Door het intro praten vind ik nog wel meevallen. Als de DJ in kwestie maar stil is als de zang begint.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gvd een beetje door het intro lullen.
Erg belangrijk hoor!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:38 schreef 3FMaster het volgende:
Lol, de bel wordt nu uitgeprobeerd op de livecam
Denk dat 3FM in deze week wel hoog scoortquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:41 schreef pjaminon het volgende:
ZIjn er eigenlijk grote verschillen in de luistercijfers te zien in de serious request week? Je hebt Sky als kerstzender en 3fm als SR zender. 538 zal wel een stuk lager scoren lijkt me...
Ligt er denk ik ook aan of ze de kijkcijfers van de tv bij de luistercijfers optellenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat 3FM in deze week wel hoog scoort.
Lijkt me nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan of ze de kijkcijfers van de tv bij de luistercijfers optellen
Zelfs als ze dat niet doen zal 't hoog zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan of ze de kijkcijfers van de tv bij de luistercijfers optellen
Prachtig die grafiekjes van Piles, waar je ziet dat in de week van SR er veel meer wordt gepost.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat 3FM in deze week wel hoog scoort.
QFT, een piep in je oren is nog beter dat ditquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDOMME, flikker nou toch es een tyfuseind op met dat Bulletproof![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Demente muziekredactie die is vergeten dat ie 'pas' 400 keer is gedraaid????
Da's 'stoer'. Denkt ze.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:53 schreef 3FMaster het volgende:
Roos trouwens wéér in haar Kabouter Wesley t-shirt
DIE LUCHT!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:53 schreef 3FMaster het volgende:
Roos trouwens wéér in haar Kabouter Wesley t-shirt
Jawel hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:55 schreef Mirjam het volgende:
hoelaat worden die gasten nou opgesloten?
da's niet echt ergens terug te vinden
Dat eerste niet nee. Over dat tweede hebben we 't zondag nog wel danquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:55 schreef pjaminon het volgende:
Niks mis met Kabouter Wesley. Of met Roos.
We mogen zeker ook niks slechts meer over Giel, Anouk, Miss Montreal of die troep zeggen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:55 schreef pjaminon het volgende:
Niks mis met Kabouter Wesley. Of met Roos.
ah, thanks, kon het nergens vindenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jawel hoor
16 uur eerste uitzending uit het huis
19 uur deur dicht door Maxima.
Doe eens lief tegen Roosquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's 'stoer'. Denkt ze.
Of ze verdient te weinig om es wat anders te kopen. Kan ook.
Over Giel en Miss Montreal kan niet genoeg gezeken worden...quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
We mogen zeker ook niks slechts meer over Giel, Anouk, Miss Montreal of die troep zeggen?
Over Giel mag je alleen tussen 6 en 10 zeiken. Freaknacht is geniaal. Anouk en Miss Montreal mogen wat mij betreft een ban krijgen op 3fm :/quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
We mogen zeker ook niks slechts meer over Giel, Anouk, Miss Montreal of die troep zeggen?
Ben blij dat ze niet op de 3fm homepage staat ;-)quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat eerste niet nee. Over dat tweede hebben we 't zondag nog wel dan.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:00 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Ben blij dat ze niet op de 3fm homepage staat ;-)
Oww, dacht dat je iemand was die meer voor Giel en C&S naar 3FM luisterde, maar blijkt niet zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:59 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Over Giel mag je alleen tussen 6 en 10 zeiken. Freaknacht is geniaal. Anouk en Miss Montreal mogen wat mij betreft een ban krijgen op 3fm :/
Gezelligquote:
Bij voorkeur [SR @ 3FM #nummer] geen 09, want dan kunnen we 2 karakters minder creatief zijn met de topictitelquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:56 schreef 3FMaster het volgende:
@ Iedereen: Is de tag goed of moet hij anders / spaties/ streepje?
Absoluut niet. Ochtendshow van Giel vind ik van dag tot dag verschillen. Soms leuk, soms minder. C&S staat alleen op omdat ik op dat moment vaak in de auto zit. Als ik geen goede cd's bij me heb gaat StuBru aan en dan pas C&S. Alhoewel ik soms wel stiekem meetoeter met het openen van het weekendquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Oww, dacht dat je iemand was die meer voor Giel en C&S naar 3FM luisterde, maar blijkt niet zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |