan ik eindelijk het progje afmaken.
quote:
vast wel met de mobiele zenderquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:53 schreef Dichterbijer het volgende:
Krijgen we nog reportages uit de trein zelf te horen?
Hopelijk welquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:53 schreef Dichterbijer het volgende:
Krijgen we nog reportages uit de trein zelf te horen?
vorige week was ze lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:54 schreef pjaminon het volgende:
Claudia is net als Mc Donalds. Soms is het heerlijk, kijk je er naar uit, valt het niet tegen is het lekker vers en warm en soms is het niet te vreten, wordt het maar geen 14.00uur, valt ze zwaar tegen en presenteert ze als een oude inspiratieloze doos.
Vandaag is het optie 2.
Daar ga ik eigenlijk wel vanuitquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Hopelijk welen hopelijk ook live de aankomst op het Hoofdstation in Groningen
Als een MCchicken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vorige week was ze lekker
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:59 schreef themauster het volgende:
Vanavond Innuendo van Queen aanvragen voor 40 euro
Daar gaat het niet om... het is sneu dat ze NU er mee bezig zijn. Er gaat al te veel aandacht die kant op...quote:
Werdt vanochtend wel gemeld dat vanaf 16.00 101.tv gewoon gratis is bij ziggoquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef Naamah het volgende:
Ah bah! Kom ik er net achter dat je als analoog kijker van Ziggo dus gewoon in de stront kan zakken wbt Serious Request! Bah, had me er al helemaal op verheugd :/
Inderdaad, en in Grunn moet het nog beginnen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:05 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om... het is sneu dat ze NU er mee bezig zijn. Er gaat al te veel aandacht die kant op...
Serieus??quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef Naamah het volgende:
Ah bah! Kom ik er net achter dat je als analoog kijker van Ziggo dus gewoon in de stront kan zakken wbt Serious Request! Bah, had me er al helemaal op verheugd :/
Naja, volgens mij wel. Ze hebben alleen een of ander digitaal kanaal beschikbaar gemaakt voor iedereen ofzo..quote:
heb je preview tv op de analoge? daar zit 101tv deze dagenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:06 schreef Naamah het volgende:
[..]
Naja, volgens mij wel. Ze hebben alleen een of ander digitaal kanaal beschikbaar gemaakt voor iedereen ofzo..
Waar blijf jij met je applicatie?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Now playing: HALLO GRONINGEN - SERIOUS REQUEST 2009
Aha, zal wel weer komen rond 16:00, hoop ik dan en weer zonder reclame net zoals vorig jaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef themauster het volgende:
[..]
heb je preview tv op de analoge? daar zit 101tv deze dagen
Kut Ziggo, moet je dokken voor Nederland 4 themakanalenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef themauster het volgende:
[..]
heb je preview tv op de analoge? daar zit 101tv deze dagen
Ik heb gelukkig een digitaal kastje koste tot dit jaar niks. nu moet je er 49 euro voor betalenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:09 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Aha, zal wel weer komen rond 16:00, hoop ik dan en weer zonder reclame net zoals vorig jaar
Done. > http://martijn.onlydutch.nl/Bestanden/FOK/index.htmquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Schiet es op
Linkjes in de OP
Er komt een thema kanaal!, deze zal de gehele periode gratis te bekijken zijn , dit is mij aan het begin van de week bevestigd door een vertegenwoordiger van ziggo!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kut Ziggo, moet je dokken voor Nederland 4 themakanalen. Gelukkig staat mn laptop hier aan.
nog geen geluid maar dat komt welquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:13 schreef pjaminon het volgende:
En de mainstream doet 't weer!
http://www.omroep.nl/live/3fm/3fm_sr2009_main.asx
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Done. > http://martijn.onlydutch.nl/Bestanden/FOK/index.htm
Top!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Done. > http://martijn.onlydutch.nl/Bestanden/FOK/index.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |