Jawel hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:55 schreef Mirjam het volgende:
hoelaat worden die gasten nou opgesloten?
da's niet echt ergens terug te vinden
Dat eerste niet nee. Over dat tweede hebben we 't zondag nog wel danquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:55 schreef pjaminon het volgende:
Niks mis met Kabouter Wesley. Of met Roos.
We mogen zeker ook niks slechts meer over Giel, Anouk, Miss Montreal of die troep zeggen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:55 schreef pjaminon het volgende:
Niks mis met Kabouter Wesley. Of met Roos.
ah, thanks, kon het nergens vindenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jawel hoor
16 uur eerste uitzending uit het huis
19 uur deur dicht door Maxima.
Doe eens lief tegen Roosquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's 'stoer'. Denkt ze.
Of ze verdient te weinig om es wat anders te kopen. Kan ook.
Over Giel en Miss Montreal kan niet genoeg gezeken worden...quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
We mogen zeker ook niks slechts meer over Giel, Anouk, Miss Montreal of die troep zeggen?
Over Giel mag je alleen tussen 6 en 10 zeiken. Freaknacht is geniaal. Anouk en Miss Montreal mogen wat mij betreft een ban krijgen op 3fm :/quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
We mogen zeker ook niks slechts meer over Giel, Anouk, Miss Montreal of die troep zeggen?
Ben blij dat ze niet op de 3fm homepage staat ;-)quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat eerste niet nee. Over dat tweede hebben we 't zondag nog wel dan.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:00 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Ben blij dat ze niet op de 3fm homepage staat ;-)
Oww, dacht dat je iemand was die meer voor Giel en C&S naar 3FM luisterde, maar blijkt niet zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:59 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Over Giel mag je alleen tussen 6 en 10 zeiken. Freaknacht is geniaal. Anouk en Miss Montreal mogen wat mij betreft een ban krijgen op 3fm :/
Gezelligquote:
Bij voorkeur [SR @ 3FM #nummer] geen 09, want dan kunnen we 2 karakters minder creatief zijn met de topictitelquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:56 schreef 3FMaster het volgende:
@ Iedereen: Is de tag goed of moet hij anders / spaties/ streepje?
Absoluut niet. Ochtendshow van Giel vind ik van dag tot dag verschillen. Soms leuk, soms minder. C&S staat alleen op omdat ik op dat moment vaak in de auto zit. Als ik geen goede cd's bij me heb gaat StuBru aan en dan pas C&S. Alhoewel ik soms wel stiekem meetoeter met het openen van het weekendquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Oww, dacht dat je iemand was die meer voor Giel en C&S naar 3FM luisterde, maar blijkt niet zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |